NetflixCEO’suTed Sarandos, herkesin beklediği reklamlı abonelik sistemi hakkında açıklama yaptı. Sarandos, Haziran ayının sonunda Netflix''inreklam destekliabonelik hizmeti başlatmayı planladığını doğruladı. Netbir tarih verilmese desızdırılan raporlara göre, 2022’nin sonundan önce olacağıbelirtildi.
ShiftDelete''den aktarılan bilgilere göre; Netflix, platformda reklam olması için Microsoftile ortaklık kurdu. Bazıları, bu ortaklığın ve hizmetin daha fazla abone kaybına neden olabileceğini ortaya çıkardı. Başka bir duyuma göre ise şirket yakın geçmişte1 milyondan fazla abonekaybetti.
Netflix yöneticileri, ortaya koyduğu raporla birlikte konuyla ilgili ayrıntılı şu açıklamaları yaptı:
Yakın zamanda Microsoft’u teknoloji ve satış ortağımız olarak duyurduk ve bu katmanı 2023’ün başlarında başlatmayı hedefliyoruz. Multi-milyar reklamlarını genişletmek için büyük yatırımlar yapıyorlar. Premium televizyon dünyasına dönüştürüyoruz ve böylesine güçlü bir küresel ortakla çalışmaktan heyecan duyuyoruz.
Şirket, bu yeni hizmetin büyük ihtimallereklam harcamalarının önemli olduğubirkaç pazarda başlayacağını söyledi. Buna ek olarak,“Yeni girişimlerimizin çoğu gibi, niyetimiz de bunu yaymak. Bu nedenle, birkaç yıl içinde reklamcılık işimiz muhtemelen ilk göründüğünden oldukça farklı görünecek.”ifadelerini ekledi.
AyrıcaSarandos, yeni hizmetle alakalı yeni detaylarıda açıkladı.“Stüdyolarla konuştuğumuz bazı şeyler var, ancak ürünü bugün piyasaya sürersek, reklam katmanındaki üyeler harika bir deneyim yaşarlar. Bazı ek içerikleri temizleyeceğiz, ancak kesinlikle hepsini değil.”Bu açıklamalarda reklam destekli hizmetin, başlangıçtaher şeye sahip olamayacağını içerdi.