Pringles 20 yıllık logosunu değiştirdi. İşte yeni hali

Pringles 20 yıllık logosunu değiştirdi. İşte yeni hali
Dünyanın en büyük patates cipsi markası Pringles, 20 yıl sonra logosunu değiştirdi. Şirket, yeni logolu ürünlerin marketteki raflarda yerini alacağını ifade etti.

Birleşik Krallık''ta ilk piyasaya sürülmesinden bu yana 30 yıl geçen Pringles, bu vesileyle logosunu değiştirme kararı aldı.

Patates cips markası Pringles, 20 yıldan sonra ilk defa maskotu ''Bay P''nin görünümünde değişikliğe gitti.

YENİ LOGO NASIL OLDU?

Dönüşümün ardından saçlarını kaybeden Bay P, artık yeni kaşlara ve süslü yeni bir kırmızı papyon ile modern bir emoji tarzı görünüme sahip olacak.  Ayrıca yeni logoda font tipi ve büyüklük de değiştirilerek daha sade bir görünüm sağlandı.

Mr. P''in özgün hali, ilk olarak 1967''de New York''ta Arch Drummond tarafından tasarlanmıştı.

Maskot o zamandan beri küresel bir simge haline gelmiş, hatta bir dönem çizgi dizi The Simpsons''a konuk oyuncu olarak da katılmıştı.

İŞTE ESKİ (SOLDAKİ) VE YENİ (SAĞDAKİ) LOGO: