28 Haziran 2022 Salı
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Sinan Oğan'dan Süleyman Soylu'ya çok sert yanıt: Sen sümüklü FETÖ'ye methiyeler düzerken...

Eski MHP Milletvekili Sinan Oğan, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun sözlerine yanıt verdi.

Haber Giriş: 5 Mayıs 2022 Perşembe - 21:05
Son Güncelleme: 6 Mayıs 2022 Cuma - 10:38
Takip Et

Sinan Oğan'dan Süleyman Soylu'ya çok sert yanıt: Sen sümüklü FETÖ'ye methiyeler düzerken...

Sinan Oğan'dan Süleyman Soylu'ya çok sert yanıt: Sen sümüklü FETÖ'ye methiyeler düzerken...
+
Aa
-

Eski MHP'li Sinan Oğan, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun kendisine yönelik 'Soros çocuğu' sözlerine yanıt verdi. 

Twitter hesabından açıklama yapan Oğan, "Ey Süleyman Soylu bak biz Soros’un dünya genelindeki operasyonlarını deşifre eden kitap yazıp, tehditler aldığımızda, hatta bu sebeple işimizden ayrılmak zorunda kaldığımızda sen başka mecralarda kendine ikbal arayordun. Dikkat et o sarfettiğim cümleler başka adrese gidebilir…" dedi. 

"İÇİŞLERİ BAKANININ AĞZINI TOPLA"

Oğan AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Erdoğan'a da seslenerek "İçişleri Bakanının ağzını topla! Süleyman Soylu’ya anlatır gibi tekrar söyleyeyim. Senin de okuduğun gibi TOPLAM 10 milyon sığınmacı var, 6 milyonu Suriyeli. Onun bunun çocuğu kim biliyor musunuz? Sümüklü FETO’ya methiye düzenler. Şükür biz onlardan olmadık hiç!" dedi. 

NE OLMUŞTU? 

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, konuk olduğu TGRT Haber'in programında sığınmacılarla ilgili tartışmalara dair açıklamalarda bulunmuştu. Soylu, Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ'a 'Soros' suçlamasında bulunurken, eski MHP Milletvekili Sinan Oğan'a da çok ağır ifadelerle yüklenmişti. 

İlgili Haberler

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

LATİF ARAZ
9.05.2022 15:00
Ey Türk halkı biraz kafanızı iki elinizin arasına alıp düşünseniz gelecekte neler olabileceğini az çok hissedersiniz anlayın artık ülke iyiye gitmiyor. Yazık bu yüce millete.
 
Akdenizde bir ülke sevdalısı
9.05.2022 11:16
Bunlar alışmışlar millete, muhalefete, hakaret etmeye, konuşanı susturmuşlar, hep böyle gider sanıyorlar,işte böyle çıkar karşına iki vatansever babayiğit çeker restini sus pus olursun
 
Ziya gümüş
7.05.2022 23:47
Kabul ettikleri 6 milyon kayıtlı olan göçmenler. Esas konu kaçak gelen kayıt dışılarla toplamı 10 milyonu buldu.
 
deli tufan
7.05.2022 20:39
utanmazlik artık diz boyunuda geçti Allah'ın gazabi Ahlaksizlara zalimlara olsun
 
D.SERBEST
7.05.2022 17:03
Dünya bizi bizim devletimizin yaptıklarını ayakta alkislarken.Bu memlekette çalışan maaşını neredeyse alamiycak durumdaydı hele hele belediyelerde çalışanlar 5/6ay maaş alamıyordu .
 
Ilhamiercengiz
7.05.2022 15:14
Akp hangi dindense ben o dinden değilim Allahta şahit olsun müslümanlık bu dinden olamaz bıktık Akpden vatan elden gidiyo iç savaş çıkacak bakın görün mülteci istemiyorum ülkemde
 
Muhammet Emin
7.05.2022 14:32
6 milyon az mı?
 
