29 Haziran 2022 Çarşamba
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Kuantumu bulanlar bu kadar para kazanamadı. Kursuna katılmak için sıraya girilen kadının sadece bindiği araba 1.5 milyon TL

Sosyal medyanın gündemine oturan ve kuantum ve bilinçaltı seminerler ile binlerce lira kazanan Eylem Amine Altunkaynak isimli kadının verdiği kursların ücreti ise 1300 TL ile 57 bin TL aralığında değişiyor.

Haber Giriş: 9 Nisan 2022 Cumartesi - 11:13
Son Güncelleme: 10 Nisan 2022 Pazar - 10:25
Takip Et

Kuantumu bulanlar bu kadar para kazanamadı. Eylem Amine Altunkaynak’ın sadece bindiği araba 1.5 milyon TL

Kuantumu bulanlar bu kadar para kazanamadı. Kursuna katılmak için sıraya girilen kadının sadece bindiği araba 1.5 milyon TL
+
Aa
-

Sosyal medyada kendini bilinçaltı uzmanı olarak tanıtıp, lüks restoranlarda seminerler veren bir kadının görüntüleri tartışma konusu oldu. Eylem Amine Altunkaynak isimli kişinin verdiği seminerlerin ücretlerinin 1300 TL ile 57 bin TL aralığında olduğu görüldü.

Instagram’da “gelişim devam_ediyor” isimli hesap üzerinden paylaşım yapan ve kendisini NLP, kuantum ve bilinçaltı uzmanı olarak tanıtan Eylem Amine Altunkaynak’ın lüks yaşamı ve verdiği seminerlerin görüntüleri sosyal medyada kullanıcıları tarafından tepki ile karşılandı.

Altunkaynak, “Bilinçaltı, metafizik, kuantum, çakra” gibi ifadelerle lüks restoranlarda seminer veriyor. Fiyatları 1300 TL’den başlayarak 57 bin TL’ye kadar yükselen sözkonusu eğitimlere ise onlarca kişinin katıldığı görülüyor.

Eylem Amine Altunkaynak

Altunkaynak’ın verdiği eğitimlerin fiyatları şöyle:

Miraçta bilinçaltı temizliği eğitimi 7.250TL

Kuantum eğitimi 8.250 TL

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Ssergio
19.04.2022 08:05
Bu dünyada işi iş nerde keriz varsa seçmiş bulmuş. Zeki kadın vesselam bizler salagiz günah diye yapmıyoruz belki de Sevap olayı biz henüz anlamadık. Bak tayipe Allah verdikçe veriyor. Çalmak galba sv
 
Kartal uçtu.
14.04.2022 16:54
Oflu hoca kadın versiyonu.
 
Ercan
14.04.2022 16:02
Aynı Yılmaz Özdil in kitabı gjbi olmuş
 
İ.Ç.
12.04.2022 09:38
- gördü bu millet, görmek zorunda bırakıldı. Haber kanallarına, programlara çıkarıldı bu insanlar. O zaman derdiniz olmadı da şimdi mi aklınız çalışmaya başladı? Çok gülünçsünüz! - -
 
İ.Ç.
12.04.2022 09:36
"kendi" din öğretisi (Musevilik, Hristiyanlık, Müslümanlık, Deistlik, Paganizm vs. her neyse) bağdaştıranı... Bugüne kadar bir çoğunu görmek istemediği hâlde gözüne sokuşturula sokuşturula -
 
İ.Ç.
12.04.2022 09:33
- Bir sürü var bunlardan, seküleri seküler olmayanı (laik değil, sekülerdir önce jargonu bilmek lazım), kadını erkeği, açığı kapalısı, bunu hiçbir din öğretisi ile bağdaştırmayanı
 
Gerçekler
12.04.2022 08:20
Yaşanan her şey arz-talep meselesidir.Bir ürün veya kişiona inanıp kabul edip alacak bir insan topluluğu varsa vardır.Doğru yanlış tartışması abes bu yüzden.Bu sayede işleri de çoğalmıştır eminim.
 
