29 Haziran 2022 Çarşamba
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

İYİ Partili Bilge Yılmaz ibretlik gerçeği İsmail Küçükkaya’ya açıkladı. Canlı yayında ağlamamak için kendini zor tuttu

FOX TV’de İsmail Küçükkaya’nın konuğu olan İYİ Parti Ekonomi Politikaları Başkanı Bilge Yılmaz, ülkedeki ekonomik sorunlar ve liyakatsizlik nedeniyle gençlerin beyin göçü yapmak zorunda kaldığını belirtirken ağlamamak için kendini zor tuttu.

Haber Giriş: 18 Nisan 2022 Pazartesi - 10:56
Son Güncelleme: 18 Nisan 2022 Pazartesi - 16:50
Takip Et

İbretlik gerçeği İsmail Küçükkaya’ya açıkladı. İYİ Partili Yılmaz canlı yayında ağlamamak için kendini zor tuttu

İYİ Partili Bilge Yılmaz ibretlik gerçeği İsmail Küçükkaya’ya açıkladı. Canlı yayında ağlamamak için kendini zor tuttu
+
Aa
-

İYİ Parti Ekonomi Politikaları Başkanı Prof. Dr. Bilge Yılmaz, FOX TV’de İsmail Küçükkaya’nın konuğu oldu. Yılmaz, gençlerin beyin göçünden bahsederken duygularına hakim olamadı ve gözleri doldu.

Gençleri suçlayamadığını dile getiren Yılmaz, ülkedeki ekonomik sıkıntılardan ve liyakate önem verilmemesinden dert yandı.

Yılmaz şöyle konuştu:

“Gençlere de kızamıyoruz şimdi. Benim geliş nedenim onların gidiş nedeni.
Türkiye zor bir dönemden geçiyor hata yapacak payımız yok.
Kusura bakmayın duygulanıyorum…
Ekonomik olarak bu çocuklara bir gelecek sunamıyoruz.
Tweet attı diye içeri atıyoruz. Ülkede özgürlükler yok bu çocuklar ne yapsın.
Eskiden sınırlı imkanı olanların çalışarak yükselme imkanı vardı.
Şimdi o yok liyakat yok önünüz tıkanıyor.
Bir yerlere gelseniz düzgün maaş yok.
Şimdi milyonların önünde ağlamayım ama…”

PROF. DR. BİLGE YILMAZ KİMDİR?

Wharton School'da finans profesörü olarak görev yapmaktadır. Boğaziçi Üniversitesi'nde eğitim görmüş, elektrik-elektronik mühendisliği ve fizik bölümlerini tamamlamış, ardından Princeton Üniversitesi'nde doktora yapmıştır.

Dönemin en yüksek puanlı bölümünün elektrik-elektronik mühendisliği olması sebebiyle orayı tercih etti. Boğaziçi Üniversitesi'nde okumaya başlamasının ardından Fizik alanında çift anadal yapmaya başladı. Okulda aldığı iktisat derslerinde tanıştığı hocası Prof. Dr Murat Sertel'in etkisiyle ekonomi alanına yöneldi.

DOKTORA VE WHARTON SCHOOL DÖNEMİ

Mezuniyetinin ardından ABD'deki okullara başvurdu ve tekrar hocasının etkisiyle Princeton'ı tercih etti. Buradaki doktora çalışmalarını tamamlamasının ardından akademisyen olarak iktisat dünyasının en iyi okullarından Pensilvanya Üniversitesi'ne bağlı Wharton School'da çalışmaya başladı. Ardından kısa süreliğine Stanford Üniversitesi'nde çalışsa da tekrar Wharton'a geri döndü. Dönemin ihtiyaçlarını görerek çalıştığı yerde Wharton School Harris Family Alternatif Yatırımlar Programı'nı kurdu. Program akademik olarak başarılı oldu ve ilgi çekti.