İsmail Türker
7.05.2022 13:12
Bu içişleri bakanı fazlasıyla miadını doldurdu başkasına millilikten bahsedip bukadar yabancı seçicilik nedir etrafımızda Türk kalmadi halen savunuyorlar bide milliyetçilikten bahsediyorlar hayret
 
Şahin
7.05.2022 10:01
Benim ecdadın bunlar buruya gelsin diye. Şehit olmadı ey AKP bir oy urguna incitme atanı
 
Umran kardes
7.05.2022 09:59
Yabanciya tahammul kalmadi diyenler kendi kabugundan cikamayip dar cerceveden bakanlar..evrensel dusunemeyenler..belkide 100yil sonra torunlar multecilere tahammul edemeyen dedelerini hayretle anacakl
 
avni baran
7.05.2022 09:16
Bunlara toplum olarak tepki gostermeliyiz, ev verme ,is verme ikameti hangi vilayet ise orada kalmaya mecbur kalinca , sorunun yuzde yetmisi cozulur. benim fikrim, afgan suriye sudan somalililer.
 
Malatyalı baho
7.05.2022 08:12
İsmail çataklıyı kaymakamlık yaptığı diyarbakır çermik ten sorun yolsuzluk rüşvet fetöye destek peşkeş. İki aile ile ilçeyi talan ettiklerini duydum. İsmail sen sus bari eli midesi temizler konuşsun
 
Soros:)))
7.05.2022 04:22
Sedat Peker bile bu cümleleri kurmamisti ama karşıda tık yok kabulmu etti bu cümleleri anlamadim
 
Matlı
7.05.2022 01:37
Sevgili vatandaşlar çocuklarınızı ekrandan uzak tutun.RÜTÜK sizde işinizi yapın ve bu tür proğramlara +18 yayın zorunluluğu getirin.
 
Çorumlu
7.05.2022 00:46
Türkiye Türkiye olmaktan çıktı.nasıl ekonomiyi yönettikleri gibi sınırlarıda öyle koruyorlar demek sadece boş çeneleri yalan dolan konuşuyorlar.Türkiye yol geçen hanına döndü sayelerinde.
 
Ahmed
7.05.2022 00:43
Ağzına sağlık doğruları söyleyene can feda
 
Fatoş güzel
7.05.2022 00:33
Ümit özdağ ve Sinan ogan Türk milletinin sorunlarını dile getiriyorlar tüm kalbimle destekliyorum.
 
Hasan sipahi
7.05.2022 00:13
Eyy kendini ülkenin Cumhurbaşkanı zanneden RTE artık şu gereksiz adamlarını topla ve git yeter Allah'a birazcik inancınız varsa bıktık usandik artık yaptıklarınizdsn diye düşünüyorum
 
Denizyakali
6.05.2022 23:19
Türk toplumunun genel karekteri bu eleştirilmeyi sevmiyor bakanda olsa. artık yabancıya tahammül kalmadi anlayın bunu yoksa Anadolunun demografik yapısı bozulmak üzere
 
Adaletsiz akp
6.05.2022 21:37
Ağzınıza sağlık, bu iki adamı da tebrik ediyorum. Artık yetti akp! Devir kapandı. Koyu akpli beni bile çileden cikardiniz!
 
MİSAFİR
6.05.2022 18:30
SİZ ÖYLE ALIŞMISINIZ Kİ BİZ NE YAPSAK MİLLET KABUL EDİYOR DİYE ÇOK YUKARIDAN KONUŞUYORSUNUZ.DÜNYADAN İPİNİ KOPARAN TÜRKİYEDE.TAHMİNİM İİLERİDE HİNDİSTAN GİBİ OLABİLİRİZ.SOKAKTA YAŞAMAK GİBİ.TÜRKİYEM.
 
Emin ayruran
6.05.2022 17:41
İçişleri bakani milletin bu siginmacilara tahammülü kalmadigi gercegini kabul etmek istemedigi gibi. Sorularada tahammül edemiyor. Bu mizrak bu cuvala sigmaz. Yeter artik..
 
