28 Haziran 2022 Salı
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Orhan Uğuroğlu, Prens Selman için düzenlenen törende yaşanan skandalları yakaladı

Ünlü gazeteci Orhan Uğuroğlu, Suudi Arabistan Prensi için düzenlenen törende yaşanan 3 skandalı sosyal medyada paylaştı.

Haber Giriş: 22 Haziran 2022 Çarşamba - 21:59
Takip Et

Ünlü gazeteci Orhan Uğuroğlu, Suudi Arabistan Prensi için düzenlenen törende yaşanan 3 skandalı sosyal medyada paylaştı

Orhan Uğuroğlu, Prens Selman için düzenlenen törende yaşanan skandalları yakaladı
+
Aa
-

Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed Selman'ın Türkiye ziyareti basında yankı buldu. AKP'nin yandaş basını, Cemal Kaşıkçı cinayeti nedeniyle bir dönem katil ilan ettiği Selman'ın gelişini sevinçle karşıladı.

Yeniçağ Ankara temsilcisi Orhan Uğuroğlu da, Prens Selman için düzenlenen törende dikkat çeken 3 olayı sosyal medyadan dile getirdi.

Uğuroğlu, "3 skandal" notuyla, 3 adet soru sordu.

Uğuroğlu, #katildefol hashtagiyle paylaştığı gönderisinde şu soruları sordu:

"1- Erdoğan Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed Selman’ı neden bir adım arkadan takip etti?

2- Erdoğan katil prense neden KRAL muamelesi ile resmi tören yaptı

3- Türkiye’ye bu kıyafetle geliyor da Amerika ve Avrupa’ya neden takım elbise ile gidiyor?"

İlgili Haberler

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Halktan biri
23.06.2022 19:11
Ayrıca : Askeri kıta " Merhaba Asker" diye selamlanır bizde, protokol kuralı mı, gelenek mi bilmem. Bu arkadaş "Selamünaleyküm" demiş.. Daha önce böyle bir ayrıcalık verildiğini duymadım.
 
ATATÜRKİYE
23.06.2022 12:01
Hayatımda ilk defa bir katilin cinayet işlediği yere törenle geldiğinide gördüm
 
ATATÜRKİYE
23.06.2022 11:59
senin kabe-i şeriine yılda kaç kişi gidiyor ve sen bundan para da kazanıyorsun bizim anıtkabire kaç kişi gidiyor.ve biz para almıyoruz.siz orda şeytan taşlarsınız bizim liderimizin ölüsü ülke yönetir
 
ATATÜRKİYE
23.06.2022 11:50
Yeniçağ neden Anıtkabir ziyaret edilmedi konusunu haber yapmıyorsunuz protokol gereği ilk önce ulu önderimin kabri ziyaret edilir
 
Dedektif boscor
23.06.2022 11:45
Katil her zaman olay mahalline gelir ..
 
ATATÜRKİYE
23.06.2022 11:41
Protokol kuralları gereği ülkemin kurucusu dünya lideri Atatürk'ün mezarına neden gidilmiyor Anıtkabir süs değildir.
 
xxx
23.06.2022 11:02
Eyyyyy Paraaaa Sen Neye Kadir Değilsin
 
Hasan
23.06.2022 10:41
Tarihte örneklerle dolu sonu bozuk
 
vatandaş
23.06.2022 10:30
önce katil deyip sonra selam durmak Türk milletinin karekterinde yoktur da bu kimin karekterindendir nola. ülkeyi böyleleri yönetemez o kadar
 
İrfan k.Dilaver
23.06.2022 10:03
Türkleri aşağılamak için...güç gösterisinde bulunuyor...paran olurise böyle oluyor
 
E
23.06.2022 09:38
Adam para bende güç bende diyor
 
Ahmet Aslan
23.06.2022 09:29
Araplarin türkleri araplastirmak icin temsilcigini yapan erdogan arap kiyafeti ile gelince memnun oluyordur.
 
Sade vatandaş
23.06.2022 08:14
Gerçekten de bu kıyafet olayı acaip. barbarzani de avrupaya giderken takım elbiseli, ama Turkiyeye geldiğinde kafasında sarık üstünde çapulcu kiyageti
 
Sivrikülah
23.06.2022 06:34
4. Skandal ise asker selamlamada oldu, selamünaleyküm ile. Teamüle göre türkçe "merhaba asker" demeliydi. 3 skandalı yapan 5 de yapar 10 da, üç kuruşa kucak işleri.
 
vatandaş
23.06.2022 05:58
yabancı devlet başkanlarını el üstünde tutuyor. muhalefete de ağzına ne gelirse söylüyor.
 
Hasan
23.06.2022 04:43
Yazık benim ülkeme..OSMANLI tebasıydı değilmi bunlar..
 
Celil Şen
23.06.2022 03:41
İngilizlerle işbirliği yaparak, Osmanlı Sultanı ve İslam Halifesi II.Mahmut'a isyan eden Suud Prensi'nin dedesi ve bu isyanı bastıran Osman Kavala'nın dedesi. Siz anladınız.
 
Devlet Bahçeli ve çerileri
23.06.2022 01:36
Eyyyy cehape ve şurakasi fitne fesat peşinde koşmayın
 
Yalçın Türk..
23.06.2022 01:29
one minut! one minut! sayın selman, siz öldürmeyi iyi bilirsiniz.! konsolosluk bahçesinde masum insanları nasıl öldürdüğünüzü çok iyi biliyoruz..
 
Deli sorular
23.06.2022 00:24
Borç alan emir alır. Hibe alan ne alır?
 
TC Bursa
22.06.2022 22:24
Bu üç skandalın tek bir cevabı var. Para
 
Vatandaş
22.06.2022 22:16
Artık kimsenin yüzü gülmüyor artık herkes mutsuz artık herkes umutsuz artık kimse geleceğini görmüyor. Şu an tam da buradayız. ALLAH yardımcımız olsun
 
Hamit Bursalı
22.06.2022 22:15
AKP ve RTE dışilişkiler bilgisinden mahrum. Benzer durumları yaşamıştık,yaşayacağız.
 
ŞAHANE
22.06.2022 22:12
MÜKEMMEL BİR İZLENİM HARİKA BİR ÖNGÖRÜ 👏👏👏👏👏🇹🇷
 
Yalçın Türk..