29 Kasım 2018 Perşembe reyting sonuçları açıklandı

29 Kasım 2018 Perşembe reyting sonuçları açıklandı
29 Kasım 2018 reyting sonuçları açıklandı mı? Avlu mu, Bir Zamanlar Çukurova mı, Muhteşem İkili mi, Çarpışma mı, reytinglerde birinci oldu? dün akşam itibariyle cevap bulmuş oldu. İşte zirvenin gerçek sahibi

29 Kasım 2018 Perşembe reyting sonuçları açıklandı mı. Diziseverlerin her hafta heyecanla takip ettiği Avlu mu, Bir Zamanlar Çukurova mı, Muhteşem İkili mi, Çarpışma mı? dizisi reytinglerde birinci oldu büyük merak konusu oldu. Reyting sonuçları perşembe gecesine damga vurdu. Türk yapımcıların ve programcıların hayatlarında adeta kırmızı bir çizgi olan reyting sonuçları dizi ve porgramların kaderini de belirliyor. Bakalım bu hafta hangi dizi veya program reytinglerde zirvede.

29 KASIM 2018 REYTİNG SONUÇLARI

29 Kasım tarihinde; Total'de ATV'de yayınlanan "Bir Zamanlar Çukurova" dizisi 1 .sıraya otururken, 2.sırada "Fatih Portakal ile Fox Ana Haber", 3.sırada ise "Bir Zamanlar Çukurova" dizisinin özeti yer aldı.

AB'de "Bir Zamanlar Çukurova" dizisi 1.sırada yer alırken, 2.'lik "Fatih Portakal ile Fox Ana Haber"in, 3.'lük ise Show TV'de yayınlanan "Çarpışma" isimli dizinin oldu.
screenshot_4-023.png

REYTİNG NASIL ÖLÇÜLÜR

Televizyon dünyası için hayati önem taşıyan reyting ölçümleri belirlenen denkler aracılığı ile yapılır. Denekler, reyting şirketine yapılan başvurular arasından seçiliyor ve daha sonra deneklerin evine ölçümde kullanılacak cihazlar yerleştirilir. Denekler bu iş karşılığında ufak hediyeler alırlar fakat bu hediyelerin yüklü bir ücreti olmamalıdır.Seçilen ailede her bireyin bir numarası bulunuyor. Televizyonu izleyen deneklerin kendi numaralarına tıklıyorlar. Bu sayede izlenilen programın reytingi artmış oluyor. Tüm deneklerin oyları ve izleme oranlarının hesaplanmasıyla genel reyting oranları ortaya çıkıyor.Reyting oranları televizyon dünyası için çok önemli çünkü reklamını vermek isteyen bir firma kanalın hangi programının ne kadar reytingi var bunlara dikkat eder. Bu durumdan dolaylı olarak o kanalda yayınlanan program ve dizilerin de yayın hayatına devam edip etmemesini belirler.Burada dikkat edilmesi gereken bir diğer husus da reklam ücretinin de reytinglere bağlı olması. Reytingi ölçen şirket program ya da dizinin oranını kaça çıkarırsa reklamın maliyetinde saniye başına ciddi rakamlarla değişir. Bu durumda reyting savaşlarının ortaya çıkmasına neden olur.