Peugeot: Son 4 ay zor geçecek

Peugeot: Son 4 ay zor geçecek
Peugeot Türkiye Genel Müdürlüğü görevine atanan Laurent Pernet, Türkiye Otomotiv pazarı ilk 8 ayında bir önceki yıla göre % 48 artarken Peugeot Türkiye % 76 oranında bir artış elde etti

ve pazarın yaklaşık 1 buçuk katı büyüme sergilediğini belirtti. Pernet, bu sonucun elde edilmesinde hiç kuşkusuz “Back In The Race” stratejisinin yanı sıra Türkiye pazarında
büyük beğeni ile karşılanan sınıf lideri modellerinin, yeni teknolojilerinin ve EAT6 tam otomatik dizel versiyonlarının lansmanları önemli bir paya sahip olduğunu söyledi. Pernet sözlerini şöyle sürdürdü “Bu sayede Peugeot, ilgili dönemde otomobil satış adetlerini % 76 artırarakyarışa geri döndüğünü gösterdi. 2015 yılının  ilk 8 ayında, 15 bin 76 adet binek araç ve 7 bin 454 adet hafif ticari araç olmak üzere toplam 22 bin 530 adet satış rakamı gerçekleştiren Peugeot Türkiye, % 3,8 oranında bir pazar payı elde etti. Türkiye pazarı 2015'in ilk yarısında tahminlerin çok ötesinde bir büyüme gösterdi. Yıl sonunda rekor bir pazar beklentisi var iken, son dönemde kurlarda yaşanan aşırı artış yılın son dört ayında daha zor bir pazar beklentisini oluşturdu. Dövizde yaşanan artış henüz fiyatlara tam olarak yansımadı. Dolayısıyla, özellikle Eylül ayında tüketiciler için hala çok avantajlı
fiyatlar olduğunu söyleyebiliriz. Ekim ve sonrasını ise ekonomik gelişmeler, ve özellikle de kurlardaki değişim belirleyecek diyebiliriz.”