29 Haziran 2022 Çarşamba
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Cem Yılmaz Devlet Bahçeli'nin sözlerinden sonra cevap verdi. Gece yarısı paylaşım yaptı

Ünlü komedyen Cem Yılmaz yeni filmi için hazırlıklara başladığını sosyal medya hesabından duyurdu.

Haber Giriş: 22 Haziran 2022 Çarşamba - 17:31
Son Güncelleme: 22 Haziran 2022 Çarşamba - 17:34
Takip Et

Cem Yılmaz Devlet Bahçeli'nin sözlerinden sonra cevap verdi

Cem Yılmaz Devlet Bahçeli'nin sözlerinden sonra cevap verdi. Gece yarısı paylaşım yaptı
+
Aa
-

Ünlü komedyen Cem Yılmaz sosyal medya hesabından sevenlerine yeni filminin müjdesini verdi.

Yılmaz Twitter hesabından yaptığı paylaşımda “Yeni filmimin hazırlıklarına başladım. 2 Arada filminin kahramanı Ayzek ile bir gece geçirmeye hazır mıyız?” ifadelerini kullandı.

BAHÇELİ CEM YILMAZ'I HEDEF ALDI

Bahçeli konuşmasında isim vermeden Cem Yılmaz ve yeni dizisi Erşan Kuneri'yi hedef aldı. Devlet Bahçeli, "Netflix'te küfür ve en seviyesiz esprilerin yer aldığı, sözde komedyenlerin rol aldığı diziler artık haddini aşmıştır" diyerek Cem Yılmaz’ı eleştirdi.

Bahçeli, şu ifadeleri kullandı:

"Toplumsal bünyeyi ur gibi saran şiddet vakalarında bir türlü azalma görülmemektedir. Aile faciaları, vahşet haberleri, seri cinayetler maalesef milli vicdanı yaralamaktadır. Bazı diziler, magazin programları, haberler herkesi rahatsız etmektedir.

Sabahın erken saatlerinden gece saatlerine kadar kavgadan, kargaşadan ekranlarda hiçbir şey göze çarpmamaktadır. Gidişat iyi değildir. Şiddete aşağıya çekme amacıyla konunun uzmanları tarafından yapılacak geniş katılımlı bir şura toplantısı başta olmak üzere her mecraya müracaat edilmelidir.

Netflix'te sözde komedyenlerin rol aldığı diziler haddini aşmıştır. Aile hayatı son sığınaktır. Küfür etmenin neresine güleceğiz? Kadını metalaştıran, erkeği yozlaştıran dizilerin neresini takdir edeceğiz? Bohem ve aşağılık hayatlar varken, diğer taraftan bunların özgürlükçü poz vermeleri kumpastır. Sebze ve meyve fiyatlarını eleştirip bir aylık mutfak masrafını bir gecede harcayanlar, ne olacak bu memleketin hali diye gevşek gevşek konuşanların tatlı su solcularını, meyhane devrimcilerinin, üç kağıtçı demokratların bize anlatacak hiçbir şeyi olamaz. Değersizliğin kuyusuna düşenlerle yol yürünemez. Ortak bir gelecek hayali kurulamaz."

İlgili Haberler

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Erdebil
25.06.2022 10:22
Yüksel bey öncelikle Türkçeyi düzgün kullanın cafe değil kafe Türkiye'de yaşıyorsunuz Türkçe konuşun lütfen
 
Adanalı
24.06.2022 17:15
Cem yılmazı falan bırakta,ülkemiz için ne yapacaksın onu konuş.millet bitmiş,kan kusuyor.sen ona buna salliyorsun.hedef şaşırtmaýin..gündem komedi filmleri degil.ulke yanıyor.Ekonomi berbat.
 
Gülen
24.06.2022 15:58
Bu ülkenin en büyük sorunlarından biri de her türlü ahlaksızlığı normal göstermek .Birileri kameralar karşısında yalnızca boş konuşsunlar,dar gelirli vatandaşın hali nedir ,görmemezlikten gelsinler.Bi
 
Tefo
24.06.2022 15:54
Nerede yaşıyorsunuz siz ya herşey bitmiş memlekette her evde araba var. Var olmasına da mazot benzin gaz.Bahçeliye göre herşey çok iyi... Ne zaman halkın içine çıkmış veya markete gitmiş.
 
