​​​​​​​Millenicom'a kolunu kaptırmak

A+A-
Remzi ÖZDEMİR

Türkiye'de en kolay şey bir evinize internet bağlatmak.

O kadar kolay ki; hiçbir yere gitmenize bile gerek yok. Telefonla arıyorsunuz sanki yan komşudan geliyorlarmış gibi 5 dakikada kapınızdalar.

Kimlik fotokopisi gibi şeylerle de uğraştırmıyorlar sizi. Ellerindeki cep telefonu ile kimlik fotoğrafını çekiyor tabletten imzanızı alıyor. İnternetiniz hazır.

Har ay ücretini ödediğiniz sürece bir sorun yok!

Ne güzel değil mi?

Tabii ki bunun bir de güzel olmayan yanı var.

Oldu da aboneliğinizi iptal etmek istiyorsunuz. İşte o zaman sinirleriniz zıplamaya başlıyor.

O kapınıza kadar gelen insanları bir daha bulamıyorsunuz.

O saçma sapan çağrı merkezleri bir anda size düşman oluyor, adeta küsüyor.

Defalarca görüşme yapmanıza rağmen bu işi başaramıyorsunuz.

Resmen zorluk üstüne zorluk çıkarttırıyorlar.

Bu konuda o kadar çok şikâyet var ki! İnternet dünyasında yüzlerce değil, binlerce şikâyet var.

En çok şikayetleri ise Azerbaycan merkezli bir şirket olan Millenicom'a geliyor.

Abone olana kadar müşteri memnuniyeti adeta tavan ama sonra ayrılmak isterseniz bu seviyeyi tabana çeken bir şirket.

İstanbul'dan Z.Ç, yıllarca internet hizmetini Türk Telekom'dan almış. Bilgilerinin kim ve nasıl ele geçirdiğini bilmiyor ama bir gün internet aboneliğinin bittiği ve yenileneceği söyleniyor. Evine kadar gelip imza alınıyor. Aylar sonra öğreniyorlar ki, abonelikleri Millenicom şirketine geçmiş.

Bunun nasıl olduğunu ne bilen ne de anlayan var.

Sonuç olarak aynı ücret olduğu için internet kullanımı devam ediyor.

6 ay önce bu abone internetini kapattırmak istiyor. Çağrı merkezini aradığında taahhütlerinin bitmediğini ancak aralık ayında kapattırabilecekleri söyleniyor. Tüketici aralık ayında arıyor ve talebini bildiriyor.

Bu saatten sonra bir anda her şey değişiyor. Aradan 3 ay geçmesine rağmen Z.Ç aboneliğini bir türlü kapattıramıyor. Defalarca aramasına rağmen bunu başaramıyor. Her defasında telefona çıkan görevliler, yetkililerle görüşmesi gerektiğini söylüyor.

Kim bu yetkili bilen ve duyan yok.

Aradan geçen 3 ayda üç fatura daha ödeniyor ama abonelik bir türlü iptal edilemiyor.

Türkiye'de sorun bu işte.

Bir malı veya hizmeti alıncaya kadar memnuniyet çok yüksek ama bunu istemediğin an sanki bir anda Afrika ülkesinde yaşıyorsun.

BTK'nın bu abonelik iptal işlemlerine el atması ve özellikle Azerbaycan sermayeli Millenicom şirketi ile ilgili şikayetleri dikkate alması lazım. 9564986 numaralı abonenin internetinin neden üç aydır iptal edilmediğini açıklasınlar da biz de öğrenelim.

 

dfs-004-001-011.jpg

  • Yorumlar 16
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yazarın Diğer Yazıları