29 Haziran 2022 Çarşamba
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Yiğit Bulut gece yarısı yaptığı kozmik oda paylaşımıyla Bülent Arınç'a mesaj verdi

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Başdanışmanı Yiğit Bulut, FETÖ kumpasıyla Kozmik Oda’ya girilmesi ile ilgili olarak bir paylaşım yaptı ancak Bulut bu paylaşımını kısa süre sonra sildi. Bulut’un paylaşımında Bülent Arınç’ı hedef aldığı yorumları yapıldı…

Haber Giriş: 22 Haziran 2022 Çarşamba - 15:44
Son Güncelleme: 22 Haziran 2022 Çarşamba - 17:50
Takip Et

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Başdanışmanı Yiğit Bulut gece yarısı yaptığı kozmik oda paylaşımıyla AKP'li Bülent Arınç'a mesaj verdi

Yiğit Bulut gece yarısı yaptığı kozmik oda paylaşımıyla Bülent Arınç'a mesaj verdi
+
Aa
-

Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Yiğit Bulut, FETÖ kumpasıyla Kozmik Oda’ya girilmesi ile ilgili olarak dikkat çeken bir paylaşım yaptı.

Kamuoyunda “Kozmik Oda” olarak bilinen ve FETÖ kumpası olduğu ortaya çıkan soruşturma kapsamında o dönem AKP’li Bülent Arınç'a yönelik suikast iddialarıyla başlayan ve devlet sırrı niteliğindeki belgelerin bulunduğu Genelkurmay Başkanlığı Seferberlik Bölge Başkanlığında 26.12.2009 tarihinde yapılan aramalar günlerce sürmüştü.

Yiğit Bulut’un paylaşımında olayların başlamasına neden olan Bülent Arınç’ı hedef aldığı yorumları yapıldı.

“KOZMİK ODAYA GİRİLMESİN DİYE YALVARDIM”

Bulut paylaşımında;  “Kozmik Oda’ya girilmesin diye yazım var arşivde duruyor!!

Kozmik Oda’ya girilmesin diye yazdım adeta yalvardım!!

Bu giriş sonrası kaç kahramanımız deşifre oldu ve şehit edildi!

Buna sebep olanlar hala nasıl onur timsali gibi konuşuyor!! TC’nin hesabı kimsede kalmayacak!”

Gece 12:57’de paylaşımı yapan Yiğit Bulut’un hemen sonrasında Tweet’ini sildiği görüldü…

İlgili Haberler

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Seyyar satıcı
24.06.2022 07:45
Suçları o kadar kabarık ki patlamak üzere az kaldı
 
Vatandaş
24.06.2022 06:51
Yiğidim bunları bırak dolar ne olacak. 1.2 TL.den 17,37 oldu, el alem enflasyonu % 10 larda bizim resmi 70 gayri resmi 170. Dünyanın parasını alıyon ne danışmanısın, kasayı mı kemiriyorsun.
 
Mtn
24.06.2022 03:24
Kim girdirdi, kim izin verdi? Bu işlerin basbas bağırıp Savcısıyım diyen kimdi? Ucu dolaylı olarak sana dokunduğunu kafa azıcık ayıkınca mı anladın? Yazarken sarhoşmuydun? O kadar yiğitsen silmeyeydin
 
Ali AVCI
24.06.2022 00:52
Madem yiğitsin neden kaldırdın aslanım yazını
 
Hayati sinir
23.06.2022 16:50
Son yaklaştıkça birbirlerini suçlamalar artıyor. Hepiniz aynı kaptan yeyip parmaklarınızı yalıyorsunuz. Yiğit gümrükten kaç şişe içki aldı? Meraktan. Arınç ta iyi içer. Rumeli Hisarı Karaca rest.
 
Semra saygin
23.06.2022 15:36
O şehitlerin ve haksızlığa uğrayanların on parmağı yakanizda olacak kaçiss yok bundan, dünya adaletini atlatsaniz da Allah'ın adaletini atlatamassiniz....
 
Hanlı
23.06.2022 15:20
O GÜN BU GÜNDÜR BUNUN İÇİN KİME HESAP SORDUNUZ... O ŞEHİTLERİN HESABINI NİÇİN SORMADINIZ
 
AÇIK VERME
23.06.2022 14:21
iyi ki kozmik oda meselesini chp yapmadı yapsıyıdı kıyamet koparırdılar itirafçi oldular gelecekte bakalım bu işler kimden sorulur ARŞİV UNUTMAZ KİMLERİN PARMAĞI VARDİ.EYVAH EYVAH HER ŞEY AÇIĞA ÇIKTI.
 
Kamil Abcı
23.06.2022 12:10
Bulut ta bulutların üstünden inemedi bi inse görecek herhalde dolar nerelerde
 
Ahmet çıplaklıgil
23.06.2022 11:16
Bu yiğit bulut degilmiydi...tayyip erdoğan a her türlü yakıştırmayı yapan...sen rüzgâra göre yön belirleyen birisin..cumhurbaskani önce bu getirten hesap sormalı..
 
Adalet
23.06.2022 11:12
aynen TC'nin hesabı hiç kimsede kalmayacak yakışıklı buna emin olabilirsin çok az kaldı !
 
Fçaglar
23.06.2022 10:26
Ekonomi dehası kabına sığmıyor dolar bir lira olacak diye haykırmak yakın.
 
