Konsol üreticileri Microsoft ve Nintendo, şu ana kadar TikTok'tan kaçınmayı başarmış olsalar da oyun konsolu pazarınınlideri farklı bir yol seçti.PlayStation,TikTok'a katıldığını duyurdu ve şu andasosyal medya platformunda 3 videosu, 146 binin üzerinde takipçisi var. Şirketin içerikleri oldukça tuhaf ve sosyal medya platformunun içeriklerineuyum sağlamış görünüyor.
Videolardan ilki, 30 Rock dizisindeki Lenny karakterine atıfta bulunan bir toplantı videosu. PlayStation ekibi toplantı yaparken Lenny gibi giyinen biri kapıdan içeri dalıyor veTikTok'a katılmalarınısöylüyor. Ekip de bu fikri kabul ediyor. Diğer videodaDeath Stranding'deki Sam karakterine bir gönderme yapılıyor. Son videoda ise Destiny's Child'ın "Bootylicious" şarkısı eşliğinde titreyen bir beyin var.
PlayStation'ın sosyal ağa katılma kararı, platformun ne kadar büyüdüğü hakkında önemli bir gelişme. 2017 yılında hayatımıza giren TikTok, kısa içeriklere odaklanan bir video paylaşım ağı. Servis üzerindekivideolar, genel olarak kullanıcıların şarkılarda dudak senkronizasyonu yaptıkları videolardan ve komik içeriklerden oluşuyor. TikTok sadece 2 yıl içinde, son 10 yılın en çok indirilen yedinciuygulaması oldu. Uygulama, şubat ayında bir milyardan fazla indirmeye ulaştı.
PlayStation'ın TikTok hesabını nasıl kullandığını görmekilginçolacak.TikTok'u şu andaağırlıklı olarak komedi amaçlı kullansalar dabazı oyunların tanıtımları ve ilginç anlarını paylaşmaları etkili olabilir.
PlayStation'ın TikTok hesabı açtığını duyurduğu tweet şu şekilde;