29 Haziran 2022 Çarşamba
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Afgan kız Türkiye'ye nefret kustu

Tiktok'ta yayın yapan "madoghawsi2412" kullanıcı isimli Afgan kadın söylediği sözler ile tepki çekti. Türkiye'ye karşı "En yakın zamanda ülkeniz batacak, en dibine kadar batacak" ifadelerini kullandı.

Haber Giriş: 23 Haziran 2022 Perşembe - 11:41
Son Güncelleme: 23 Haziran 2022 Perşembe - 17:07
Takip Et

Afgan kızdan Türklere hakaret. Resmen nefret kustu

Afgan kız Türkiye'ye nefret kustu
+
Aa
-

Sosyal paylaşım sitesi Tiktok'ta paylaşım yapan "madoghawsi2412" kullanıcı isimli Afgan kadın yayınladığı videoda Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ’ın "Göndeririz, bir sene içinde göndeririz hepsini burası bizim vatanımız" dediği anları paylaşarak "Çok yazık. Bunu unutmayın. En yakın zamanda ülkeniz batacak, en dibine kadar batacak. Kalacaksınız böyle. Bir tane Afgan kötü bir şey yaptı diye binlerce Afgan'ın ağzından ekmeğini alıyorsunuz. Biticeksiniz inşallah ve bu olacak" dedi.

İlgili Haberler

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Hamit Muhammed'i
28.06.2022 15:54
Bu kız Afgan olduğunu nereden bileceğiz hiç afganlara benzemiyor ben kendim afganım böyle bir Afgan hiçbir zaman göremedim
 
Dağcı
25.06.2022 05:36
Akıl ve beyin çok önemli bir organ Allah herkese nasip etsin.Haaa unutuyordum birde gören göz diyelim..
 
Vatan
25.06.2022 02:20
Git ekmeğini vatanında ye o zaman kötülük yapanı iyi yaptın mı diyeceğiz bu kızı bulun sinir dışı edilmelidir Afganistan a
 
Güneş
24.06.2022 23:07
Bize bir şey olmaz evelallah esas ALLAH Afganistanın Belasını versin vermiş zaten benim Ülkeme gelip karınlarını doyurup sonra benim Ülkeme Beddua ediyorlar ALLAH onların Belasını versin inşallah 🤲
 
Komilfo
24.06.2022 18:27
Bu bir akıl tutulması... Allah kurtarsın! Âmîn!
 
Namuslu Halk
24.06.2022 14:11
Ülkeni çok seviyorsan korkaklar gibi ülkenden gitmeyecektin... Türk kadınının tırnağı olamazsın... Talibana karşı örgütlenseydin ülkenden kaçacağına pespaye.. Erkeğimize Yiğit, kadınımıza Asena derler
 
Sabri Yurdaer
24.06.2022 13:42
Bizim ahımız tutsaydı şimdiye kadar ne bir Arap ne de 7 düvel kalırdı. Hadi başka kapıya. Yallah.
 
Murat Kum
24.06.2022 12:34
Biri şu boşboğazı teşhis etsin emniyete bildirsin, kimse ne suriyeliyi ne afganlıyı zorla getirmedi, beğenmeyen çeker gider, Hükümet Esad ve Taliban ile biran önce görüşülüp toplu olarak gönderilmeli.
 
Ali
24.06.2022 12:19
Muhalefet göçmenlere karşı değil kontrolsüz ve düzensiz olması ülkenin planını altüst etmesine kızıyor.
 
Atatürkçü
24.06.2022 10:56
Zaten afkan Suriyeli birde bunlarken varken batmamak mümkün deyil ülke ülke deyilki bir basit insan yüzünden yol geçen hanı oldu
 
0x4ad9ac1d151122a3384f71C1b660282584477892
24.06.2022 10:47
Batmışız zaten dünyanın en büyük mülteci kampıyız en çok mülteci bizde bununla övünen başkanımız bile var.Göçmenistan olduk.işin kötüsü sevgili mültecilerimiz bize beddua ediyor sövüyor.Batın diyor
 
M.TÜRK
24.06.2022 08:56
mültecileri savunan herkes Türk düşmanıdır.
 
Admin
24.06.2022 05:20
Vatansız hainler neden vatanınızda durmuyorsunuz Türkiye'de yaşıyorsınuz gidinde taliban gününüzü göstersin uyuzlar.
 
Tokyo hot
24.06.2022 01:23
Kurda kuzu teslim edilirdi adamlar hırsız
 
Bengü
24.06.2022 01:19
Türk ülkesinin yabancılar tarafından işgaline tepki gösterenlere ırkçı diyenler ya epey düşük IQ'lu veya Türk düşmanı maaşlı trol. İnternete zın zın gezinip cin olmuş da adam çarpıyorlar.
 
Turkiyem
24.06.2022 01:10
Bu nankorden şikayetçiyim ülkene dön o halde
 
Turkiyem
24.06.2022 01:08
Geçmişini ne zaman unuttun nankorsun o halde niye ülkene dönmüyorsun niye aynı havayı soluyorsun bizim askerimiz sizin vatani koruyor sizde burada yediğiniz kaba pisliyorsunuz çünkü sizde yürek yok
 
Rosmarinus
24.06.2022 01:06
Afgan kızı davet eden olmadığı halde kapağı buraya atıp türbanını peçesini açınca dili de çözülmüş. Türkiye böyle bir ülke: Besle kargayı oysun gözünü misali haini düşmanı çok.
 
