Banu Avar: Rudaw TürkSat üzerinden yayın yapıyor

Banu Avar: Rudaw TürkSat üzerinden yayın yapıyor
Gazeteci Banu Avar, Türkiye'yi bölen Barzani'nin kanalı Rudaw TV'nin TürkSat üzerinden yayın yapmasına dikkat çekti.

Gazeteci Banu Avar, sosyal medya hesabından Rudaw TV'nin TürkSat üzerinden yayın yaptığını ifade eden bir paylaşımda bulundu.

Rudaw TV, hava durumu programlarında defalarca Türkiye haritasını bölerek, Güneydoğu Anadolu'da yer alan Türk illerini Kürtçe olarak değiştirmiş ve sözde 'Kürdistan' haritası içerisinde göstermişti. 

VAN'DA KÜLTÜR PROGRAMI

Rudaw TV, hava durumunda Türk illerini sözde 'Kürdistan'da göstermesinin ardından yeni bir skandala imza atarak Van'da kültür programı çekmişti. 

Sözde “Kürdistan’ın” bir ili olarak tanıtıldığı Van’da, Keledoş yemeğinin nasıl yapıldığı anlatıldı.

KARAYILAN'DAN DESTEK İSTEDİ

Öte yandan Peşmergebaşı Barzani, Rudaw TV üzerinden terör örgütü PKK'nın yöneticilerinden Murat Karayılan'a selam göndererek destek istemişti. 

İşte Banu Avar'ın paylaşımı:

İlgili Haberler
Buna kim ses çıkaracak? Barzani'nin TV'sinde küstahlık!Barzani'nin televizyon kanalı, Van'ı "Kürdistan" diye tanıtıyor!Barzani 'evet' çalışmalarına başladı!Barzani'nin kanalı Türk illerini sözde "Kürdistan'a" kattı
  • Yorumlar 27
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Günün Karikatürü
    Yeniçağ karikatur / Emre Ulaş