28 Haziran 2022 Salı
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Bakan Çavuşoğlu'ndan Ermeni protestoculara 'bozkurt'lu yanıt

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Uruguay'a yaptığı resmi ziyaret sırasında Türkiye'nin Montevideo Büyükelçiliği'nden çıkarken, Türkiye ve Azerbaycan karşıtı sloganlar atan bir grup Ermeni protestocuya "Bozkurt" işareti ile yanıt verdi.

Haber Giriş: 24 Nisan 2022 Pazar - 01:57
Son Güncelleme: 24 Nisan 2022 Pazar - 09:32
Takip Et

Türkiye ve Azerbaycan karşıtı sloganlar attılar... Bakan Çavuşoğlu'ndan protestoculara 'bozkurt'lu yanıt!

 Bakan Çavuşoğlu'ndan Ermeni protestoculara 'bozkurt'lu yanıt
+
Aa
-

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Latin Amerika ziyaretleri kapsamında Uruguay'a resmi ziyarette bulundu. Başkent Montevideo'da iki önemli belgeye imza atan Çavuşoğlu, iki ülke arasında Karşılıklı Yatırımların Güçlendirilmesi Anlaşması ve Serbest Ticaret Anlaşması İstikşafi Görüşmelerine Dair Referans Belgesi'nin imzalanmasının ardından Uruguay Dışişleri Bakanı Francisco Bustillo ile ortak bir basın toplantısı da düzenledi.

TÜRKİYE VE AZERBAYCAN KARŞITI SLOGAN ATTILAR

Uruguay ziyaretinin bir bölümünde Bakan Çavuşoğlu, Türkiye'nin Montevideo Büyükelçiliği'nden çıkış yaptığı sırada protestoya maruz kaldı. Büyükelçiliğin karşısındaki parkta toplanan bir grup Ermeni protestocu, Türkiye ve Azerbaycan karşıtı sloganlar attılar.

BAKAN ÇAVUŞOĞLU'NDAN "BOZKURT" İŞARETİ

Büyükelçilikten çıktıktan sonra aracına binen Bakan Çavuşoğlu, slogan atan protestoculara "Bozkurt" işareti yaparak yanıt verdi.

İşte o anlar:

İlgili Haberler

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

GÜCÜNÜ MİLLETTEN ALAN
25.04.2022 04:20
İyiymiş tebrikler💪💪👊👊🤠
 
Yobaz terbiyecisi
25.04.2022 04:05
Takiyyeci.. Bir davette masasındaki sözde kürrdistan bayrağına ses etmeyip bir güzel o masada oturmuştu.
 
Türk Gençliği
25.04.2022 01:32
Çavuşoğlu adam gibi adam ona laf eden kendi karakterini sorgulasın önce...!?
 
Ülkücü
24.04.2022 21:31
Ülkene ne olduğu belirsiz 8 milyon mülteci sığınmacı doldur sonra ülkücü hareket yap. Yersen!
 
Yüksel
24.04.2022 16:34
Ne kadar boş konuşanlar var ya.Bundan dolayı size para veriyorlar mı ulan adam öyle yapsa suç böyle yapsa suç insanın azabını bozmayın
 
Ülkücü
24.04.2022 16:23
süriyeden Irak'tan çecenden afgandan kuzey Irak'tan ukranyadan ne olduğu belirsiz insan getir ülkene koy. sonra ülkücü işareti yap ..keşke hakketende ülkücü olsak 🤘🤘
 
Bozkurt
24.04.2022 16:15
Siyasal islamcılar koltuk, para ve çıkar için her kılığa girerler. Ayrıca dünyada sözde ermeni soykırımını ilk tanıyan ülke olan Uruguay ile ne işimiz var? Niye orayla ticaret yapıyoruz? Onursuzluk.
 
Net konuşan adam
24.04.2022 15:03
Bozkurt işareti yapmakla milliyetçi olunmuyor ülke yabancı istilasında iken kimse milliyetçilikten bahsetmesin harekette yapmasın
 
Yüce Türk Milleti
24.04.2022 14:35
9 milyon suriyeliyi ulkemıze getirerek TÜRK MİLLETİNE EN BÜYUK Ķotülüğü yaptılar.
 
Hüloğ Reyisci
24.04.2022 13:22
Vatan kurtarıldı
 
Tolga sanal
24.04.2022 11:10
Gerçekten yorumcu irfan beyin dediği gibi bende ermeni protestoculara tepki olarak bozkurt işareti yerine şanlı türk bayrağımızı arabanın camından sallardım.
 
İrfan yurdugüzel
24.04.2022 10:44
Ermeni protestoculara bozkurt işareti yaplacağına arabanın camından şanlı türk bayrağı sallansaydı daha çok uygun olurdu.
 
