Elantra ve Tucson büyük ilgi görüyor

Elantra ve Tucson büyük ilgi görüyor
Hyundai, iki yeni modeli Elantra ile Tucson’un satışlarına katkı sağlamak amacıyla Türkiye çapında bir tur düzenliyor

HyundaI’ninTürkiye Turu’ndaki araçları, kalite ve dayanıklılık açısından önemli bir sınav veriyor. 10 bin kilometre boyunca sadece periyodik olarak kontrol edilen araçlar, kullanıcılarına uzun süreli kullanımlarda maksimum konforu sunmayı hedefliyor. Mart ayında satışa sunulan Yeni Elantra ve ilk günden beri Türk tüketicisinin ilgi odağı haline gelen Tucson, ziyaret ettiği tüm şehirlerde fazlasıyla ilgi çekmeyi başardı.

G. Koreli Başkan Cuma namazına katılıyor

Hyundai Türkiye Turu’nun Akdeniz Bölgesi’ndeki duraklarından biri olan Mersin’de Hyundai Derya Otomotiv’i ziyaret eden Hyundai Assan Başkanı Mong Hyun Yoon ve Genel Müdür Önder Göker, basın mensuplarıyla bir araya geldi. Türkiye hayranı olan Yoon, cuma günleri İzmit’teki fabrikaya giderek 800 çalışanıyla birlikte cuma namazlarına katıldığını, namaz sırasında çok duygulandığını ve huzur bulduğunu söyledi. Ayrıca  Mevlana’ya da hayran olan Başkan  Mong Hyun Yoon “Türkiye, bir dönem Kore’ye çok büyük destek oldu. Biz de o sorumluluk çerçevesinde Türkiye’ye büyük yatırımlar yaptık. Türkiye’de terör olaylarında şehit olan polis ve askerler için çok büyük üzüntü duyuyorum. Buraya gelirken çok düşündüm. Ne kadar güzel bir ülkeniz var, sanıyorum Allah da sizleri çok seviyor” diye konuştu. Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, Hyundai Türkiye Turu’yla ilgili olarak, “Mersin, markamızın en güçlü olduğu şehirlerimizin başında geliyor ve il bazındaki pazar payını her geçen gün artırıyor. Geçtiğimiz aylarda satışa sunduğumuz ilki yeni modelimiz kendi sınıflarında büyük bir ilgi çekerek satış rakamlarını hızla yukarı çıkarıyor. Türkiye Turu’nda hiç durmadan yol almaları da sorunsuzlukları açısından büyük önem taşıyor. Bizler ürettiğimiz her modelimizin arkasındayız ve özellikle Yeni Elantra modelimiz için sunduğumuz 7 Yıl Garanti’den de gurur duyuyoruz” dedi.   Göker ayrıca, “25 yıl önce Türkiye pazarına giriş yapan Hyundai, 1997 yılında da İzmit’te üretime başlayarak ülke ekonomisine önemli bir şekilde katkıda bulunuyor. Son yıllarda yapmış olduğumuz önemli yatırımlar ve hızla gelişen teknolomiz sayesinde bugün Türkiye’nin en fazla ihracat gerçekleştiren ikinci otomotiv markasıyız. Şu an yıllık kapasitemiz 245.000 adede çıktı ve 2015 yılında ürettiğimiz otomobillerimizin 201.277 adetini 40’tan fazla ülkeye ihraç ettik. Bugüne kadar 7 milyar dolardan fazla ihracat geliri elde ettik ve 2016 yılı beklentimiz ise 2 milyar dolar seviyesinde” diye konuştu.