29 Haziran 2022 Çarşamba
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

İsmailağa Cemaati açıkladı: Kadınlar cenazeye gelmesin

İsmailağa Cemaati vefat eden liderleri Mahmut Ustaosmanoğlu’nun cenazesine kadınların katılmamasını rica etti.

Haber Giriş: 23 Haziran 2022 Perşembe - 13:29
Son Güncelleme: 23 Haziran 2022 Perşembe - 13:30
Takip Et

İsmailağa Cemaati kadınların cenazeye katılmamasını istedi. Mahmut Ustaosmanoğlu vefat etmişti

İsmailağa Cemaati açıkladı: Kadınlar cenazeye gelmesin
+
Aa
-

İsmailağa Cemaati, ölen lideri Mahmut Ustaosmanoğlu’nun cenazesiyle ilgili gerici bir açıklama yayınladı.

Tarikatın sosyal medya hesaplarından paylaşılan açıklamada, kadınların Ustaosmanoğlu’nun cenazesine katılmamaları istendi.

“Mahmut Efendi Hazretlerimizin [Mahmut Ustaosmanoğlu] hanımların cenazelere katılmalarına razı olmadığı kesin olarak bilinen bir husustur” ifadelerini kullanan İsmailağacılar, bu ‘hassasiyete’ dikkat edilerek kadınlardan cenazeye katılmamalarını ‘rica’ etti.

İsmailağa lideri Mahmut Ustaosmanoğlu tedavi gördüğü hastanede 93 yaşında öldü. Ustaosmanoğlu’nun 24 Haziran Cuma günü defnedileceği duyurulmuştu.

İlgili Haberler

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Ahmet drejan
25.06.2022 20:14
Nasıl anlarsan öyle yaşarsın sen onların gözlerinden baksan belki anlardın boş yorum atacağınıza o kadar insanı düşün ve inan bence imanını kaybetme
 
1071 vatan bayrak
24.06.2022 15:08
Kadın ve erkek iç içe aynı yerde olmaz caiz değildir RESULULLAH S.A.V 'min hanımları annelerimiz eve gelenlere bile perde arkasında ikramları bırakırdı kendilerini kimseye göstermezdi müslüman gibi ya
 
BASCO
23.06.2022 16:16
Cuma ya daha çok var cenaze aynı gün defnedilmelidir.nasıl iş
 
ATATÜRKİYE
23.06.2022 16:14
İslamiyette lider Hz muhammeddir kesinlikle mezhep yoktur mezhep ayrımcılıktır üstünlük kurmaktır
 
Çelebi Mehmet
23.06.2022 16:14
İlericilik taslayanlar kızlarını göndersinler olmaz mı madem bu kadar ilericiliğe hevesliler bir de Fatiha okusunlar.
 
Sahibinden satılık dünya
23.06.2022 16:13
cenaze bekletilmez aynı gün hemen gömün diyor islamiyet kaldıki hanımlar da insan onların duası kabul olmuyormu.kurban olayım sana ey Atatürk
 
Mustafa Toprak
23.06.2022 15:43
Gerici ne demek? İslamı yaşamak gericilik ise ben gericiyim. Genç kızının başı, göbeği, baldırı açık gezmesinden gurur duymak ilericilikse benden uzak olsun.
 
Cübbesiz Ahmet
23.06.2022 15:33
Benim adayım postun üstünde bundan sonra Cübbeli Ahmet hoca olur inşallah
 
Ali
23.06.2022 15:19
Kalabalık olduğu için, kadınlar rahatsız olmasın diye, gelmesin demişler. Yanlış yere çekmeyin
 
ANZAVUR
23.06.2022 14:48
azraile sen git ben gelmiyorum demiş ya zamanında cüppeli öyle diyordu..şimdi azraile sözü geçmemiş galiba..
 
Garip
23.06.2022 14:35
Tabii canım tabii. Kadınlar öteki tanrının kulları!...
 
Bahtiyar
23.06.2022 14:03
Niye katılmasın, kadınlar Allah'ın kulu değil mi.
 
Yurttas
23.06.2022 13:53
Bir herif kadınlardan öldüğü anda bile uzak durayim derse nederiz biz?
 
necati bey
23.06.2022 13:52
Bu tarikat liderlerinin ismini söylerken başına eklediğiniz unvanlarla onları kutsarken ve yüceltirken aynısını Yüce Rabbimin ismini söylerken niye yapmazsınız. Asıl olan Allah'a imandır
 
ALİ
23.06.2022 13:44
ALLAH RAHMET EYLESİN
 
OKUR
23.06.2022 13:43
13.37 YE AMİN İNŞALLAH TÜM MÜRİDLERİNİN BAŞINA
 
Dımız
23.06.2022 13:42
Dolarlar ellerini açmış,bizide al yanına anlayan çıkmadı göz yaşlarımızdan.
 
n basol
23.06.2022 13:37
Allah sevenlerini tez zamanda kavustursun
 
Ahmet Vedat