Mm
11.04.2022 21:39
Buna inanıp da giden varsa bu millet dolandırılmayı hakediyor
 
Cehile
11.04.2022 20:35
Bu kemal sunal filiminde köprüyü satin alma sahnesi ile gösterilen vatandasın saflığı ile aynı olay.
 
ateş
11.04.2022 19:31
bu insanlar yüzünden insanlar dinden soğuyor
 
Selçuk
11.04.2022 18:37
Ben kuantum noktaları üzerine doktora yaptım, ancak geçiniyorum.
 
Ays73
11.04.2022 16:48
Maliye nerede acaba .
 
Sessiz cennet GAZİPAŞA
11.04.2022 15:07
Bir ata sözü var bizim buralarda .( Enayi ve cahiller olmasa uyanıklar nereden geçinecek. ) misali bunun anlatmak istediği şeylerin hepsinin o kadar kitaplar varki onlarcasını okuyup araştırmak yok .
 
Murat
11.04.2022 13:15
Guzel bir atasözü var gemiyi yüzdüren kaptan
 
Hilmi bekar
11.04.2022 12:22
Yılmaz Özdil hani bir kitap yazmıştıya saçma sapan binlerce liralık :) ona para veren kesim ile buna para veren kesim arasındakı fark nedir
 
Serap Eliaçık
11.04.2022 11:20
Maliye Bakanlığı bu duruma ne diyor?
 
Ahmet Doğu
11.04.2022 11:14
Toplum cehalete garkolmuşsa kimi inek çiftliğiyle kimi din diye hurafe pszarlayarak kimi de bilinçaltı vs.okuyarak paraları toplar.
 
Tuba tncl
11.04.2022 10:45
Belki kocası zengin almıştır eşine son model arabayı hemen dine sömürmeye getirmeyin olayı ne kötü niyetli insanlarsiniz sanatçıların bindiği son modeller bu kadar batmıyor size
 
Türk oğlu
11.04.2022 10:34
Türküz biz Arap değil.
 
Tengri
11.04.2022 09:50
1400 yıldır anlayamadığını para vererek anladığını zannetmek
 
Seval Savas
11.04.2022 09:29
Kuantumu kelime anlami, diye arama motoruna yazmistir. Eminim. Ben bunu dinle nasil harmanlarim?kafasi.Herhangi bir konu bul, onu din ile karistir. Formul basit. Kendi camialarini somuruyor.
 
Dursun
11.04.2022 09:07
Eğitim şart Eğitim
 
Hakkı konuş
11.04.2022 07:54
Kuran'dan örnek vermek dini sömürmek mi oluyor? Elin oğlu İncilden Tevrattan örnek göstererek ilim öğretince o normal canım ne var bunda diyecek zihniyetler topluluğusunuz!
 
Hakkı konuş
11.04.2022 07:53
Eğer bu kadın kokoş minili cicili bir kadın olsaydı bu yobaz zihniyetin gözünde olur tabii ki helal olsun hocama falan filan derlerdi!Kadın dini kullanmıyor anlaşılması için Kur'an dan örnek veriyor
 
Hakan
11.04.2022 06:20
Hayır anlamadığım eğitim/sağlık/ticaret bakanlığı ne adı altında bu eğitimleri veriyor. Bunun bir denetimi/ prosedürü falan yok mu?
 
İ.g
11.04.2022 06:18
Yavhu niye kızıyorsun kimi sadece bir saat güldürüyor bindiği araba milyon dolarlık hata oradakilere hakarete ediyor bu hiç olamasa düşündürüyor.
 
Emrah fuker
11.04.2022 05:27
yaratıcı kadın helal olsun
 
AHMED ERCAN
11.04.2022 03:55
Kur'an-ı ve peygamberi birakipta bunlara uyanlara yazıklar olsun başkada birşey demiyorum.
 