ACÖ
6.05.2022 17:13
SOSYAL HUKUK DEVLETİ 0LAN TÜRKİYE CUMHURİYETİ'NİN VE YÜCE TÜRK MİLLETİNİN, KANUN DIŞI EYLEMLERE TAHAMMÜLÜ KALMADIĞI, YORUMLARDAN ANLAŞILMAKTADIR.
 
İsmail çoban
6.05.2022 15:36
Sayın içişleri bakanı TV de canlı yayında kendisine verilen cevabı bile duymaya tahammülü yok peki seni dinlemeye kim tahammül eder ki.tahammülün yoksaTV ye çıkıp öyle seviyasizlik bir bakana yakışmıy
 
Suphi Terzioğlu
6.05.2022 15:05
Harikasınız Ümit Özdağ ve Sinan Oğan. Bu adamlara verdiğiniz ayar tam cük oturmuş.
 
Selcuk
6.05.2022 15:03
Zafer partisi
 
Putperest adam
6.05.2022 14:01
Kendimi en kral ateist zannederdim, bunlar nasıl inandıkları din e aykırı hareket ediyorlar,kul hakkı haram kötü söz
 
Hakan
6.05.2022 13:59
Keşke sende sinan beygibi birazcık konuşmasını öğrensen bakıyorum akp nin bakanlarının çoğu bilgisiz ve de sokak ağzıyla konuşuyor hiç yakışmıyor bakanlık
 
Eryu
6.05.2022 13:35
Halk adlı vatandaşa cevaben Soylu'yu oraya halk getirmedi. Cumhurbaşkanı atadı. Biraz akıllı olun diyeceğim de, makarna yiyerek anca bu kadar sizde haklısınız
 
Baki
6.05.2022 13:30
Bu akp liler halkın önüne hangi cesaretle çıkacak merak ediyorum sabırla bekliyoruz milletvekillerini
 
Baki
6.05.2022 13:30
Bu akp liler halkın önüne hangi cesaretle çıkacak merak ediyorum sabırla bekliyoruz milletvekillerini
 
Baki
6.05.2022 13:30
Bu akp liler halkın önüne hangi cesaretle çıkacak merak ediyorum sabırla bekliyoruz milletvekillerini
 
İsmail
6.05.2022 13:14
Adam gibi adam Sinan Ogan
 
turan
6.05.2022 13:05
SİNAN OĞAN Sen bir dahisin ama meydanı bunlara bıraktın çık artık piyasaya senin yerin Meral ablanın yanı.
 
Osman
6.05.2022 12:56
Bakan Fransa da yasamıyor,makam sahibi degil ondan böyle davranıyor hep,milletin bir kısmini iyi analiz etmiş.
 
Beyazit akbulut
6.05.2022 12:40
Sayin bakan zamaninda size ovguler ve takdirler ve desdek mesaji lari yazdim geri aliyorum suriyeli ve ve umit ozdag sinan ogan bilim adamlari prof sizin varmi boyle kariyeriniz A K P ye buyuk zarar v
 
Ferit şensoy
6.05.2022 12:31
Herkes düşüncelerini bi şekilde anlatmış hiç kimse kimseyi aşağılayamaz herkes özgürdür yeterki küfür hakaret olmasın türk isimli arkadaşımızı tebrik ediyorum doğruları yazmış
 
Ulkemizde yabanci olduk
6.05.2022 12:28
Ne 5 milyonu 10 milyonu kendi halkimizdan cok sokaklarda, metrolarda, butun ulasim araclarinda yabancilari görüyoruz inanmayanlar varsa sehirlerde halkin icine karissinlar
 
Orhan odabaşı
6.05.2022 12:15
Bir ülkenin iç işleri bakanı sokak jargonu ile konuşmaz tahrik etmez bunlar devlet-milli yönetior aşiret çadırımı önce aynaya bakacaksın soylu bey görevin bitince hayırla anilmayacaksin bendeki itiba
 
