29 Haziran 2022 Çarşamba
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Yiğit Bulut, Arınç'ı hedef almak isterken Erdoğan'ı eleştirdi

Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Yiğit Bulut, Bülent Arınç'ı hedef almak isterken Erdoğan'ı eleştirdi. Yanlış hedef alan Bulut, paylaşımını kısa sürede sildi.

Haber Giriş: 23 Haziran 2022 Perşembe - 12:02
Son Güncelleme: 23 Haziran 2022 Perşembe - 16:24
Takip Et

Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Yiğit Bulut, Bülent Arınç'ı hedef almak isterken Erdoğan'ı eleştirdi. Gece yarısı paylaşımını apar topar sildi

Yiğit Bulut, Arınç'ı hedef almak isterken Erdoğan'ı eleştirdi
+
Aa
-

Cumhurbaşkanı Başdanışmanı ve Cumhurbaşkanlığı Ekonomi Politikaları Kurulu Üyesi Yiğit Bulut, Kozmik Oda üzerinden eski TBMM Başkanı Bülent Arınç'ı hedef almak isterken dönemin başbakanı olan Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı hedef aldı. Bulut, yaptığı paylaşımı kısa sürede sildi.

13 yıl önce Kozmik Oda'da yapılan aramayı eleştiren Bulut, sosyal medya hesabından şu paylaşımı yaptı:

"Kozmik Oda’ya girilmesin diye yazım var arşivde duruyor!! Kozmik Oda’ya girilmesin diye yazdım adeta yalvardım!! Bu giriş sonrası kaç kahramanımız deşifre oldu ve şehit edildi! Buna sebep olanlar hala nasıl onur timsali gibi konuşuyor!! TC’nin hesabı kimsede kalmayacak!”

Yiğit Bulut, gece 00.57'de yaptığı bu paylaşımı kısa süre sonra sildi. Yapılan yorumlarda Bulut'un bu paylaşımıyla Arınç'ı hedef aldığı ifade edildi.

Kamuoyunda 'Kozmik Oda' olarak bilinen Genelkurmay Başkanlığı Seferberlik Bölge Başkanlığı'nda  26 Aralık 2009'da 5 savcı tarafından arama yapılmıştı. 'Kozmik Oda'daki arama talimatını, şimdilerde 'FETÖ' davası nedeniyle cezaevinde olan savcı Mustafa Bilgili vermişti. İlk gün arama yapılmasına izin verilmemiş, dönemin Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ, yine dönemin Başbakanı Tayyip Erdoğan'la görüşerek, 'devlet sırlarının ifşa olacağı' gerekçesiyle arama kararından vazgeçilmesini istemişti. Ancak Erdoğan'ın bu talebe karşı çıkmasının ardından  Seferberlik Bölge Başkanlığı'nda arama başlatılmıştı.

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

İstifa mı, İstifade mi?
29.06.2022 13:00
Sözü dikkate alınmayanlar ayrılıp yeni partiler kurdular. Siz neden ayrılmadınız? İstifa ile istifade arasında bir seçim yapılabilirdi.
 
Akın
29.06.2022 10:43
Bunların alayı vatan hain'i memleketi satanlar ne olabilir ki başka
 
Vatandaş
29.06.2022 09:53
Allah'ın sopası yok kime ne konuşturur nerden vurur bilemezsin
 
Kurt
25.06.2022 10:46
Aaa bunu yüzüme tükürün diyen şahıs mı yapmış imana mı geldi yoksa
 
Yalçın Türk..
24.06.2022 09:26
pudra şekeri saatinde yazmış gibi görünüyor.. kanşekeri yükselmiştir..
 
Uykucular nasılsınız
24.06.2022 07:46
Y. BULUT niye sildin tweetini, hadi açıkla. Deşifre edilerek şehit edildiğini söylediğin kahramanların vebalini nasıl ödeyeceksiniz.
 
Dolar
24.06.2022 07:33
1 tl 1 usd diyordun hala konuşuyormuş hasan bey diye diye konustin
 
Hayrettin
24.06.2022 06:19
Allah adamı böyle şaşırtır ve doğruları söyletti bundan ne danışmanı olur ve dolar 18 olmuş ekonomi batmış buna ne danışıyitlarmış
 
yerli milli
24.06.2022 05:23
kedimi danışman tutsam daha az masraflı. günde en fazla 10 tl mama parası. yanlış bilgi verdiğini hiç görmedim.
 
