Ünlü kargo firmasından büyük skandal

Ünlü kargo firmasından büyük skandal
Kargoya teslim edilen 11 bin 500 TL değerindeki bilgisayar başka birine teslim edildi. Kargo firması "konu mahkemelik" açıklaması yaptı. İşte büyük rezalet.

Türkiye'de son aylarda giderek artan tüketici şikayetlerine her geçen gün bir yenisi ekleniyor. Ekşi Sözlük'te "2 Ekim 2018 Kargo Rezaleti" başlıklı konuda yaşananlar "bu kadar da olmaz" dedirtti.

Vatandaşın, kuzenine gönderdiği 11 bin 500 TL değerindeki bilgisayarı başka birine teslim edildi. Alıcı ismi olmamasına rağmen kargoyu teslim alan kişinin hırsızlık amacıyla ürünü bilinçli bir şekilde aldığı iddia edildi.

Kargo firması, yaşananlardan sonra "evet yanlış yaptık ama konu bizim dışımızda gelişiyor. Mahkemeye gitmeniz lazım" açıklaması yaptı.

İşte yaşanan skandalın tüm detayları:

"Arkadaşlar  bugün itibariye adana tüketici mahkemesine davam açılmıştır. ayrıca konunun forumda ve ekşisözlükte yayılması kargo şirketini harekete geçirmiştir. 3-4 kere geri dönüş yaptılar ve 2 gün süre istediler, bende kendilerine çok yıprandığımı, benimle 25 gündür dalga geçtiklerini, en son dün görevlinin de dalga geçmesiyle beraber konuyu sosyal medyaya taşıdığımı ilettim ve kendilerine konunun acilen çözülmesi gerektiğini belirttim. şuan beklemedeyim. sizi gelişmelerden haberdar edeceğim. yardımlarınız için çok teşekkür ediyorum. 

03.09.2018 günü www.sahibinden.com adlı siteye msı gt62vr 7re (dominator pro) 284tr marka modelli bilgisayarımı satmak için 11.500 tl'ye koydum. 04.09.2018 günü ismini volkan demir adıyla tanıtan şahıs (gerçek ismi bu mu bilmiyorum) 05551768549 numaralı hattan beni arayarak bu ürünü satın almak istediğini ürünü İstanbul da kendisine gösterebilecek bir yakınım olup olmadığını sordu, 

Bende kendisine eğer ciddi alıcıysanız ürünü kuzenime(bayan) gönderirim sizi arar kuzenimim işyerine geçersiniz ürünü beğenirseniz parayı havale edersiniz daha sonra parayı ben hesabımdan gördüğüm takdirde kuzenim ürünü size teslim eder alışveriş bu şekilde tamamlanır dedim

Kendisi de bana tamam öyle yapalım ancak ürünü bugün A*** Kargo günaydın uygulamasıyla gönderebilir misiniz? 

Hem vakit kaybetmemiş oluruz 1 günde kargo gelir kuzeninize dedi, bende kendisine tamam dedim ve ürünümü 04.09.2018 tarihinde adana yamaçlı A*** kargo şubesine teslim ettim. 

Teslim ederken orjinal kutusunda ve gönderirken de ürünün önemli bir bilgisayar olduğunu değerinin 15.000-20.000 tl olduğunu ürünün alıcının adresinden ve kendisinden başka kimseye verilmemesi gerektiğini söyledim. kargo görevlisi de bana gülümseyerek alıcının kendisinden ve adresinden başka hiçbir kimseye verilmez zaten beyefendi merak etmeyin diyerek cevapladı. 

Ben bu şahsa ne gönderi takip numaramı, kuzenimin adresini nede adını ve soy adını vermedim. ertesi gün bana kargomun kuzenime teslim edildiğine dair cep telefonuma mesaj geldi. kuzenimi aradığımda sabırsızlıkla bekliyorum kuzen dedi ve orada başladı olaylar. 

Kuzenim şubeyi aramış sabah birisi geldi şubeden teslim aldı demişler, kuzenimde nasıl teslim edersiniz alıcı benim dediğinde valla hanımefendi kargonun üzerinde samet doğan'a da teslim edilebilir diye kurşun kalemle bir not düşmüşler bizde teslim ettik, demişler ve teslim etmişler. 

