28 Haziran 2022 Salı
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Burası Sultanahmet! Görüntüdeki Türk'ü bulun bulabilirseniz...

Korona virüs kısıtlamalarının uygulanmadığı Bayram tatilini Sultanahmet'te değerlendirmek isteyen vatandaşlar demografik işgal ile karşı karşıya kaldı. Tarihi tarihi yarımadada kaydedilen görüntüler iktidarın sığınmacı politikasının sonuçlarını gözler önüne serdi.

Haber Giriş: 3 Mayıs 2022 Salı - 10:46
Son Güncelleme: 3 Mayıs 2022 Salı - 15:41
Takip Et

Burası İstanbul! Görüntüdeki Türk'ü bulun bulabilirseniz...

Burası Sultanahmet! Görüntüdeki Türk'ü bulun bulabilirseniz...
+
Aa
-

Korona virüs salgını tedbirleri ile geçen 2 yılın ardından Ramazan Bayramı'nda bu yıl herhangi bir kısıtlama uygulanmıyor. İstanbul’un tarihi noktalarından biri olan, her gün çok sayıda yerli ve yabancı turistin uğradığı Sultanahmet Meydanı, bayram günü de büyük bir kalabalığa ev sahipliği yaptı. Ancak bu bayram Sultanahmet’te yabancı uyruklu kişi sayısında önceki yıllara göre yaşanan artış dikkat çekti.

Sultanahmet’te kaydedilen ve sosyal medyada paylaşılan görüntüler, iktidarın sığınmacı politikasının sonuçlarını da gözler önüne serdi. Tarihi yarımadada Türk görmek günden güne zorlaşırken, İktidarın sığınmacı politikasının sancıları ülkenin dört yanında hissediliyor. Her gün başka bir şehrimizden sığınmacıların sebep olduğu krizler gündeme geliyor. Türkiye'deki sığınmacı krizini değerlendiren uzmanlar, demografik yapıda yaşanması kaçınılmaz bozulmaya dikkati çekiyor. 

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Adem
5.05.2022 05:16
Ülkemizi işgal etmek için bu göçmen senaryosunu sergiliyorlar,bunada bilerek veya bilmeyerek yönetenler çanak tutuyor
 
Cengiz Türk
4.05.2022 17:29
Ülkemizde sığınmacı mülteci istemiyoruz
 
Uğur sahin
3.05.2022 21:42
Sandık bekliyor um
 
Cesur
3.05.2022 21:01
Afrika semti sanki
 
Eğitimci
3.05.2022 14:22
Baştaki Türk düşmanı yönetimin görmek istediği tablo.
 
Gerçek vatan sever
3.05.2022 12:01
YouTube sesiz istila izleyin anlarsınız. Artık çok geç oluyor
 
Hasan
3.05.2022 11:55
Bangladeş mi burası .Güzel yerler.Sultan Ahmet e benziyor😄🥳
 
Nimet
3.05.2022 11:50
ÖYLE BIKTIK ÖYLE SIKILDIK ÖYLE BEZDİK ÖYLE DARALDIK Kİ HİÇ BİŞEY ANLATAMAZ BU DURUMU.
 
NIMET
3.05.2022 11:46
BİRBİRLERİNE LAF YETİŞTİRMEKTEN KİMSE SIGINMACILARIN BOZULAN DÜZENİMİZI İZLİYOR LAF LAF LAF BAŞKA HİÇ BİR İCRAAT YOK ŞİİR YAZARLAR KIM FAYDA GÖRÜYOR DÜŞÜNÜN BAKALIM ?
 
Sedat
3.05.2022 11:42
AKP ve BOP, kendileri itiraf etmişti biz BOP eşbaşkanlardan birtanesiyiz diye bahçelide ortak oldu.
 
uyan
3.05.2022 11:31
biraz önce youtube "SESSİZ İSTİLA" izledim uyanın artık ey türk milleti .uyuyan milletler köle olarak uyanır
 
Tozanlı...
3.05.2022 11:22
Zaten amaç ulus devleti ,yıpratmak asimile etmek ...yıllarca bir çok değerli insanımız bunu çeşitli kanallarda anlattı ve anlatıyorlar Bunlar bir projedir..Gitmeleri Şart.... Sandığı bekliyoruz.....
 
Cemal Öztürk
3.05.2022 10:58
İstanbul'u 1453 de fethettiği gaflet politikasiyla işgal kuvvetlerinin elindeen aldığımız kutlu yer Yine gaflet politikasiyla sadece İstanbul değil vatanımız sivil işgale uğradı Allah Türk milletini
 
ÇULSUZ
3.05.2022 10:53
Bir sene kaldı. Hepsi tıpış tıpış defolup gidecekler.
 
Dostça
3.05.2022 10:51
Siz bir de Mersini görün. Bu ne ki :))
 
Okan Buruk: Tek hedef şampiyonluk
Okan Buruk: Tek hedef şampiyonluk
Okan Buruk: Tek hedef şampiyonluk
Emre Mor'da sona yaklaşıldı. Adım adım Fener'e
Emre Mor'da sona yaklaşıldı. Adım adım Fener'e
Emre Mor'da sona yaklaşıldı. Adım adım Fener'e
Galatasaray yeni sezon için sahaya indi
Galatasaray yeni sezon için sahaya indi
Galatasaray yeni sezon için sahaya indi
Balıkesir merkezli DHKP/C operasyonu: 22 gözaltı
Balıkesir merkezli DHKP/C operasyonu: 22 gözaltı
Balıkesir merkezli DHKP/C operasyonu: 22 gözaltı
Oynadığı tüfeğin ateş alması sonucu 3 kişiyi yaralayan çocuk gözaltına alındı
Oynadığı tüfeğin ateş alması sonucu 3 kişiyi yaralayan çocuk gözaltına alındı
Oynadığı tüfeğin ateş alması sonucu 3 kişiyi yaralayan çocuk gözaltına alındı
DSÖ, BM İklim Değişikliği Konferansı hedefleri için özel platform kurdu
DSÖ, BM İklim Değişikliği Konferansı hedefleri için özel platform kurdu
DSÖ, BM İklim Değişikliği Konferansı hedefleri için özel platform kurdu
Altınordu'da flaş ayrılık. 3 ay önce göreve getirilmişti
Altınordu'da flaş ayrılık. 3 ay önce göreve getirilmişti
Altınordu'da flaş ayrılık. 3 ay önce göreve getirilmişti