İTÜ İşletme’den ADmind yarışması

İTÜ İşletme’den ADmind yarışması
İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği Kulübü tarafından düzenlenecek ADmind’ın başvuru süreci başladı!

ADmind; Pazar Araştırması, Proje Yönetimi ve Kreatif Süreç olmak üzere 3 aşamadan meydana geliyor. Casper ana sponsorluğunda düzenlenecek yarışma, katılanların kişisel ve akademik eğitimlerle edindiği bilgileri uygulamaya dökebilme, stres yönetimi, kaynakları verimli kullanma ve yönetsel süreçlerde ileriye dönük aldıkları kararların etkinliği gibi yetkinlikleri ölçmeyi amaçlıyor. Lisans ve lisansüstü öğrencilerinin 3’er kişilik takımlar halinde katılabildiği yarışmada, bölüm kısıtlaması bulunmuyor. İnternet üzerinden ön eleme sonucunda 32 takım yarışma hakkı elde edecek. Yarışma sonunda ilk 3 takımın alacağı ödüller şu şekilde: 1 . takıma  5.000 TL ve yurt dışı dil okulu; 2. takıma Casper VIA Akıllı Telefon ve yurt dışı dil kampı; 3. takıma Casper VIA Tablet ve yurt dışı dil kampı.