Biz karakola gidiyoruz sizde karakola gidin bir hata yaptık haklısınız ama karakola gidiyoruz şeklinde kuzenime söylemişler, kuzenim bana söyleyince ben bu şahsı aradım, kardeş dedim bilgisayarı samet doğan diye birisi almış ne iştir bu dedim allah allaah dedi abi ben şimdi eminönündeyim bana hangi şubeye verildiğini söyler misin bende o şubeye geçeyim öyle birşey olamaz sen bana takip numA***ı ve kuzeninin adını soy adınıda bi ver dedi, bende kendisine sen bi bekle olduğun yerde dedim kuzenimi aradım, kuzenimde bana nurol bu kargoyu samet doğan adı altında şu tckn lu şu telefon numaralı volkan demir almış dedi, tamam kapat dedim. volkan demir'i tekrar aradım telefonlarıma çıkmadı.

Kargoyu aradım muhatap bulamadım, kargo görevlileri bilemeyiz beyefendi belkide siz bu ürünün bilgilerini paylaştınız birileriyle dediler, adana A*** Kargo genel müdürlüğe tazmin talep dilekçesinde bulundum 27.09.2018 tarihinde mazhar beyle görüştüm ürün bedelinizi araştırdım 10.700 tl 2. el bedeli tarafınıza cumaya kadar ödenecektir dedi, ancak bugün 01.10.2018 günü saat 11.00 'da adana bölge müdürlüğünde bizzat yanına gittim ve bana İstanbul genel müdürlük ret verdi dedi nedenini sorduğumda bu kargo çalınmış dava sonucunu bekliyoruz ona göre karar verilecektir dedi, geçen hafta öyle söylemiyordunuz dedim valla böyle dedi pişkin pişkin, peki dedim tazmin talebimin ret olarak yazılı bir şekilde verebilir misiniz dedim, yok sözlü veriyorum dedi ret para yok dedi. her neyse yaklaşık 1 aydır bu kargo firmasının hatasının hayatıma olumsuz etkileriyle uğraşıyorum, muhatap bulamıyorum, inanın kimse ilgilenmiyor zaten dava açarlar 7-8 ay sürer o zamana kadar da kim öle kim kala diye düşünüyorlar biliyorum. 

Aslında benim merak ettiğim bazı sorular var!!!

1- benim kargomun o şubeye gideceğini nereden öğrendi ?
2- kargo görevlileri kargonun üzerine kurşun kalemle Samet Doğan'a da verilebilir diye not düşülmüş diyorlar, fakat adana yamaçlı şubesi çalışanları biz kesinlikle öyle bir not yazmadık tophane şubesi yalan söylüyor diyorlar ayrıca bu samet doğan kim?
3- madem samet doğan'a da verilebilir yazıyor neden volkan demir'e kargoyu teslim ettiler?
4- A*** kargo içerisinde köstebek olabilir mi ? benim kargo bilgilerimi nereden biliyor?
5- A*** kargo neden sorumluluğu üstlenmiyor da oyalama taktikleriyle beni geçiştiriyorlar? 

Ayrıca benimle aynı gün samsundan bir arkadaşı aramış bu şahıs ve o arkadaşı da benim gibi düşürmüş. kargo görevlilerine de alıcının eşiyim demiş. kargo görevlileri de teslim etmişler. o arkadaşın zararı da 28.000 tl'dir.

Aşağıdaki fotoğraf kuzenimin A*** Kargo çalışanlarından ısrarla talep ettiği video görüntülerinden alınmış bir fotoğraftır. Videoyu paylaşmadılar!

Bilgisayarımı alan şahıs budur.


A*** kargoya teslim ederken ki fotoğrafım.


Kargom teslim alındı mesajı geldikten sonra kargo ekranını sorguladığımda teslim edilmiştir bilgisini gördüm, ancak kuzenime teslim edilmedi. hatta bu bilgi 25 gündür her gün değiştirilerek teslim edilmedi bilgisi görünmektedir.

Tarafımca linkedin üzerinden evrim A***'a da konuyu ilettim ancak henüz cevap almış değilim.

Bu işin peşini bırakmayacağım, sizden de ricam lütfen yakın çevrenizle ve çeşitli sosyal medya kanallarıyla benim bu mağduriyetimi paylaşırsanız çok memnun olurum. aynı zamanda böyle bir mağduriyetin başka arkadaşlarımızın başına da gelmesini önlemiş oluruz. sahibinden'e de böyle bir dolandırıcı çetesinin olduğu ve siteleri üzerinden insanları dolandırdıkları şikayetini yaptım. bu mağduriyetimin çözülmesi içinTwitter'dan da çeşitli tt çalışmaları yapacağım. A*** Kargo mağduriyetimi giderene kadar bu işin peşini bırakmayacağım. bu olayda tamamen sorumlu A*** Kargo'dur, gönderimi benimle ve alıcıyla alakası olmayan 3. bir kişiye teslim etmiştir."