Turkiyem
24.06.2022 01:03
Turkiyeyi kotuluyorsun da bizimle aynı havayı paylaşıyorsun hem biz sizi cagirmadik siz korkak olduğunuz için vatanınızı savunmak yerine kaçmayı tercih ettiğiniz için buradasınız sen yediğin kaba
 
Özer
24.06.2022 00:53
Afgan kadın çağ atlamışfırsat bulsa Avrupaya kaçar. Beğemiyorlar artık. Besle kargayı hikayesi.
 
sınırdışı
23.06.2022 21:58
Bu kızı bulun ve derhal sınırdışı edin
 
Sermin Dikmen
23.06.2022 21:46
Duuur. Bu kültürü kötüler daha neler neler diyecek. Zaten yüzyıllardır da yapmıyorlar mı.
 
Haklı
23.06.2022 20:38
Kız doğru demiş. Evet batacağız. Kötü yönetim, daha doğrusu hiç yönetim olmaması yüzünden batıyoruz.
 
Ali.K
23.06.2022 19:27
Madem buradan memnun değilsin defol git o güzel ülkene..
 
Nazmi Yer
23.06.2022 18:57
sen bunları konuşurken Afganistan'da deprem oldu ama.
 
As
23.06.2022 18:52
Beğenmeyen gidebilir. Biz kimseyi davet etmedik. Batan gemiyi önce siz terkedin mademki, hiç durmayın acele edin.
 
insan
23.06.2022 18:11
afkanistana geri yollayin
 
Gerçekleri Söyleyen
23.06.2022 18:09
Herkes ırkçılığı bir köşeye bıraksın. Bu insanlar bir şekilde savaştan kaçıp ülkenize sığınmış. Ülkedeki kaosun sebebi onlar değil kötü yönetimdir.
 
Ömer
23.06.2022 17:43
Böyle afgan kadın İlk kez gördüm🙄 ha şu da var biz batmayız ama birilerine batabiliriz 👍
 
Sarayda ve Marmaris'te klonlanmış haliyle show yapanlara rağmen
23.06.2022 17:41
SEÇİMDEN SONRA HEPİNİZİN AĞZINA VERECEĞİZ!SINIRLARIMIZDAKİ DUVARIN ÜZERİNDEN MERDİVENLE AŞIRANLARA KAMYONLARLA ÜLKEMİZE DOLDURANLARA RAĞMEN!
 
Ahmet
23.06.2022 17:31
Normaldir besle kargayı oysun gözünü Herkesin duası makbul olsa
 
0041766600622
23.06.2022 17:21
🇹🇷 AtaTürk'ünsünüz
 
Kara Kartal
23.06.2022 17:09
Bunun Afgan olduğundan emin misiniz???
 
tarzan rıfkı
23.06.2022 17:06
Kendi ülkesi batmış haberi yok gelmiş burada beddua ediyor . Nankörlük bu. Şimdi Afganistan da deprem oldu. Bizde bunun gibi elimizi, dilimizi ve kalbimizi mi kirletelim? artık yeter.GO HOME
 
n
23.06.2022 16:42
Bende Türkiye'nin ekmeğini yeyip kin nefret kusanlara kusuyorum. Değerleri kusmuk kadar.
 
Metin mert
23.06.2022 16:03
Kefase biz batsaydik yüz sene önce batardik siz kendinize bakin
 
Topal Osman
23.06.2022 16:02
Türk asıllılar kalsın gerisi kapı dışarı edilsin
 
Defolun ulaaan
23.06.2022 15:47
Madem batıyor burası defolun gidin o zaman.
 
Vatansever
23.06.2022 15:39
Sorun bu hadsizlerin çemkirmesi değil güzel ülkemin sahipsiz yol geçen hanına çevirilmesi kim evinin içinde yabancı ister ki?Vatanımız da evimiz gibi Atatürk' ümün,şehitlerimizin emaneti...
 
İbrahim
23.06.2022 15:27
Gelin gelin... Alayınız gelin...
 
Alper
23.06.2022 15:15
Afganistan da yaşasaydı şuan sokaga cikamiyor olacaktı.is bulamiyacakti.utanmaz bize neler söylüyor.nankorler hem buraya geliyorlar.hemde nankörlük yapıyorlar.az kaldi zorla göndereceğiz sizi
 
Afgan türkü
23.06.2022 15:13
Selamın aleyküm bütün soydaşlarıma ben Afganistan Türkü olarak bizim vatandaşlarımıza TC vatandaşı veren Türkiye'ye cumhuriyetine üzülüyorum piyasaya çıkan hemşehrime dokunmasın zenginleri sınır dışıe
 
Afganli
23.06.2022 15:04
Doğru söylemiş bizimkiler göremiyor afganli görüyor
 
AKM
23.06.2022 14:46
kızım sen nirde çıktın git kendine bir koca bul en azında çenen susar seni zorla davet eden oldumu senin yerin talibanın yanında gece yarısı sülo göndermiştir bunu
 
Hsngl
23.06.2022 14:40
Kızmıyorum, doğru söylemiş. Hatta battık bile
 
Osman
23.06.2022 14:27
1975 li yillarda savastan kacan Afgan kardeslerimiz Almanya da da aynen bugunķü gibiydiler maalesef.Onlari da suclamak dogru degil.Onlarin bir Ataturk ü olmadı çunkü.
 
Bilo
23.06.2022 14:22
2023 seçimleri çok önemli eğer halkımız tekrar bu sisteme evet derse o zaman gerçekten bu Afganın dediği olur ve ülkemizi kaybedebiliz çünkü ülkemizin değerli kaynakları tek tek satıldı dikkat edelim
 
Bilo