Bora
24.06.2022 15:00
Yüksel kardeş türkiyede kaç tane binek araba var saydınmı?? Yada lokantalar dolu derken dolduranlar kim biliyormusun bu içi boş yorumları bırakın bardağın dolu değil boş tarafını görün!!
 
Bora
24.06.2022 15:00
Yüksel kardeş türkiyede kaç tane binek araba var saydınmı?? Yada lokantalar dolu derken dolduranlar kim biliyormusun bu içi boş yorumları bırakın bardağın dolu değil boş tarafını görün!!
 
Yüksel
24.06.2022 14:47
Küfürle veya birilerine hakaretle komedi yaptığını zanneden birine çok da iyi giydirmiş sayın bahçeli yüreğine sağlık
 
Yüksel
24.06.2022 14:45
Sokaklar arabalardan gecilemeyecek duruma gelmiş ama kalkıp burda ekonomi sıkıntısı diyor bazıları...Hadi bakın işinize yada gidin cem efendi size yardımcı olsun..
 
Yüksel
24.06.2022 14:41
İnsanlar geçinemiyormuş hayat çok pahalıymış yahu neredeyse yiyecek bi lokma ekmek bulamıyorlarmış da mış ha mış...restoranlar hınca hınç dolu cafeler barlar dolu
 
Yüksel
24.06.2022 14:41
İnsanlar geçinemiyormuş hayat çok pahalıymış yahu neredeyse yiyecek bi lokma ekmek bulamıyorlarmış da mış ha mış...restoranlar hınca hınç dolu cafeler barlar dolu
 
Koca Reis
24.06.2022 14:10
Bahçeli “GAZMAN” I çook çok seyretmiş olmalı. İşi gücü peşindekilere GAZ vermek ve onların gazını almak. GAZMAN’a rahmet okutuyor 🤓😇🤔
 
Aliş
24.06.2022 13:26
Değersizliğin kuyusuna düşenlerle yol yürünemez. Ortak bir gelecek hayali kurulamaz." Hey Allah ım sen aklımızı koru. Lafı söyleyene bak hele.
 
Cihat
24.06.2022 13:18
Sende cem yılmaz kadar olmasanda komiksin ...
 
Niyazi Gül
24.06.2022 13:01
Sayın Bahçelinin ağzından her ne hikmetse birgün olsun esnaf, memur, çiftci ve emekliler ile ilgili bir cümle duymadık. Sürekli bağırıyor sürekli hakaret eden bu zihniyetle açıklamalarını görüyoruz.
 
Kemal Aydınlı
24.06.2022 12:52
Sayın Bahçeli, paralı kanallardaki dizilerle ilgili yorum yapmayı bırakıpta, bir gün olsun, elektrik, doğalgaz, akaryakıt ve gıda maddelerindeki aşırı zamları ansın...
 
Engin
24.06.2022 12:18
Yani bahçeliyi pek sevmezdim ama hakikatten solcu diye geçinenlere fena ve doğru giydirmiş. Hiç beklemezdim valla
 
Mesut
24.06.2022 12:17
Tabi halkın bütün sorunu Cem YILMAZ,ın Netflix teki dizisiydi ( Burada,bu paralı kanalı kaç kişi izliyorsa oda ayrı bir konuda.)HALKIN GERÇEK SORUNLARI HAKKINDADA İKİ KELAM ET BE ADAM YÜREGİN VARSA .
 
Demirbaş
24.06.2022 11:10
sanatcısından siyasetcisine sporcusundan mankenine işadamından meslek odalarınına kadar onların yaşantıları ayrı biz halkın yaşantısı ayrı haddimize bilelim kimse kimseye eleştirmesin
 
U.s.
24.06.2022 10:43
Siz komedyenlerle uğraşacağına milletin ne hale geldiğini düşünün okadar hastane yol yapacaginiza sattığımız ülkenin paralarıyla biraz cezaevleri yapın kadın cinayetinde çocuk tacizcilerini tikin icer
 
Hasan Yiğit
24.06.2022 10:19
Cem Yılmaz gibi komedyenler olmasa gülecek durumunuzda yok. Sen bırak şimdi diziyi miziyide ekonomi ve ülkenin durumundan bahset. İçler acısı. Senin gibi çay ocagi milliyetçileri ile gelinen nokta..
 