Bu nedir
23.06.2022 17:41
İtiraf mı bu?
 
Onjektif
23.06.2022 15:22
Ne yiyor ne içiyor lan bunlar
 
Vatansever
23.06.2022 14:18
Yüksek maaşını artırmak için yapar.Devlete zerre faydası olmayan aksine ekonomiyi bu hale getirenlerden biri ne zaman hesap verir diye bekleyeceğiz.
 
Ali Bey
23.06.2022 13:50
Yiğit Bulut, gece 00.57'de yaptığı paylaşımı kısa süre sonra sildi. Ne var ki, şişede durduğu gibi durmuyor bu meret..
 
H.S
23.06.2022 13:42
DÜŞMEZ KALKMAZ BİR ALLAH..O GÜN DE GELECEK.
 
serdar
23.06.2022 12:59
İlker Paşa mahkemelerde, jöle kafa gibi çapsızlar devletin başında, kendi ağzıyla beyan ediyor kozmik odaya girildikten sonra şehitler verildi diye. Bunların hesabı sorulmayacak mı yukardan aşağı.
 
ghost
23.06.2022 12:59
çok şey söylemek isterdim'de söylemiş gibi yapayım o zaman kaç kişi şehit edildi ? onur timsali gibi konuşan yada konuşanlar kimler .,sonra hesabı kimler verecek lütfen söyleyiniz !!
 
Msc
23.06.2022 12:57
Yiğit bulut sen amirinin dediği gibi seçilmiş değilsin, edebinle otur oturduğun yerde atanmis
 
merdanoğlu
23.06.2022 12:39
ağzından kaçıvermiş çocuğun
 
turan
23.06.2022 12:34
Allah aşkına bunlar neyin danışmanı.
 
Ekonomik uçuş
23.06.2022 12:19
Danışmak için böyle adamları Baş danışman yaparsan Sonucuna katlanırsin.Sebep sonuç ilişkisi.Hele bide ekonomi danışmanıki vay halimize
 
Mert
23.06.2022 12:14
Yiğit Bulut sende suçlusun sen deeeee
 
Yeter
23.06.2022 12:12
Kozmik odaya girilip devlet sırlarının deşifre olmasına sebep olanlar elbet bir gün vatana ihanetten yargılanacaklar.
 
mmt
23.06.2022 12:12
mide bulantısından başka bişey yapmayan jöleli.değersiz kişilik benzetmesi daha yakışır.
 
Yurttas
23.06.2022 12:08
Ama hala daha Ilker paşa mahkemelerde, izin veren tek adam olarak ülkenin başında . AKP liler kimsuclu kim milletini sever.
 
Uzmanından çocuklarıyla tatile çıkacak ailelere uyarı
Uzmanından çocuklarıyla tatile çıkacak ailelere uyarı
Uzmanından çocuklarıyla tatile çıkacak ailelere uyarı
Çok uçan hostes ve pilotlarda kısırlık tehlikesi
Çok uçan hostes ve pilotlarda kısırlık tehlikesi
Çok uçan hostes ve pilotlarda kısırlık tehlikesi
Selin yuttuğu kepçe operatörü sırra kadem bastı
Selin yuttuğu kepçe operatörü sırra kadem bastı
Selin yuttuğu kepçe operatörü sırra kadem bastı
Eltisini damağından vurmuştu! İstenen ceza belli oldu...
Eltisini damağından vurmuştu! İstenen ceza belli oldu...
Eltisini damağından vurmuştu! İstenen ceza belli oldu...
Adana Feke Belediyesi personel alacak
Adana Feke Belediyesi personel alacak
Adana Feke Belediyesi personel alacak
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macron ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macron ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macron ile görüştü
Püskülü bile faydalı, kalbi koruyor, zihni açıyor
Püskülü bile faydalı, kalbi koruyor, zihni açıyor
Püskülü bile faydalı, kalbi koruyor, zihni açıyor