Hepsiburada.com’da iade dolandırıcılığı iddiası: Özür dilemek için bakın ne yaptılar

Hepsiburada.com’da iade dolandırıcılığı iddiası: Özür dilemek için bakın ne yaptılar
Ekşi Sözclük’te bir kullanıcının, alışveriş sitesi HepsiBurada’da yaşadığı mağduriyet gündem oldu. Yapılan paylaşımda, alışveriş sitesinin ürün değişiminde sürekli sorun çıkardığı ve sonrasında ise ‘özür’ olarak 150 liralık hediye çeki gönderildiği aktarıldı.

Alışveriş sitesi Hepsiburada’dan meyve sıkacağı alan bir vatandaşın başına gelenler sosyal medyada gündem oldu. Ekşi  Sözlük’te konuyla ilgili paylaşım yapan bir kullanıcı, bozuk olan ürünü değiştirmek için yaklaşık bir boyunca uğraştığını ancak müşteri hizmetlerinin gelen son yanıtta, iade süresinin aşıldığını aktardığını söyledi. ‘Ceren sss’ rumuzlu Ekşi Sözlük kullanıcısı, Hepsi Bura’danın daha sonra kendisine ‘Özür dilemek’ için 150 liralık hediye çeki verdiğini de sözlerine ekledi.

Ekşi Sözlük’te yapılan paylaşımda şu ifadelere yer verildi:

“Evvela kıymetli zamanınızı aldığım için özür dilerim. Fakat benim için az uz bir para değil 499 TL paramı aldı vermiyorlar. Sürecin her anını görsel ve ses olarak kanıtıyla haklı olduğumu gösterdiğim halde bunu yaşatıyorlar. Aramadığım ulaşmadığım yazmadığım yer kalmadı. Adamlar kafaya koymuş her şey onların lehine. Ekşi Sözlük de olmasa içimizi dökeceğimiz bir mekan yok. Yardımlarınızı talep ediyorum ekşici abi ve ablalarım.

Mayıs ayının 13'ünde (sipariş no=599747431) bana gelen Philips hr1836/00 viva collection katı meyve sıkacağını Hepsijet kargo bırakır bırakmaz kargo elemanının arkasından yetişemedim. Seslendim binanın altından "yarın da geleceğim buraya, alırım mutlaka" dedi. ürün ufacık çocuk oyuncağı gibi geldi. Beğenmedim. Ama önlemimi de alarak ürünle ilgili fotoğraf ve video aldım. (Hani daha sonra kırmışsınız, ezmişsiniz, bozmuşsunuz dememeleri için) Bir de ne göreyim ürün ayrıca çalışmıyor da

Daha önceden defalarca açılmış kutusu. Düzensiz yerleştirilmiş. İç kartonun kenarından hafif kopmuş. 2 dk içerisinde iade kodu alıp Hepsijet’ten randevu aldım 1 gün sonra ayın 14'üne.
işte sorun süreci burada başlıyor ve taktik çalışıyor. Hepsijet’ten kargo elemanını arayıp almasını söyledim. Ürünü 14'ünde aldı götürdü. 8 gün geçti ve hala hiçbir işlem yapılmayınca Hepsijet’i ve Hepsi Burada'yı aradım. Ürün sizde görünüyor dediler şok oldum. 10 gün sonra hepsijet kargomun depoda olduğunu söyleyip elindeki sistemde kod olmadığından ürünümü bana geri getireceğini ve Hepsi Burada ile iletişime geçmem gerektiğini söyledi. (getirdi) ( beyin yakacak şekilde ilginç) defalarca aradım talepler oluşturdum ama bana dönen olmadı. 2 gün sonra Hepsijet yetkilisi kendi sistemlerine ürünün düştüğünü kodu bulduğunu ve ürünü tekrar almaya geleceğini söyledi. Gelip aldı ve 3 gün daha bu şekilde kargo müşteri tarafından kargoya verildi şeklinde göründü ve tam tamına 16 gün geçmiş oldu.

Ürün iadesi uygun bulunmamış ve sebebi için müşteri hizmetlerini aradığımda iade için 14 gün süre aşılmış dendi. Yani ürünü gönderiyor, 2 dk içerisinde iade kodu alıp iade etmek isteseniz de 14 gün iade süresi aşılmış oluyor. bunu yapan Hepsi Burada. Başından beri şüphelendim neler oluyor sonu nereye varacak diye. param neredeyse 1 aydır onların hesabında ve ne yapacağımı bilmiyorum.

Süreci kendileri uzatıp oyalayıp sonra süreyi aştınız ürünü 14 gün içinde iade etmeliydiniz diyorlar. Müşteri hizmetleri defalarca bunu tekrarlıyor. Sinirimden ne diyeceğimi bilemiyorum.”

150 LİRALIK HEDİYE ÇEKİ

“Hanzade Doğan hanıma da durumu an itibariyle mail şeklinde gönderdim, yardımcı olunmadığını da ekledim. Hanzade Doğan kim diye merak edenlere: ben de tanımıyorum( birisi mesaj attı ona da yaz diye yazdım.

en üst edit: hepsiburada maduriyetime paha bicmis ve 150 tl hediye çeki yüklemiş. Yani neredeyse 1 ay boyunca ugrastirip mağdur edip sonrada sizi en fazla 150 liralık uğraştırdık kusura bakmayın demişler demek ki.

Tiksindim vallahi billahi tiksindim bu ülkede yaşamak, alışveriş yapmak, insanlara güvenip iş vermek, birilerine iş yaptırmak bu kadar mı b.k olur affedersiniz. En gelişmemiş ülke bile böyle değildir.

Hepsi Burada ile ilgili ekleme yapılan üst edit: çok fazla mesaj aldım buradan gelişmeleri yazacağım. fakat önce entry girerek buradan yardımcı olan güzel insanlara teşekkür ediyorum.
başlığa 10. entry girilir girilmez Hepsi Burada'dan yetkili bir abla beni aradı ve ekşi sözlük başlığınız için aradım deyip özür diledi. En kısa zamanda çözeceğini sorun yaşanmayacağını söyledi. (Daha ne sorun yasayacaksak) mağduriyetimiz de yanımıza kalacak. Güya iyilik yapmış olacaklar.”

hepsi1.jpghepsi2.jpghepsi3.jpg

  • Yorumlar 13
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Günün Karikatürü
Yeniçağ karikatur / Emre Ulaş
Tüm Hakları Saklıdır ©
Yeni Çağ Gazetesi

İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel: (0212) 452 40 40
Faks: (0212) 452 40 58