Didem özgürel
24.06.2022 09:32
Sanki ulusal kanalda yayınlanıyor parasını ödeyip isteyen seyreder ona karisacaginiza insanları refah seviyesine getirip toplumsal şiddeti azaltmaya çalışın komedyenler getirmedi bu ülkeyi bu hale
 
Umran deveci
24.06.2022 09:16
Ülke de herşey yolunda ortalık güllük gülistanlık sayın Bahçeli neyle uğraşıyor boş atış yapıp gündem yaratmayın gündüz kusaklarini seyredin filmin ne kadar naif kaldığını ggorun biraz gerçekleri kab
 
Aziz güler
24.06.2022 08:47
Senin derdin milletmi dizi filmmi. Mazotla uğraş fakirlikle uğraş. İşsizlikle yolsuzlukla falan. Ama nerede sende o yetenek. Oyum ve emeğim iki cihanda sana haram olsun
 
Reyting
24.06.2022 08:46
Sanki herkes bu diziyi izliyor.Paralı kanal isteyen izler istemeyen izlemez.Bir şifre koyarsın izleyeni de seçersin.Tv de cin çıkaranlara,şifa derman satanlara bakın önce.
 
Memoş
24.06.2022 08:32
Küfürlü tiyatroyu bırakalım
 
TUNCEL AYRAN
24.06.2022 08:12
MR. JEM"S NE İMİŞ SENİN VAKIF OLDUĞUN DALİ SANAT BİZDE BİR DEĞER YARATMAK BİR KAZANİM BİR FAYDA BİR BİR ZANAAT ADİNİ TANİMİNİ YARARİNİ KARŞILIĞINI TARİF ET Kİ ANLAYALİM HELE BİR BİR ANLAT...
 
TUNCEL AYRAN
24.06.2022 08:05
TEKAMÜL TERİMİ KELİME ANLAMIYLA İFADE EDİLMESİ ALAKASIZ OLDUĞU İÇİN EVRİM KELİMİSİNİ KULLANMIŞ OLDUK BİLAHARE
 
TUNCEL AYRAN
24.06.2022 08:02
CEM YOLMAZ VE GİBİ GİBİ LERİNİ DE HOR VE HAKİR GÖRMEMEK GEREKİR RESEPTÖR LER DEDEKTÖRLER PROJEKTÖRLER PROVAKATORLER MANİPULATORLER HİPNOTİZMATORLER MEDYATORLER ..V.S..VS..?
 
Muhittin Sasmaz
24.06.2022 08:01
Bahceliden TGBTİ ile de ilgili biseyler demesini bekliyorum. 😂
 
Muhittin Sasmaz
24.06.2022 07:59
Bu garibim acaba netflix de bir program izlemis midir? Onune ne koyarlarsa onu okuyor. Kendi fikri zikri kalmamis garibimin. Kim dikkate alir acaba 😂
 
TUNCEL AYRAN
24.06.2022 07:57
VEYAHUT HİÇ TE ELDE EDEMEMİŞ KİŞİLERİN SARRAF DEĞİLDE İNSAN OLMADA DA, TAKLİTÇİLİK YETENEGİNİ YERİNE GETİREBİLİRSE EĞER O VAKİT YAPTIĞI İŞİN ADINA SANAT DİYEBİLİRİZ DEĞİL Mİ?
 
TUNCEL AYRAN
24.06.2022 07:55
İNSANLARIN NELERE GÜLÜEREK EĞLENDİĞİNİ NELERE TEPKİ VEREREK RAHATSIZLIĞI Nİ ANLAMAK İÇİN HERHALDE SARRAF OLMAYA GEREK YOKTUR. ŞEREFİNİ ONURUNU VE DEĞERLERİNİ KAYBETMİŞ MÜBADELE EYLEMİŞ
 
Bicimsiz
24.06.2022 07:38
Devlet doğru söylemiş ama anlayana
 
Güneş duru
24.06.2022 07:16
Aslında gerçektende burada bağzı alınacak dikata söler var devlet bahçeli bu konuyla alakalı çok haklı yapılan diziler filimler örnek teşkil edecek bi sayfa yok hiç bir kanalda filim falan izlenmiyor
 
Tarık Nasırlı
24.06.2022 06:53
Hayırlısı bakalım.
 