Bartinli
11.04.2022 03:20
Biraz para kazansınlar kimler kazanmadiki dimi👏
 
Muammer
11.04.2022 02:58
Güzel memleketimin denizi biterde, bunlar asla bitmez
 
Ersin
11.04.2022 02:20
Tek seansta çözerim ben 3 bini verenin 3. Gözünü bile açarım )
 
Kuantum sever
11.04.2022 02:18
Kuantum u da ayağa düşürdüler. Yurdum insanı sağolsun.
 
Yüç
11.04.2022 02:00
Size ne arkadaş yaa. Ulan hani özgürlük naralarınız? Yasal yollarla, alanın ve satanın memnun olduğu ticarete yorum yapacak haddi nereden buluyorsunuz? Yılmaz sizin ilahınızın adını 2500 e sattı be!
 
Ertuğrul Çapa
11.04.2022 01:47
Yenicağı tebrik ediyorum. Demokratik açılım yapmış artık yorum yazabiliyorum.Dert kapalı olması mı acaba ? Akıllı insan bunlara zaten kanmaz. Belki de eğitim ustası dur? En azından para vermeden dinle
 
vatandaş rıza
11.04.2022 01:45
3- İ.Ç. başımıza uzman kesilmiş. "Bu insanlar bunun eğitimini alıyor ve kimseden para dilenmiyorlar". bu kadının öğrenin düzeyi ne? ilkokul mu? ortaokul mu? lise mi? yoksa ilkokul terk mi? üniversite
 
Meçhul
11.04.2022 01:33
Yahu güzel ülkem ne hale gelmiş yazık ki ne yazık yahu
 
Gültekin Sezer
11.04.2022 00:59
Ey kurban olduğum Allah'ım bizleri bu tarz insanlardan uzak tut bizim milletimize 'de akıl ve fikir ver.
 
Gültekin Sezer
11.04.2022 00:55
insanlar ekmek alamayacak duruma geldi bu gibi kişiler 'de bedavadan zengin oluyor sözde kapalı, suratta bir (1) ton boya... Allah bu gibi kişileri bizlerden uzak etsin sözde müslüman.
 
Doğrucu...
10.04.2022 23:16
Kuantumu bulanlara o parayı vermeyenler utansın. Demokratik özgür bir ülkede bu sorun olmasa gerek! Baba veya eş parasıdır. Yoksa o kurstan o para kazanılmaz. Gerisi haset.
 
Vicdan Türker Yuceli
10.04.2022 22:06
Bu kadının kılık kıyafetiyle kuantumun ve bilincaltiyla ne ilgisi olabilir. Çok tezat sömürü istismar için yapmayacakları herze kalmadi
 
Nursel
10.04.2022 21:37
Adnan Oktar bir bu ikinci versiyonu sanirim ya Allah'ım ne günlere kaldık Türkiye'de saf çok bindiği aldığı paralara şaşırmamak gerek işte böyleler lüks yaşıyor bu hayatı ondan bundan çarparak
 
Kenan gökçe
10.04.2022 21:28
Allah akıl fikir versin
 
Murat Karagöz
10.04.2022 20:15
Vergisini ödüyorsa kimseyi ilgilendirmez. Alan memnun satan memnun
 
Turgut Güven
10.04.2022 19:06
Bindiği araç pahalı, 1,5 milyon TL'na alınamaz. Bunlar cenneti ahirette yaşayaklardı, erken başlamışlar.
 
Turgut Güven
10.04.2022 19:01
Cennetlik ya bunlarcenneti burada da yaşıyorlar.
 
Sermet Aykon
10.04.2022 19:00
Fatura veriyo mu acaba, ya da fiş?
 
Abc
10.04.2022 18:46
Vallaha benim aklıma gelmişti. Keşke daha hızlı davranaydım.
 
Bedirhan bugday
10.04.2022 18:23
Piyasada bu kadar saf varken bindiği arabanın fiyatının lafı bile olmaz
 
Mucella mutlu