29 Haziran 2022 Çarşamba
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Eski Emniyet Müdürü Hanefi Avcı'nın rütbeleri geri alınacak

Eski Emniyet Müdürü ve Kaçakçılık ve Organize Suçlar Mücadele (KOM) Dairesi Başkanı Hanefi Avcı’nın rütbelerinin geri alınmasına karar verildi.

Haber Giriş: 23 Haziran 2022 Perşembe - 11:54
Son Güncelleme: 23 Haziran 2022 Perşembe - 17:08
Takip Et

Eski Emniyet Müdürü Hanefi Avcı'nın rütbeleri geri alınacak

Eski Emniyet Müdürü Hanefi Avcı'nın rütbeleri geri alınacak
+
Aa
-

Eski Emniyet Müdürü ve Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Dairesi Başkanı Hanefi Avcı’nın rütbelerinin geri alınmasına karar verildi.

Hakkında, "7145 sayılı Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun’un 26. Maddesi ile 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye eklenen geçici 35. Madde" doğrultusunda soruşturma yürütülen Emekli Emniyet Müdürü Hanefi Avcı'nın 20 Haziran 2022 tarihi itibarıyla rütbelerinin geri alınmasına karar verildi.

Kararın Hanefi Avcı’ya tebliğ edilmesi ile emekli polis kimliği ve silahı da geri alınacak.

NE OLMUŞTU?

Katıldığı bir programda, Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi (AİHM), kararlarını işaret ederek Halkların Demokratik Partisi (HDP) eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş'ın serbest bırakılmasını söylediği için Avcı hakkında soruşturma açılmıştı.

"Emniyet Genel Müdürlüğünce başlatılan soruşturmada, Avcı'nın söz konusu programda kurduğu cümleler ile '6-8 Ekim olaylarına ilişkin yapılan kışkırtıcı sokak çağrısının ve silahlı terör örgütüne yönelik açıklamaların hukuka uygun olduğu izlenimi yaratmaya çalıştığı' savunulmuştu. 

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Cumaali Doğan
23.06.2022 15:25
Bu şahıs 12 Eylülün azılı İŞKENCE cecilerindendir. Örnek mi: 1 aralık 1981 gününden başlayarak bana ve binlerce devrimciye günlerce işkence yapan başkomiser budur. Ett
 
Sivrikülah
23.06.2022 13:54
Avcı, AİHM kararının uygulanması gerektiğine istinaden (seversiniz-nefret edersiniz) bir kişinin serbest bırakılması yorumunu yapmış. Rütbe sökülmesine en çok Haliç'te Yaşayan Simonlar sevinmiştir.
 
alıkınık
23.06.2022 12:35
HADDİNİ BİLMEYENİN SONU BU OLUR
 
Hami
23.06.2022 12:14
Şaka gibi.
 
Vatanseverler
23.06.2022 12:08
Elbet bir gün bu yaptığınız adaletsiz hukuksuz ve ahlak yoksunu davranışlarınız sizede teceelli eder.Itibarı yada verilen hakkı geri almak size mi düştü.Hayir mi? Neye hizmet ettiğiniz belli
 
Mustafa GERÇEK
23.06.2022 12:05
Bu cezayı hak etmedi yazıklar olsun
 
yerli milli
23.06.2022 11:59
almanyada, fransada ingilterede, amerikada, japonyada, güney korede böyle uygulamalar var mı? biz hangi ülkeleri örnek almalıyız? ortadoğu mu? afrika mı?güney amerika mı?
 
Sedat
23.06.2022 11:55
Buna en çok fetö sevinir..
 
Uzmanından çocuklarıyla tatile çıkacak ailelere uyarı
Uzmanından çocuklarıyla tatile çıkacak ailelere uyarı
Uzmanından çocuklarıyla tatile çıkacak ailelere uyarı
Çok uçan hostes ve pilotlarda kısırlık tehlikesi
Çok uçan hostes ve pilotlarda kısırlık tehlikesi
Çok uçan hostes ve pilotlarda kısırlık tehlikesi
Selin yuttuğu kepçe operatörü sırra kadem bastı
Selin yuttuğu kepçe operatörü sırra kadem bastı
Selin yuttuğu kepçe operatörü sırra kadem bastı
Eltisini damağından vurmuştu! İstenen ceza belli oldu...
Eltisini damağından vurmuştu! İstenen ceza belli oldu...
Eltisini damağından vurmuştu! İstenen ceza belli oldu...
Adana Feke Belediyesi personel alacak
Adana Feke Belediyesi personel alacak
Adana Feke Belediyesi personel alacak
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macron ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macron ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Macron ile görüştü
Püskülü bile faydalı, kalbi koruyor, zihni açıyor
Püskülü bile faydalı, kalbi koruyor, zihni açıyor
Püskülü bile faydalı, kalbi koruyor, zihni açıyor