29 Haziran 2022 Çarşamba
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Anket sonuçları geldi. Vatandaşlar Millet İttifakı'nın Cumhurbaşkanı adayı olarak kimi görmek istedi

Asal Araştırmanın yaptığı son ankete göre Millet İttifakının Cumhurbaşkanı adayı kim olmalı sorusunda Mansur Yavaş ismi öne çıktı..

Haber Giriş: 22 Haziran 2022 Çarşamba - 16:48
Son Güncelleme: 22 Haziran 2022 Çarşamba - 17:07
Takip Et

Son anket sonuçları geldi. Vatandaşlar Millet İttifakı'nın Cumhurbaşkanı adayı olarak kimi görmek istedi

Anket sonuçları geldi. Vatandaşlar Millet İttifakı'nın Cumhurbaşkanı adayı olarak kimi görmek istedi
+
Aa
-

2023 yılı Haziran ayında yapılması beklenen Cumhurbaşkanlığı seçimleri öncesi Millet İttifakı’nın adayının kim olacağı sorusu hala merak ediliyor…

Asal Araştırmanın yaptığı son anket sonuçlarına göre ise Millet İttifakı’nın Cumhurbaşkanı adayı kim olmalı sorusunda Mansur Yavaş ismi öne çıktı.

Yavaş’ı CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu izledi…

İşte kamuoyunda ismi geçen adayların aldıkları oy oranları

- Mansur Yavaş: %25.8

- Kemal Kılıçdaroğlu: %11.5

- Ekrem İmamoğlu: %9.4

- Meral Akşener: %7.2

- Fikrim Yok/Cevap Yok: %36.7

İlgili Haberler

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Safir
29.06.2022 09:16
Mesele memleket ise doğruluk ise koltuk sevdası değilse şahsi düşüncem Mansur Yavaş olmalı hemen parlamenter sisteme geçilmeli fab.vb kişilerin milletvekili olması engellenmeli
 
Ali Kemal
28.06.2022 15:56
Gönlüm den geçen Hüseyin baş in başkan olması
 
Sade vatandaş
27.06.2022 07:47
Bu fikirsizler abd vatandaşı mı yoksa uzayda filan mı yaşıyor. Artık gına geldi bu fikirsizlerden. Parti kursalar fikirsizler olarak akepe kadar oyları var ya.
 
Seyko
25.06.2022 07:12
Cem Uzan gelsin
 
Cemal
24.06.2022 14:23
Mahzunum oyu 100/35 geçmez
 
ÖMER
23.06.2022 23:32
niye kılıçdaroğlu değil niye meral akşener değil niye temel karamollaoğlu değil niye babacan değil davutoğlu değil ? erdoğanın karşısına niye parti liderleri olarak çıkmıyorsunuz ? niye ?
 
Güzide
23.06.2022 23:03
Mansur Yavaş olmalı şansa bırakmamalı bir ekmeleddin vakası yaşamayın lütfen
 
Necati
23.06.2022 18:24
Mansur Yavaş olmalı işi şansa Bırakmayın
 
ALİ TAŞDELEN
23.06.2022 16:43
Fikrim yok veya cevap yok diyenler Dr Fatih ERBAKAN demiştir kesinlikle...
 
balikci
23.06.2022 16:37
gaza gelmeyin gene akp gene akp
 
Erkin
23.06.2022 15:15
20 yıldır yapila olumsuzlukların hesabını sorabilecegini sanmıyorum KK bu işe en uygun adadır
 
Erkin
23.06.2022 15:10
Sosyal medya da Mansur Yavaş lehine acayip bi pofpoflama var. Mansur başkanın siyasi birikimi çok az. İktisat bilgisi de tartışılır. Evet dürüst bir belediye başkanı. Bu yetermi. KK dürüst degilmi.
 
Kamül Kıtyemez
23.06.2022 14:12
Mansur Beye Güveniyoruz. Kesinlikle Mansur Bey aday gösterilmeli.
 
Ercan
23.06.2022 13:07
Türkiye'yi. Mansur Yavaş mi yönetecek yoksa 6 li masami yönetecek sorunda orda biraz düşünün bence
 
olmaz
23.06.2022 12:43
m.yavaş'a yüzde 25 çıkmış. olmaz. 2. ekmelettin oyunu oynanacak. tayyibin 2. kez c.b. olmasını sağlayan muhalefet tayyibin 3. kez cb olmasından rahatsız olmaz.
 
olmaz
23.06.2022 12:38
bu anketin manası şu: milletin gönül rahatlığıyla rey vereceği aday yok.
 
Serkan
23.06.2022 12:35
Kim olursa olsun millet ittifakından yeterki yeni Türkiye olsun
 
Ramo
23.06.2022 11:55
Mahsur başkan
 
yiğit
23.06.2022 11:03
Mansur Yavaş hem yakışır, hem ehliyetli ve liyakatlı kişidir.
 
zafer partiisi
23.06.2022 11:01
mansur başkanı aday gösterilmez ise oyum zafer partisinedir
 
?
23.06.2022 10:31
CHP yine kumar oynayacak kaybedecek bu millette onu affetmeyecek , anketlere bakmıyor.
 