Admin
24.06.2022 05:10
Argo ve küfürlemi sanatcı olunur demekki küfrü ve argo kelimeiyi seviyorlar islamda haya ve edep var anlaysna
 
Mesut
24.06.2022 05:05
Yav 25 senede memlekete faydası olan bir icraatını söyle, yarım asırlık partiyi mahvettin,, sen andımız niye kaldırıldı, Öcalan tv ye niye çıkarıldı onlara tepki göster önce tatlı su bahçesi 🙄😡
 
Taner Baş
24.06.2022 04:52
Senden erken seçim kararı açıklaması bekliyoruz Sayın Bahçeli, çünkü diğer açıklamalarını pek kaale almıyoruz,haa söylediklerine sonuna kadar katılıyorum ama sen AKP'nin sözcülüğünü yap girme bu topa
 
Zekeriya
24.06.2022 02:44
Cem Yılmaz siyasete soyundum D.Bahçeli'den daha fazla oy alır. Devlet bey bunu görmüş demek ki..!
 
Ali Cem
24.06.2022 02:42
Bazı tiyatrocular ara da bir toplumun pek hoş karşılamadığı sözler sarfedebilirler. D.Bahçeli işini yapsın adamın memlekete verdiği bir şey yok olamaz da, ortaçağ siyaseti yapıyor.
 
Cafer Kayar
24.06.2022 02:18
Millet aklını yitirmiş olmalı. Küfrü ve cinselliği ön plana çıkaranlar prim yapacak, harika komedyen olacak, ama eleştirenler haksız olacak. Hadi len ordan
 
İbrahim GÜÇLÜ
24.06.2022 00:49
Devletin iyi yönetilemeyişini, milletin perişan halini bilmemesi normalmiş, Adam siyasi rolünü unutmuş netfilix de dizi izliyormuş Popcorn da yiyordur...
 
Serkan
24.06.2022 00:48
Bahceli gündem değiştireceğine ülkenin ekonomisi ile ülke cökmüş durumda bunlar ile meşgul olsun Bi zahmet insanlar gecinemiyor bunlara Bi el atsın cem yılmaz üzerinden pirim yapmasın.
 
Katil Rusya
24.06.2022 00:29
Aile kurmamış adam aileyi korumaktan bahsediyor. Git önce çocuk yap sonra aileden bahset. Cem Yılmaz bile çocuk yapmış. Senin neyin varın.
 
Mati tati
24.06.2022 00:18
Bahcelinin bir kere ekonomiden issizlikten aclıktan pahaliliktan bahsettiğini gören varmı veya xamlardan..Bi çözum yolu ürettiğini konustugumu? Yok isi gücü yaygara önune ne koyarlarsa onu okuyan biri
 
Ali demir
24.06.2022 00:14
Yine Bahçeli yine boş laf her zaman ki gibi.
 
Canan
23.06.2022 22:47
Ülkenin gündemi cem yılmaz mı ? Sanatçılar iyiki hayatımızdalar ' iyiki varlar...
 
Gökhan
23.06.2022 22:15
Tarım bitti ekonomi bitti konuşması lazım ne kaldı cem kaldı eeee onu konuşmuş
 
Gülmez Parasız
23.06.2022 21:36
Netflix ne o biz de yok
 
Benhur
23.06.2022 21:21
Bahçeli "ekonomi" diyemiyor "ekönömi" diyor. Adam "ekonomi" demekten aciz ekonomiyi nasıl düzeltecek?
 
Uzmanından çocuklarıyla tatile çıkacak ailelere uyarı
Uzmanından çocuklarıyla tatile çıkacak ailelere uyarı
Uzmanından çocuklarıyla tatile çıkacak ailelere uyarı
Çok uçan hostes ve pilotlarda kısırlık tehlikesi
Çok uçan hostes ve pilotlarda kısırlık tehlikesi
Çok uçan hostes ve pilotlarda kısırlık tehlikesi
Selin yuttuğu kepçe operatörü sırra kadem bastı
Selin yuttuğu kepçe operatörü sırra kadem bastı
Selin yuttuğu kepçe operatörü sırra kadem bastı
Eltisini damağından vurmuştu! İstenen ceza belli oldu...
Eltisini damağından vurmuştu! İstenen ceza belli oldu...
Eltisini damağından vurmuştu! İstenen ceza belli oldu...
Adana Feke Belediyesi personel alacak
Adana Feke Belediyesi personel alacak
Adana Feke Belediyesi personel alacak
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macron ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macron ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macron ile görüştü
Püskülü bile faydalı, kalbi koruyor, zihni açıyor
Püskülü bile faydalı, kalbi koruyor, zihni açıyor
Püskülü bile faydalı, kalbi koruyor, zihni açıyor