Dijital içerik platformlarının her geçen gün daha da popüler hale gelmesiyle birlikte TV kanalları da kendi dünyasında terk edilmeye başlandı. Birçok yapımcı, fiziki tv kanallarının izlenmediğini düşünüp yönünü tamamen dijital içeriklere kaydırdı. Yapımcılar dijital alana içerik hazırlıyorken,TV için çekilen dizi/filmsayısınında azaldığı ifade edildi. Netflix CEO’su Reed Hastings ise televizyonun bitişinin çok yakın olacağını iddia etti.
ShiftDelete''den aktarılan bilgilere göre; Enflasyon kriziyle sonüç ayda ABD ve Kanada’da1,3 milyon abone kaybeden Netflix''in CEO''sunun bu açıklamayı yapıyor olması bazı kesimlerce yersiz bulundu.
Netflix platformu ise yeni bir atak yaparak, şifre paylaşımınınönüne geçmiş ve reklamlı yeni hizmetini kullanıma sundu. Daha fazla abonelik oluşturulmasını sağlamaya çalışan site durumu toparlamaya çalışıyor. Ancak platformda yaşanan bu büyük düşüşün yaşanması tüm platformlar için uyarı niteliği taşıdı.