Toyota zirveyi kimseye bırakmıyor

Toyota zirveyi kimseye bırakmıyor
Toyota, 2015 yılında da “dünyanın en değerli otomotiv markası” seçildi

BrandZ tarafından her yıl gerçekleştirilen en değerli 100 küresel marka raporunda, otomobil sektöründe tüm markaları geride bırakan Toyota, birinciliğini devam ettirerek önemli bir başarıya imza attı. Raporda Toyota’nın marka değeri 28,9 milyar dolar olarak belirlendi. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, “İnsana saygı ve sürekli iyileştirme felsefesini temel alan Toyota, farklı araştırma şirketleri tarafından yapılan “en değerli marka” araştırmalarında kendi sektöründe sürekli zirvede yer almaktadır. Yenilikçi yaklaşım, teknolojiye yapılan yatırım ve müşterilerimize verdiğimiz önem markamızı zirvede tutmaktadır” dedi. Hibrit teknolojisinin öncüsü Toyota, bugün dünyada 8 milyon adete yaklaşan hibrit otomobil satışıyla da lider durumda bulunuyor.