Halk
6.05.2022 12:15
İçişleri Bakanı halkını değil her durumda Suriyelileri savunuyor , Gasp,röntgen,şiddet,kadın cinayetleri,kargaşa yaw bunlarla ilgilen Sayın Bakan Sizi Buraya bu halk getirdi,inşallah halk götürecek
 
Fatih
6.05.2022 12:07
Teröristler bile senden daha erkek soylu silahla olsada çatışıyor devletin koltuğu arkasına saklanmiyor bunun gibi türk düşmanı
 
tr
6.05.2022 12:02
içişleri bakanına bak. Türk milleti böyle bir bakan görmemiştir. adam tam kriminal. içişleri bakanı milleti koruyacağına millete küfür ediyor.
 
Amt dml
6.05.2022 12:01
Siz şuna dikkat ettiniz mi her gün bir cinayet olayı haberlerde var fakat suriyeliker süt dökmüş kedi gibi hiçbir onayı yok. Olmaz mı hwrgun en az 1000 tane ama hiçbir tv haber yapamaz neden acaba
 
Double stroke
6.05.2022 11:23
Süleyman istiklal mahkemelerinde yargılandığını göreceğiz.
 
Antkay
6.05.2022 11:20
Adam diye yazılır, Sinan Oğan diye okunur.
 
Sessiz cennet GAZİPAŞA
6.05.2022 11:20
Böyle siyasetçi olmaz.iç işleri başkanıda olmaz kardeşim . Bir bakan bir insana asla bu kadar ağır konuşmamalı. Her zaman kötü söz sahibine yakışır.
 
Ahmet Artut
6.05.2022 11:06
Yazık ettiniz Türkiye cumhuriyetine, içişleri bakanına hiç yakışıyordu bu cümleler
 
Misafir
6.05.2022 10:52
1000 yıllık Oğuz yurdu Kilis’i Araplara teslim ettiniz. Erbakan demişti, devlet çoluk çocuğa teslim edilemez diye..
 
Paşalı
6.05.2022 10:37
Şimdi bu lafları söyleyen,hakaret eden ne çocuğu oluyor.
 
Gürcan yılmaz
6.05.2022 10:37
Sığınmacılar ha 5 milyon ha 8 milyon olsun,sorun sığınmacılar ülkenin bekası demokrofik yapısını bozar oldu,yıllar sonra çok daha büyük sorunlar olacak,Türk milletinin huzurunu refahını bozar oldular
 
Okan Buruk: Tek hedef şampiyonluk
Okan Buruk: Tek hedef şampiyonluk
Okan Buruk: Tek hedef şampiyonluk
Emre Mor'da sona yaklaşıldı. Adım adım Fener'e
Emre Mor'da sona yaklaşıldı. Adım adım Fener'e
Emre Mor'da sona yaklaşıldı. Adım adım Fener'e
Galatasaray yeni sezon için sahaya indi
Galatasaray yeni sezon için sahaya indi
Galatasaray yeni sezon için sahaya indi
Balıkesir merkezli DHKP/C operasyonu: 22 gözaltı
Balıkesir merkezli DHKP/C operasyonu: 22 gözaltı
Balıkesir merkezli DHKP/C operasyonu: 22 gözaltı
Oynadığı tüfeğin ateş alması sonucu 3 kişiyi yaralayan çocuk gözaltına alındı
Oynadığı tüfeğin ateş alması sonucu 3 kişiyi yaralayan çocuk gözaltına alındı
Oynadığı tüfeğin ateş alması sonucu 3 kişiyi yaralayan çocuk gözaltına alındı
DSÖ, BM İklim Değişikliği Konferansı hedefleri için özel platform kurdu
DSÖ, BM İklim Değişikliği Konferansı hedefleri için özel platform kurdu
DSÖ, BM İklim Değişikliği Konferansı hedefleri için özel platform kurdu
Altınordu'da flaş ayrılık. 3 ay önce göreve getirilmişti
Altınordu'da flaş ayrılık. 3 ay önce göreve getirilmişti
Altınordu'da flaş ayrılık. 3 ay önce göreve getirilmişti