Büyük parayı yiyenlerin isimlerini canlı yayında açıkladı. Gökten yağmur gibi paralar yağmış. Asgari ücretliden fedakarlık bekleniyor

Büyük parayı yiyenlerin isimlerini canlı yayında açıkladı. Gökten yağmur gibi paralar yağmış. Asgari ücretliden fedakarlık bekleniyor
Varlık Fonu ve TMSF’nin yönetiminde yer alan firmaların muahlif medya kuruluşlarına reklam vermedikleri ortaya çıktı. Ortaya çıkan rakamlara göre, başta Turkcell olmak üzereTürk Telekom, TOKİ, Emlak Konut ve THY gibi büyük şirketlerin 1 Ocak-30 Eylül tarihleri arasında Halk TV, KRT, TV 5, Tele 1 ve FOX TV’ye reklam vermedi.

TV5'in haberine göre, çok sayıda kamu kurumunun ve TMSF yönetimine alınan firmaların iktidara yakın televizyonlara bol keseden reklam verdiği ancak iktidara mesafeli yayın yapan kanallara ise hiç reklam vermediği ortaya çıktı.

Kamunun yönetimindeki Turkcell, Türk Telekom, Emlak Konut, TOKİ, Vakıf Katılım, Çaykur, Ziraat Katılım, Emlak Katılım, Eti Maden, THY, İstikbal Mobilya, Bellona, Uğur Soğutma, Mondi ve Erciyes Anadolu Holding'in, 1 Ocak-30 Eylül arasında televizyonlara verdiği reklam süresi 9 milyon 938 bin 539 saniyeyi buldu. Bunun yanında Halk Tv, Tele1, TV5, KRT ve FOX TV'ye bu kurumların verdiği reklam süresi ise sıfır oldu.

SADECE TURKCELL 3.4 MİLYON SANİYE

Yönetim Kurulu'ndaki 9 üyeden 5'ini Türkiye Varlık Fonu'nun belirleyeceği Turkcell, 3 milyon 447 bin 268 saniye, yabancılara satıldıktan ve zarara uğratıldıktan sonra bankaların satın aldığı ve hisselerini satışa çıkardıkları Türk Telekom'un ise iktidara yakın medya kuruluşlarına 3 milyon 131 bin 624 saniye reklam vermesi dikkat çekti.

tablo-057.jpg

 

  • Yorumlar 16
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Günün Karikatürü
Yeniçağ karikatur / Emre Ulaş
Tüm Hakları Saklıdır ©
Yeni Çağ Gazetesi

İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel: (0212) 452 40 40
Faks: (0212) 452 40 58