Korona logoları da değiştirtti: Sosyal mesafe ayarı

Korona logoları da değiştirtti: Sosyal mesafe ayarı
Tüm dünyayı etkisi altına alan korona virüse karşı en önemli tedbirlerden olan sosyal mesafeye dikkat çekmek için ünlü markalar logolarında değişikliğe gittiler.

Yeni tip korona virüs salgınına karşı alınması gereken en önemli tedbir olan sosyal mesafeye dikkat çekmek için ünlü markalardan değişik bir hamle geldi. Farklı sektörlerin de markaları logolarını değiştirerek sosyal mesafe kurallarına dikkat çektiler.

Logosunu ayıran markalardan otomotiv devi Volkswagen yeni logosunun altına "Sosyal mesafeye özen gösterdiğiniz için teşekkürler" notunu düştü.

2272-1.jpg

Bir başka otomotiv üreticisi AUDI ise ikonik 4 halkası da sosyal mesafeye dikkat çekmek için ayrılırken, yeni logosunun altına “Sosyal mesafe” notu eklendi.

2272-2.jpg

Logosunu ayıran bir başka şirket olan Coca Cola ise yeni logosunda "Ayrı kalmak birlikte hareket etmenin en iyi yoludur" mesajını yayınladı.

200326102237-coca-cola-social-distancing-ad-restricted-exlarge-169-e1585521712161.jpg

McDonalds ise ikonik 'M' harfini ikiye bölerek sosyal mesafeye önem verilmesini istedi.

2272-4.jpg

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Günün Karikatürü
Yeniçağ karikatur / Emre Ulaş