25 Ocak 2022 Salı 
İstanbul Hava durumu İstanbul 27°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
ARŞİVDE ARA
“128-milyar-dolar” için arama sonuçları
Ali Babacan 128 milyar doların nereye gittiğini açıkladı
Ali Babacan 128 milyar doların nereye gittiğini açıkladı
DEVA Partisi Genel Başkanı Ali Babacan, Merkez Bankası’nın eriyen 128 milyar dolar rezervi ile ilgili iktidarı kızdıracak bir çıkış yaptı.
21.09.2021 - 06:56
Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'a 128 Milyar dolar yanıtı
Kılıçdaroğlu'ndan Erdoğan'a 128 Milyar dolar yanıtı
CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın "Bay Kemal 128 Milyar dolar nerede diyordu, artık hiç sesleri çıkmıyor" sözlerine yanıt verdi.
11.09.2021 - 21:08
"O hesap öyle değil Erdoğan" dedi! Emin Çapa Merkez Bankası'nda ne kadar dolar olduğunu açıkladı
"O hesap öyle değil Erdoğan" dedi! Emin Çapa Merkez Bankası'nda ne kadar dolar olduğunu açıkladı
"Merkez Bankası dolar rezervimiz 118 milyar doları aşmış durumda" diyen Cumhurbakanı ve AKP Genel Başkanı Erdoğan'a Emin Çapa'dan yanıt geldi.
9.09.2021 - 13:46
Sosyal medyada paylaşılan Taliban montajı gündem oldu
Sosyal medyada paylaşılan Taliban montajı gündem oldu
Bir sosyal medya kullanıcısının Taliban ile "128 milyar dolar nerede?" pankartını montajlaması sosyal medyada gündem oldu.
26.08.2021 - 16:29
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, "128 milyar dolar nerede" sorusunda topu bakanlığa attı
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, "128 milyar dolar nerede" sorusunda topu bakanlığa attı
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, CHP'nin “128 milyar dolar nerede?” sorusuna “Hazine ve Maliye Bakanlığı’nın görev ve yetki alanına girmektedir” yanıtını verdi.
23.06.2021 - 05:10
Sedat Peker ''Benim için anlaşma yaptı diyorlar...'' dedi, bomba Merkez Bankası yanıtı geldi. 128 Milyar Doların akıbeti belli oldu
Sedat Peker ''Benim için anlaşma yaptı diyorlar...'' dedi, bomba Merkez Bankası yanıtı geldi. 128 Milyar Doların akıbeti belli oldu
Sedat Peker, hakkında AKP ile anlaştığı iddialarına sosyal medya hesabından tepki gösterdi. Peker'in Merkez Bankası açıklamasına bir vatandaştan 128 Milyar Dolar olayına ilişkin bomba yorum geldi. 
13.06.2021 - 00:57
İşte Erdoğan’ın 128 milyar dolar nerede sorusuna verdiği farklı cevaplar
İşte Erdoğan’ın 128 milyar dolar nerede sorusuna verdiği farklı cevaplar
Cumhurbaşkanı Erdoğan dün akşam canlı yayında 128 milyar dolar nerede sorusunu cevapladı. Erdoğan soruya “Bu süreçte geçirdiğimiz felaketler, depremler. Van, Bingöl depremi geçirdik. Son zamanlarda Elazığ, Malatya, İzmir. Hiç soruyorlar mı, ‘Buralara bu paraları nereden buluyorsunuz?’ Altyapısı olmayan bir ülkenin üstyapısı her an tehdit altındadır.” şeklinde cevap verirken bu zamana kadar verdiği farklı cevaplar gündeme geldi.
2.06.2021 - 14:55
Erdoğan: Merkez Bankası'nın parasının nereye gittiği sorulur mu?
Erdoğan: Merkez Bankası'nın parasının nereye gittiği sorulur mu?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, TRT’de canlı yayınlanan programda gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu. “128 milyar dolar nerede?” sorusuna yanıt veren Erdoğan, ''Merkez Bankası'nın parası nereye gitti diye sorulur mu?” dedi.
2.06.2021 - 08:07
128 milyar dolar nerede afişi hakkındaki karar kaldırıldı
128 milyar dolar nerede afişi hakkındaki karar kaldırıldı
CHP Edirne il Başkanlığı astığı ve savcılık kararıyla 13 Nisan’da kaldırılan “128 milyar dolar nerede?” afişi hakkında 1. Sulh Ceza Hakimliği’ne itirazda bulundu. Başkanlığın yaptığı itiraz kabul edilerek, bilboardlar ve il binasındaki afişe el koyma kararı kaldırıldı.
24.05.2021 - 15:09
CHP'den 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'ne 128 milyar dolar nerede pankartı asıldı
CHP'den 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'ne 128 milyar dolar nerede pankartı asıldı
CHP'li milletvekilleri, İstanbul'da 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'ne dev "128 milyar dolar nerede" pankartı astı.
16.05.2021 - 09:59