Netflix dizi ve filmden sonra oyunda da zararda

Netflix dizi ve filmden sonra oyunda da zararda
Netflix geçtiğimiz günlerde oyun pazarına giriş yapmıştı. Ortaya çıkan son analizlerde oyunların 23,3 milyon kez indirildiği ve günlük ortalama 1,7 milyon kullanıcı tarafından oynandığı aktarıldı. Ancak bu sayı Netflix için yeterli değil.

TeknolojiOku''dan alınan bilgilere göre; Netflix''in 221 milyon müşterisinin %1’den azı aboneliklerine dahil olan oyunlardan yararlanmaktadır. Bu sayıyı yeterli bulmayan şirket zaten hemen karlı olmasını beklemediğini belirtmişti. Hatta konuyla alakalı Netflix COO''su Greg Peters, şirketin geçen yıl dördüncü çeyrek kazanç çağrıları sırasında yatırımcılara “Deneysel olacağız ve bir sürü şey deneyeceğiz” ifadelerini kullanmıştı.

Yine de Netflix, özellikle de son çeyreğinde yaklaşık bir milyon abone kaybettikten sonra doğru hamle yapıp yapmadığından emin olmak istiyor. 

Netflix portföyünü TV şovlarının ve filmlerin ötesine genişletmek için ne kadar harcadığına dair çok az ayrıntı verdi. Fakat birçok işaret önemli bir yatırıma işaret etmektedir. Örneğin şirket, Stranger Things: Puzzle Tales''in arkasındaki stüdyo olan Next Games''i satın almak için 72 milyon dolar ödemiştir. Yakın zamanlarda da Spiritfarer ve Into The Breach gibi sevilen bağımsız oyunların özel mobil haklarını güvence altına almıştır.

İlgili Haberler