Sontip
24.04.2022 10:40
Eli sürçmüş, rabia işareti yapmalıydı. Montevidei da ne işi vardı bilmem ama makam aracı zırhlı güzel araçmış.
 
Vatandaş
24.04.2022 10:27
İki gün sonrada öcalanın mektubunu trt de okutur😂😂😂😂
 
necip
24.04.2022 10:26
Türk ve Atatürk milliyetçiliği insanın ruhundadır hükümet Türk milliyetçiliğini ayaklar altına alacak ondan sonra bozkurt işareti yapacak bunları geçiniz sayn bakan,
 
Uğur ege
24.04.2022 10:08
Arkadaşlar eğriyi elestirdigimiz gibi doğruyuda ovmemiz gerekir. Ben sayın Çavuşoğlunu bu hareketiyle taktir ediyorum. Lütfen şu akp fogruda yapsa karalarım mantığını bırakın.
 
ArapBingöl
24.04.2022 09:51
Sayın Çavuşoğlu Adam gibi adam Büyük bir Devlet Adamıdır Hepimiz Sn Rahmetli Alparslan Türkeş’in Öğrençileriyiz Gerçek Bir Aslan Yürekli Bir Bakandır Rabim Yar ve Yardımcınolsun Allah utandırmasın
 
Digan
24.04.2022 09:38
Çok büyük iş basarmis koskoca devlet bakanı
 
Hızır İlyas HASTA
24.04.2022 09:22
ÇAVUŞOĞLU. TÜRKİYE,yi en iyi temsil ettiği için BOZKURT işareti çok yakıştı 🤘🇹🇷🤘
 
Hızır İlyas HASTA
24.04.2022 09:19
BRAVOOOOOOOO Çavuşoğlu 🤘🇹🇷🤘
 
batandaş
24.04.2022 08:13
Hani Türk milliyetçiliğini ayaklar altına almışlardı. Şİmdi kur işareti yapıyorlar Rabia işareti yapsaydı
 
Şinasi köse
24.04.2022 07:24
Maksat Türk'ü Türkiye'de dünyaya şikayet ederek, Türkiye'yi dar etmek. Ne farkı var Arap seviciliği yaparak Türk'lüğünden utanmaktan! Anadolu'yu Türk'e yar görmedi bu zihniyet hiç bir zaman.
 
Suriyeliler gidecek
24.04.2022 07:13
Ayıdan post ermeni suriyeliden dost olmaz bunu bilin türkün dosttu yine türktür
 
Apehesen
24.04.2022 06:55
Aman ne komik ......
 
Atsız
24.04.2022 04:21
Ben şahsen tebrik ediyorum ve yerinde buluyorum. Karşıda Türk düşmanı varken Uruguaydaki yerel halkın bile ermenilere karşı bozkurt işareti yapmasını desteklerim
 
Altan
24.04.2022 04:01
Bunların işareti Rabia değil mi?
 
misafir
24.04.2022 03:28
kendisine rabia işareti daha yakışır. geçmişte yaptıkları ermeni açılımı tutmadı tabi.
 
Atsiz
24.04.2022 02:23
Helal olsun! Tengri biz menen!
 
DSÖ, BM İklim Değişikliği Konferansı hedefleri için özel platform kurdu
DSÖ, BM İklim Değişikliği Konferansı hedefleri için özel platform kurdu
DSÖ, BM İklim Değişikliği Konferansı hedefleri için özel platform kurdu
Altınordu'da flaş ayrılık. 3 ay önce göreve getirilmişti
Altınordu'da flaş ayrılık. 3 ay önce göreve getirilmişti
Altınordu'da flaş ayrılık. 3 ay önce göreve getirilmişti
Rusya’nın Ukrayna’daki AVM’ye düzenlediği saldırıda can kaybı 10’a yükseldi
Rusya’nın Ukrayna’daki AVM’ye düzenlediği saldırıda can kaybı 10’a yükseldi
Rusya’nın Ukrayna’daki AVM’ye düzenlediği saldırıda can kaybı 10’a yükseldi
Rusya'nın Yunan diplomatları "istenmeyen kişi" ilan etmesine Atina'dan tepki
Rusya'nın Yunan diplomatları
Rusya'nın Yunan diplomatları "istenmeyen kişi" ilan etmesine Atina'dan tepki
Hollanda'da çiftçilerden otobanda eylem
Hollanda'da çiftçilerden otobanda eylem
Hollanda'da çiftçilerden otobanda eylem
Yunanistan'a kaçarken yakalanan 4 FETÖ şüphelisi tutuklandı
Yunanistan'a kaçarken yakalanan 4 FETÖ şüphelisi tutuklandı
Yunanistan'a kaçarken yakalanan 4 FETÖ şüphelisi tutuklandı
Murat Fırat da altın madalya kazandı
Murat Fırat da altın madalya kazandı
Murat Fırat da altın madalya kazandı