Bodrum’daki bu yere sakın gitmeyin: Günlük şezlong kirası bin lira

Bodrum’daki bu yere sakın gitmeyin: Günlük şezlong kirası bin lira
Bordum’un gözde tatil beldesi Türkbükü’nde korona virüs salgını sonrası otellerin şezlong ve loca fiyatlarına yaptığı zam dudak uçuklattı. Lüks bir otel, iki kişilik şezlong kullanımını için günlük bin lira, aylık 24 bin lira istedi. Söz konusu fiyatlara oda ve yemek ise dahil değil.

Hürriyet gazetesinden Canker Tezel’in haberine göre, Bodrum’un gözde tatil beldelerinden Türkbükü’nde hizmet veren lüks bir otelin müşterilerine gönderdiği davet e-mailinde yer alan şezlong fiyatları dudak uçuklattı. Korona virüs salgını sonrası fiyatlarını güncelleyen otelde iki kişi için istenen şezlong fiyatı günlük bin lira, aylık 24 bin lira olarak belirlendi. Söz konusu fiyatlara oda ve yemek ise dahil değil.

Geçtiğimiz yıllarda 70 liralık lahmacunuyla gündeme gelen tatil cenneti Bodrum, bu yaz şezlong ve loca fiyatlarıyla anılacak. Lüks oteller, pandemi sürecinde oda, beach kullanımı ve şezlong fiyatlarına zam yaptı.

Yaz sezonunda kapılarını açmaya hazırlanan ve Türkbükü’nde hizmet veren lüks bir otelin müşterilerine gönderdiği davet e-mail’inde detayları verilen kullanım ücretleri, tartışma yaratacak cinsten.

İLK SEÇENEK

İki kişilik bu pakette şunlar var:
Maksimum 4 sandalye
Maksimum 3 şezlong
Gün içinde kişi başı ikişer plaj havlusu
İki kez sıcak-soğuk havlu servisi
11.00-15.00’te meyve tabağı
Yiyecek ve içecek harcamalarında yüzde 10 indirim

5ed4f8e667b0a90e58d7aa9a.jpg

FİYATI

Aylık: 24 bin lira
Günlük: Bin lira

İKİNCİ SEÇENEK

İlk seçenektekilere ek olarak menüden günde bir sefer bir adet başlangıç, bir adet taş fırın ya da ana yemek siparişi verilebilir.

FİYATI
Aylık: 48 bin lira
Günlük: 2 bin lira

5ed4f8ef67b0a90e58d7aa9c.jpg

SERDAR KARCILIOĞLU: RAKAMLAR NORMAL

Bodrum Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği Başkanı Serdar Karcılıoğlu: “Bu rakamlar normal. Otel ‘Sana özel hizmet veriyorum, şezlonguna başka kimse oturmayacak’ diyor, loca veriyor. Otellerden kapasitesini yarı yarıya düşürmesi isteniyor. Bu da otellerin maliyetlerini ikiye katlıyor. Sonuçta bu ‘private’ hizmet, senden başka hiç kimse şezlonga elini sürmüyor, sırtını yaslamıyor. Türkiye bu noktada yerli turizmin dışında yabancı turizmde de böyle müşterileri hedeflemelidir. Her şey dahil sistemden bu sisteme geçmelidir.” dedi.