SGK personeli güleryüzlü olacak
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Ankara İl Müdürlüğü, vatandaşların verilen hizmetten memnun kalması için çalışan personeline halkla ilişkiler eğitimi verdi. Sosyal güvenlik merkezlerinde vatandaşla birebir görüşerek hizmet veren ve bankolarda duran 300 personel, halkla ilişkiler uzmanlarından ders aldı. SGK başkanlığındaki konferans salonunda verilen eğitimin açılışında konuşan SGK Ankara İl Müdürü Ali Pekten, il müdürlüğünün kurulduğu günden itibaren vatandaşların rahat bir ortamda, kaliteli hizmet almaları için çalıştıklarını söyledi. Bunun için kuruma yakışır modern binalar açtıklarını ancak vatandaşı memnun etmek için bunun da yeterli olmadığına dikkat çeken Pekten, hizmet alan kişilere güler yüzlü davranılması gerektiğini vurguladı. Kaliteli hizmetin en önemli ayağını vatandaşa gösterilen ilginin oluşturduğunu belirten Pekten, “Çalışanlarımızın sadece genelge ve mevzuatları bilmesi yetmiyor. Aynı zamanda vatandaşlarımızla girilecek ikili ilişkilerde nelere dikkat edileceğinin bilinmesi gerekiyor. Vatandaşlarımız bizden memnun olduğu sürece kurumumuzun kalitesi ve bize olan güven artacaktır” dedi.