İlacını içtikten sonra olanlar oldu. Şüpheli ölüm polisi harekete geçirdi

İlacını içtikten sonra olanlar oldu. Şüpheli ölüm polisi harekete geçirdi
İzmir'in Buca ilçesinde ilaç aldıktan sonra fenalaşan epilepsi hastası bir kişi hayatını kaybetti. Ölümün şüpheli bulunması üzerine soruşturma başlatıldı.

Olay, Yeşilbağlar Mahallesi 647/31 Sokak'ta bulunan 2 katlı bir binanın zemin katındaki evinde meydana geldi.

İMAM NİKAHLI EŞİ FARK ETTİ 

Epilepsi hastası Serdar G.  önceki gün Aydın'dan imam nikahlı olduğu ileri sürülen eşinin evine geldi. Dün akşam saatlerinde ilaç aldıktan sonra uyuyan Serdar G.'nin fenalaştığını gören imam nikahlı eşi durumu sağlık ekiplerine bildirdi.

izmirde-ilac-ictikten-sonra-fenalasan-kisi-hayatini-kaybetti-6454-dhaphoto1.jpg

ŞÜPHELİ BULUNDU

Olay yerine gelen sağlık ekiplerin yaptığı müdahalede Serdar G.'nin hayatını kaybettiği belirlendi. İhbar üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi. Belediye tabibinin yaptığı incelemede Serdar G.'nin ölümü şüpheli bulundu. Serdar G.'nin cansız bedeni, olay yerine gelen savcının incelemesinin ardından İzmir Adli Tıp Kurumu morguna kaldırdı. Öte yandan, Serdar G.'nin her ay düzenli olarak Aydın'dan ilaç yazdırmak için İzmir'e geldiği öğrenildi.

izmirde-ilac-ictikten-sonra-fenalasan-kisi-hayatini-kaybetti-6454-dhaphoto2.jpgizmirde-ilac-ictikten-sonra-fenalasan-kisi-hayatini-kaybetti-6454-dhaphoto3.jpg

DHA

 

Etiketler: , ,
Günün Karikatürü
Yeniçağ karikatur / Emre Ulaş
Tüm Hakları Saklıdır ©
Yeni Çağ Gazetesi

İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel: (0212) 452 40 40
Faks: (0212) 452 40 58