Dövizdeki hareketliliklerin ardından VakıfBank müşterileri sabah saatleri itibarıyla mobil uygulamadan havale ve EFT gerçekleştiremiyor.

Uygulamaya giren müşterilerin ekranına, "Şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz" uyarısı çıkıyor. Sosyal medya hesaplarından, VakıfBank''ın hesaplarını etiketleyerek soru soran vatandaşlar ise herhangi bir cevap alamıyordu.

Vakıfbank kısa bilgilendirme açıklamasında, sistemde yoğunluk olduğunu ve sorunun kısa süre içinde giderileceği söylendi.

Yaşanan soruna ilişkin VakıfBank''tan yapılan bilgilendirme notunda ise "Değerli müşterimiz, sistemimizde yaşanan yoğunluk nedeniyle kısa süreli kesintiler yaşanabilmektedir" denildi.

Bazı vatandaşlarATM''lerdeki işlemlerin de yapılamadığını ve gece yaptıkları işlemlerin gerçekleştirilmediğini aktardı.

VakıfBank'ın uygulaması çöktü. Tüm işlemler durduruldu - Resim : 1

VakıfBank'ın uygulaması çöktü. Tüm işlemler durduruldu - Resim : 2