Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı personel alacak

Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı personel alacak
Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) sözleşmeli personel alımı yapacak.

T.C. İçişleri Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı AFAD bünyesinde proje kapsamında yeni ve güncel sözleşmeli personel alımı ilanı yayımlandı.

Yayımlanan ilanda, “Sivil Koruma Mekanizmasına katılan birçok ülkede sınır ötesi afet potansiyeline sahip olan afet risklerinin (sismik risk, sel riski ve diğerleri) değerlendirilmesi amaçlı AB''nin ECHO Programı tarafından finanse edilen “BORIS-Sınır Ötesi Risk Yönetimi” isimli bir projesi başlatılmıştır.” İfadelerine yer verildi.

Proje için personel alımı şartları ve süreç şu şekildedir:

Kıdemli Uzman alımı şartları

Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD), Avrupa Birliği Sivil Koruma ve İnsani Yardım Genel Müdürlüğü (DG ECHO) tarafından finanse edilen bir proje için uygun görülenler arasından, 11 ay süreli ve tam zamanlı olarak çalışacak 2 personel alımı yapacaktır

Ankara''da ikamet ediyor olmak, Yurt içi veya yurt dışındaki üniversitelerin “Şehir ve Bölge Planlama” bölümlerinden onaylanmış lisans diplomasına sahip olmak,

Proje Yöneticisi alımı şartları

Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD), Avrupa Birliği Sivil Koruma ve İnsani Yardım Genel Müdürlüğü (DG ECHO) tarafından finanse edilen bir proje için, 11 ay süreli ve tam zamanlı olarak çalışacak personel alımı yapılacaktır.

En az 4 yıl süreli fakültelerin; işletme, uluslararası ilişkiler, halkla ilişkiler bölümlerinden veya eğitim ve sosyal bilimler alanından mezun olmak gerekiyor.

Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı AFAD personel alımı başvuruları 28 Ocak tarihine kadar yapılabilecektir. Başvuru için gerekli e-posta adresi ve tüm detaylara aşağıdaki başvuru kılavuzundan hemen inceleyebilirsiniz.