Para kimdeyse kumanda onda...

Para kimdeyse kumanda onda...
Dünkü yazımızda tüm izleyici ve AB Grubu'nu oluşturan kitlelerin yapısına bakmıştık. AB Grubu'nu öne çıkaran özellik gelir düzeyinin üst düzeyde olması.

Bu hafta sonu ekranlarda iki önemli futbol maçı vardı. Birinde Şampiyonlar Ligi'ni kazanan takım belli oldu, diğerindeyse Süper Lig'e yükselen üçüncü takım. Cumartesi akşamı TRT 1'de yayınlanan Real Madrid-Juventus mücadelesi tüm izleyicide 2. olurken, pazar günü TRT Spor'da ekrana gelen Göztepe-Eskişehirspor maçı 3. sıraya yerleşti. İlginç olan taraf her iki maç yayınının da AB Grubu'nda rakiplerine fark atarak ilk sırayı almasıydı. Maç yayınlarının izleyicisinin genelde erkekler olduğunu kabul edersek, bu tablodan -biraz da şaka yollu- şu sosyolojik tespiti yapabiliriz: Para AB Grubu'nda, bu izleyici grubunda egemenlik erkeklerde, dolayısıyla kumanda da erkeklerin elinde. Zaten maç olmadığı günler "Survivor" izliyorlar. Yeter ki ortada bir mücadele olsun!