Ata Türkmen
23.06.2022 10:06
Ankara'lı olarak Mansur Yavaş'ın duruşundan ve çalışmalarından memnunuz. Adam gibi adam Mansur Başkan.
 
Kemal ÖZBEN
23.06.2022 08:23
Tek Mansur YAVAŞ
 
Selim
23.06.2022 08:17
Millet ittifakı cumhur başkan adayı olarak mahsur yavasi aday olarak gösteremezse bundan sonraki oylarımin hepsi iyi partiye chp ye oy çıkmaz benden
 
Arif
23.06.2022 07:59
Ya olması gereken bu zaten bencede Mansur Yavaş gelmeli👍
 
Vatandaş
23.06.2022 07:42
Kılıçdaroğlunun başkanlığı kazanma konusunda nedense şanslı olacağını sanmıyorum
 
Yavaş olsun
23.06.2022 07:25
riske girilecek seçim değil adalet adamı Mansur Yavaş olsun
 
İsmail çınar
23.06.2022 06:43
eyer bu altılı masa mansur yavaşı aday göstermezler ise bence vatana ihanet etmiş olurlar vede olsada daha oyumu vermem
 
Hasan
23.06.2022 06:14
Seçim 1. tur da biter..
 
Bilo
23.06.2022 05:20
Mansur yavaş olmalı, Tarım bakanı Ali Ekrem Yıldırım, olmalı
 
Hasan
23.06.2022 04:55
Aklın yolu birdir..
 
Deli sorular
23.06.2022 00:27
Öyleyse milletin isteğini emir olarak kabul etmek lazım değil mi?
 
Mertcan
23.06.2022 00:17
Mansur başkan ,,, gerisi nal toplar , Kiliçraroglu ekmelettin faciasi yasatma , son sansi birak chpde diktatörlüğü herkesin önünü ac konu memleket meselesı artik son viraj !!!!!
 
Ahmet
22.06.2022 23:23
Bugün seçim olsa Cumhur ittifakının oyu en çok %30 olur velhasıl seçimi kazanma ihtimali hiç yok, Millet ittifakının adı geçen tüm adayları ilk turda seçimi rahatlıkla kazanır.
 
Ahmet
22.06.2022 23:23
Bugün seçim olsa Cumhur ittifakının oyu en çok %30 olur velhasıl seçimi kazanma ihtimali hiç yok, Millet ittifakının adı geçen tüm adayları ilk turda seçimi rahatlıkla kazanır.
 
Cem
22.06.2022 19:48
Son şans Mansur Yavaş
 
Bizim tek adayımız adam gibi adam Mansur Yavaş
22.06.2022 17:38
Ya Mansur Yavaş ya Mansur Yavaş...
 
orhan
22.06.2022 17:35
bende sayin temel beyi cumhurbaskani olarak görmek istiyorum özü bir sözü bir.
 
Darbeli matkap
22.06.2022 17:01
Ya arkadaş Cumhur ittifakı kazansın diyorsanız Kılıçdaroğlu aday olur millet ittifakı kaybeder net ama millet ittifakı kazansın diyorsanız Mansur reis tek geçer bu kadar net lamı cimi yok nokta
 
İlknur anaç
22.06.2022 16:59
Gitsinler artık dayanma gücümüz kalmadı böyle bir idare yaşamadık konuşacak çok şey var ama
 
Devlet tecrübesi
22.06.2022 16:57
Mahsuru devlet tecrübesi yok
 
Gurbetçi
22.06.2022 16:56
Akepenin anket şirketi bu sonuçları bulmuş! O aday, bu aday deme lüxümüz yok , köprüden önce son çıkıştayız yoksa Cumhuriyeti bir daha tarih sayfalarında ararız.
 
Uzmanından çocuklarıyla tatile çıkacak ailelere uyarı
Uzmanından çocuklarıyla tatile çıkacak ailelere uyarı
Uzmanından çocuklarıyla tatile çıkacak ailelere uyarı
Çok uçan hostes ve pilotlarda kısırlık tehlikesi
Çok uçan hostes ve pilotlarda kısırlık tehlikesi
Çok uçan hostes ve pilotlarda kısırlık tehlikesi
Selin yuttuğu kepçe operatörü sırra kadem bastı
Selin yuttuğu kepçe operatörü sırra kadem bastı
Selin yuttuğu kepçe operatörü sırra kadem bastı
Eltisini damağından vurmuştu! İstenen ceza belli oldu...
Eltisini damağından vurmuştu! İstenen ceza belli oldu...
Eltisini damağından vurmuştu! İstenen ceza belli oldu...
Adana Feke Belediyesi personel alacak
Adana Feke Belediyesi personel alacak
Adana Feke Belediyesi personel alacak
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macron ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macron ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macron ile görüştü
Püskülü bile faydalı, kalbi koruyor, zihni açıyor
Püskülü bile faydalı, kalbi koruyor, zihni açıyor
Püskülü bile faydalı, kalbi koruyor, zihni açıyor