Seyirci, internet kanallarına kaçıyor!

İnternet üzerindeki platformlardan yayınlanan dizilerin elde ettiği başarılar, bu alana yatırım yapan grupların iştahını kabartmaya devam ediyor.

Oyuncular için de bu yeni alan bir nefes alma kapısı. Şöyle ki, televizyon kanalına her hafta 120 dakikalık dizi çeken oyuncular, yıllardır sürdürdükleri “Diziler kısalsın!” kampanyalarının karşılığını bu alanda buldu. Televizyondan aldığı ücretin belki de yarısını internetteki platformlardan alabilen oyuncular, yine de uygun çalışma koşulları ve makul süreleri (örneğin 40 dakika) nedeniyle bu dizileri tercih ediyor. Peki, bu dizilerin izlenme oranları tatmin edici mi? İşte asıl umut veren gelişme burada: Puhu TV’de yayınlanan “Fi” dizisinin bölüm başına ortalama 6-7 milyon kişi tarafından izlendiği hesaplandı. Bu sayıyı televizyon reytinglerine uyarlarsanız ortaya çıkan oran yüzde 13’ler civarında. Yani reyting rekortmeni “Diriliş Ertuğrul” ile başa baş.

Manşetler