NTV'de yer alan habere göre ilk olarak Çin'inWuhankentine ortaya çıkan koronavirüs (Covid-19) dünya genelinde 800 binin üzerinde kişinin hayatına mal oldu.

Uluslararası haber ajansı Reuters'ta yer alan habere göre, salgın Kentucky FriedChicken'ın(KFC) reklam sloganını değiştirmesine yol açtı.

Şirket salgın döneminde hijyenin önemine dikkat çekmek adına 64 yıldır kullanılan 'parmaklarınızı yalatacak kadar lezzetli' sloganını kullanmama kararı aldı.

Şirket İngiltere ve İrlanda'da yayınlanan yeni reklam filminde "Her zamankullandığımız sloganı unutun. Şimdilik..." ifadelerine yer verildi.

KFC geçtiğimiz haftalarda yayınladığı reklamlarınpandemidöneminde hijyen standartlarını ihlal etmeye yönlendirdiği gerekçesi ile özellikle sosyal medyada bir hayli eleştirilmişti.

Söz konusu reklam filmi sadece İngiltere'de 150'nin üzerindeşikayete neden olmuştu.