Puma Türkiye'de üretime devam edecek

Puma Türkiye'de üretime devam edecek
Avrupa Futbol Şampiyonası’na katılan 5 ülkenin teknik sponsorluğunu üstlenen Puma’nın Türkiye’de ürettirdiği formaların yırtılması turnuvaya damga vurmuştu. Bu olaydan sonra Puma Türkiye ile ilgili kararını açıkladı.

Puma’nın sadece İsviçre’nin değil aynı zamanda Avusturya, Çek Cumhuriyeti, İtalya ve Slovakya’nın da sponsorluğunu üstlendiği belirtilen açıklamada, şunlara yer verildi: “Turnuvaya katılan 24 takımın 5’ine teknik sponsorluk yapıyoruz. Bu formaların hepsi Türkiye’de üretiliyor. İngiltere ve Slovakya arasında oynanan maçta da Slovak oyuncular Türkiye’de üretilen Puma ürünleri kullandı. Bu maçlarda hiç bir sorun yaşanmadı.

İsviçre maçındaki ürünler çok az sayıda hatalı materyel kullanılan formalardı. Konuyla ilgili teknik analizlerimizi yaptık. Hatalı ürünler tespit edildi. Biz Türkiye’deki üretimden son derece memnunuz. Bundan sonraki süreçte de üretime devam edeceğiz. Tüm bu takımlar milli maçlarında Puma ACTV Thermo-R teknolojili formaları giymekteler. Tüm federasyonlar bugüne kadar hiç bir problem ile karşılaşmadıklarını formaların kalitesinden, kullanımından ve dizaynından çok memnun olduklarını açıklamıştır.”

7 MARKA YARIŞIYOR

Spor giyim markaları için Avrupa Futbol Şampiyonası ve Dünya Kupası tanıtım için büyük önem taşıyor. Euro 2016’da 24 takımın 7 farklı teknik sponsoru bulunuyor. Bu sponsorlar arasında en fazla takıma sahip marka Adidas. 9 takıma sponsor olan Adidas, Türkiye’de forma üretmiyor. Bu alanda Nike 6 takım ile ikinci sırada yer alıyor. Puma’nın 5 takıma sponsor olduğu turnuvada, Joma 1, Macron 1, Umbro 1 ve Errea 1 takıma sponsorluk yapıyor.