Vatandaş teklif etti Migros kabul etti. Çok güzel hareketler bunlar

Vatandaş teklif etti Migros kabul etti. Çok güzel hareketler bunlar
Twitter’da kullanıcıların, markaları etiketleyip isteklerde bulunması son dönemlerde popüler olmaya başlarken 2018’de yaşanan bir olay yeniden gündeme geldi. Bir kullanıcı ile Migros market arasında geçen diyalog sosyal medyada etkileşim rekorları kırdı.

Popüler sosyal medya uygulaması olan Twitter’da Evrim Maymunoğlu adlı kullanıcı ile Migros market arasında 2018 yılında gerçekleşen diyalog sosyal medyada yeniden gündem oldu.

Evrim Maymunoğlu, marketin sosyal medya hesabını etiketleyerek, “Ben her gün dolmuştan Migros''un önünde iniyorum. Dolmuş ücretime sponsor olursanız her gün inerken; "Türkiye''nin en iyi süper marketi Migros''ta inecek var!" diye bağırırım. Eğer ilgilenmezseniz 50m ileride eşsiz kahve lezzeti sunan Nero''da ineceğim. Tşkr” ifadelerini kullandı.

Bu paylaşımı Migros, “Bu güzel teklifin için teşekkürler, ama görmeden inanmayız! Bir video çekip atarsan sadece senin için bir aylık dolmuş masrafın kadar Money hediyesi bizden! Bekliyoruz ;)” şeklinde karşılık verdi.

Bindiği dolmuştan yaklaşık 1 hafta sonra video yükleyen kullanıcı, “Buyrun. şoför hoşlanmadı ama yolcular bayıldı anonsuma” dedi.

Sözünü tutan kullanıcıya cevap veren Migros, resmi hesabı üzerinden şunları söyledi:

“Sen sözünü tuttun, şimdi sıra bizde! :) Söz verdiğimiz gibi Money hediyeni yüklemek için Money Club Kart bilgilerini bizimle DM’den paylaşmanı bekliyoruz.”

İkili arasında 2018’in Mart ayında gerçekleşen diyalog, diğer kullanıcılar tarafından beğeniyle takip edildi.