Gariban vatandaş
23.06.2022 10:14
Kozmik odaya giren de, girilmesine çanak tutup göz yuman da VATAN HAİNİDİR.. Elbet bir gün Tarih önünde hesabı sorulacaktır...
 
Hele seçim bir bitsin.....
23.06.2022 09:54
Tek tabancanla T.Erdoğanı mermilerin bitinceye kadar savunursun artık! Kahramanları düşündüğünü iddia eden jöleli kafa! Bakalım seçimden sonra ne yapacaksın?
 
Baha
23.06.2022 09:34
Biryantin saçlı basdanisman
 
Adem yilmaz
23.06.2022 09:14
Rabbim sizin gibilerden bu ülkeyi ve bu milleti bir an önce kurtarsın ne diyeyim ben. Allah ilahi müdahalesini bir an önce göstersin sizlere. Yoksa başka türlü memleketi kurtaramayız sizlerden
 
aaaa
23.06.2022 09:14
bir birinizden ne farkınız var partinizin tamamı darbeden sonra bazıları gömlek değiştirdik dediler demek ki yüzde 90 ı hale gömlek değiştirmemiş adalette resmen görünüyor Yargıtay'ın kararını ta
 
Huseyin karakan
23.06.2022 08:45
Ulkeme yazik,yigit bulut hala konusuyorsa ne konusursa konus sun bunada inanan varsa pes dogrusu
 
Dost
23.06.2022 08:13
Unutuyorsun galiba sn yiğit bulut onyedi onsekiz yıl o fötöyle el ele kol kola olan işbirliği yapan fötöye övgüler yağdıran sizler deyimiydiniz...... hatırlatmak istedim
 
Zeki
23.06.2022 08:07
TC tarihinin en kara günlerini yaşıyor, EY TÜRK UYAN, hitabe bu günler için yazıldı.
 
Dost
23.06.2022 08:01
Tek temennim Allah bizi sizin gibilerin elinden bir an önce kurtarsın
 
Zafer
23.06.2022 07:32
Bunların vatan hainliginden yargılanmaları gerekiyor kozmik oda sayesinde yurtici yurtdisinda gizli o kadar personel infaz ettirildi tahminen 850 kişi var.
 
Zafer
23.06.2022 07:30
AKP li olupta düzgün adam varmi diye düşünmüşümdür...?
 
Mahir aylan
23.06.2022 06:53
Kozmik odaya girebilirsiniz deme yetkisi kimde var arınç da mi
 
yerli milli
23.06.2022 06:01
seçim gelse de kurtulsak bunlardan. jöleli doları atıp tutuyordu. evdeki kediyi danışman tutup buna verilen paraların milyonda birine kedime mama alsam en azından kedim bana yanlış bilgi vermez.
 
Şenol Dadaloğlu
23.06.2022 04:11
Benim bildiğim 850 KAHRAMANIMIZ yurt içi ve dışında şehit edildi
 
Konya
23.06.2022 00:46
Jöleli Türk telekom Vatandır satılamaz diye yerl ğöğü inletiyordu baş danışman olunca vatanda bitti bayrakta sonra türk telekom özelleştirmede talan edildi arkadaştan yine ses yok dolar 3 tl yi gecer
 
uyanmak cesaret ister
22.06.2022 22:30
Y.Bulut, niye kaldırdın tweetini , neyi hesaplayamadın. Ama itiraf etmiş oldun, "...kaç kahramanın açığa çıkartılarak şehit edildiğini." MHP li arkadaşlar, uyanmanız için daha ne gerekiyor.
 
Giresun28
22.06.2022 21:46
Tayyip Erdoğan başbakan iken de çok ağır laflar ederek, faşizme gidiyoruz demişti, sonra nasılsa danışman oluverdi. Aynı soylu gibi, aynı numan kurtulmuş aynı bahçeli gibi
 
Yeter
22.06.2022 17:19
O zamanın başbakanı kimdi.
 
yunus
22.06.2022 17:10
jölelinin aklı daha yeni başına gelmeye başladı herhalde... hergün yeni birşey yumurtluyor...
 
Üstün Türkeli
22.06.2022 17:10
Kendisinin semizlenmeden önceki konuşmaları yayınlansa da Yiğit'in nasıl bulut olduğu görülse !
 
Kürşad
22.06.2022 16:54
TC yazmak yerine, Türk Devleti unutmaz hesap sorar, yazılsa daha anlamlı olurdu. Türk Devletinin kudretini hafife alan herkes eninde sonunda görür. Rabbim Devleti milleti korusun gözetsin..
 
Hamdi Kaya
22.06.2022 16:47
Türk yurdunun mahremine girenlere sesini çıkaramayanlar ne olduysa bu gün kendilerinin masum olduğunu ispatlamaya başladılar.
 
Yakut kardas
22.06.2022 16:21
Kozmik odaya girildiği gün Türkiye'yi mitcotakis mi yonetiyordu .yoksa biden mi
 
planet
22.06.2022 16:19
kaç kahramanımızın şehit edildiğini açıklayın lütfen !!!!!!
 
Sadullah Güney
22.06.2022 16:05
jöleli bu seçimde milletvekili olmak için her topa girmeye başladı.
 
Erdal İlhan
22.06.2022 16:05
Kozmik odaya demekki Yunanlılar girmiş. Cumhurbaşkanının en yakınındaki kişinin bile karşı çıkmasına rağmen girildiğine göre, ya Yunanlılar girdi, yada bu kişinin (Yiğit) orada esamesi okunmuyor. Han
 
fatih