İlgili Haberler

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Hasan Akın.
20.04.2022 06:06
Böyle zeki ve bilgi sahibi CEVHERLERİMİZ varken, PİŞMİŞ KELLE GİBİ SIRITANLARA Hazineyi ve.maliyeyi teslim eden bir millet SÜRÜNMEYE LAYIKTIR.
 
Meydan bey Subaşı
19.04.2022 16:13
Arkadaşım siz neyin derdindesiniz adam dünyanın eniyi üniversitelerinde eğitim görmüş Prf.olmuş oralarda çalışmış gelmiş ülkesine hızmete illa sizin partimizde mi olması gerekir .
 
Ali Yılmaz
19.04.2022 12:41
Oy almak için her numarayı denerler
 
Halktan birisi .
19.04.2022 12:02
Ya arkadaş koskoca prof, ve akademisyen çıkmış tv ye ülkeye ve geleceğe ait düşüncelerini ve kaygılarını dile getirmiş, duygulanmış beyin göçü olmasına. Troller gene buraya gelmişler. Eleştiriyor.
 
Mahmut
19.04.2022 11:08
Bu da akp nin Bülent Arınç i olacak heral
 
Çakmak
19.04.2022 11:06
Ağlamayan oy yok .ha gayret
 
Misafir
19.04.2022 10:42
Hayatta başarılı olamayanlar,tiyatro konusunda başarılı olmaya çalışır. Orada da yerde sürünür.
 
Hiç
19.04.2022 10:27
Ben artık işi ahirette bulurum.bu dünya için umudum yok artık!!!!!!!!!
 
Tice
19.04.2022 10:24
Gençler master yapmaya gidiyor eskiden varmıydı bu imkanlar
 
Hadi Abacı
19.04.2022 09:45
Şimdide ağlama numaralarınamı basladınız acıdım size.
 
Kürşat KAYA
19.04.2022 08:53
Kardeşim Allah havale et
 
Tozanlı
19.04.2022 05:06
Lafın kesin bittiği yerdeyiz..Gençlerimizi ve çocuklarımizı mahfettiler, Hem beslenmede hem gelirde, hemde çalışma hayatıda önlerini kestiler..Bunların ve bunlara oy verenlerin yatacak yerleri yok
 
Genç Bakış
18.04.2022 19:49
Sorumluluk ve vicdan sahibi bir insanın hele ki bu ülkeyi yönetenlerin ülkemizin genç beyinlerinin ve gençlerinin bu çaresizliğine kayıtsız kalması düşünülemez.
 
Objektif
18.04.2022 17:42
Böylesine kariyerli birinin Türk gençleri için daha ne söylemesi gerekiyor? Adam üzüntüsünden neredeyse ağlayacak hale geldi. Yazık değil mi bu ülkenin gençlerine ve yetişmiş insanlarına?
 
Mehmetbozkurt
18.04.2022 17:13
15 temmuzdan once aksener keske yurdda sulh basbakani olsaydi turkiye ucardi simdi
 
NIMET
18.04.2022 16:44
 
Mustafa kıvırcık
18.04.2022 15:53
Artık bıçak kemiğe dayandı. Kesinlikle önümüzdeki seçim hayat memat meselesi.aklını kullan ve ülkeni feda etme.yolla köprüye memleket ilerlemez, eğitim ile ilerler..gencine sahip çık.ayana bizde sahip
 
RTE
18.04.2022 14:53
Asıl Ben o kadar mutluyum ki ,şuan başımızda Recep Tayyip ERDOĞAN gibi bir lider var, Bizlere ve ülkeme 20 yılı aşkındır sayısız maddi ve manevi eserler bıraktığı için Rabbim şükrediyorum.
 
Ali günoğlu
18.04.2022 14:17
İnanın akp öncesi devlet hastanelerinde çalışan doktorlar aylık maaş birikimi ile ev alırdılar veya arsa alır sahil kenarında olanlar yazlık yapardı ya şimdi tıp kitaplarına para yetiremiyorlar okumak
 
Ali günoğlu