28 Haziran 2022 Salı
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Türk kadınlarının taciz edildiği videolara tek kelime edilmemişti. Bakan Soylu'dan canlı yayında Ümit Özdağ'a sert ifadeler

Türk kadınlarını taciz eden sığınmacılara ses çıkarmayan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ’a ağır sözlerle yüklendi.

Haber Giriş: 5 Mayıs 2022 Perşembe - 17:37
Son Güncelleme: 5 Mayıs 2022 Perşembe - 17:38
Takip Et

Taciz videolarına ses çıkarılmamıştı. Süleyman Soylu'dan canlı yayında Ümit Özdağ'a sert ifadeler

Türk kadınlarının taciz edildiği videolara tek kelime edilmemişti. Bakan Soylu'dan canlı yayında Ümit Özdağ'a sert ifadeler
+
Aa
-

Sınırlarımızdan elini kolunu sallayarak giren ne idüğü belirsiz sapık, katil, mafya, terör örgütlerine insan kaynağı oluşturabilecek potansiyelde insanların her geçen gün bir başka taciz videosu sosyal medyada gündem olanlara tepki vermeyen İçişleri Bakanı Süleyman Soylu Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ’a ağza alınmayacak hakaretlerle yüklendi.

TGRT Haber'de canlı yayına katılan Soylu, programın sunucusu Ercan Gürses’in, Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ'ın mültecilerle ilgili çıkışlarını hatırlatarak soru sormak istemesi üzerine soru sorulmasını kabul etmeyerek ağza alınmayacak sözlerle Özdağ'a yüklendi.

SOYLU: ADAM YERİNE KOYMAM

Soylu, "Kabul etmiyorum. Kabul etmem. Bunu söylerseniz toplantıyı terk ederim. Ben bu adamı adam yerine ve insan yerine koymam. Bu adam hayvandan aşağı bir adamdır. Esfelesafilindir. Bu kadar basit. Adam yerine koymam. Kendisi adam yerine girmeye çalışıyor. Soros çocuğudur ve operasyon çocuğudur. Bu kadar açık. İstihbarat elemanı olduğu apaçık bellidir. Hiç kabul etmem. İtibarımızı onun itibarıyla bir araya getirir miyiz? Haysiyetsiz adam." diye konuştu.

ÖZDAĞ: SOROS TAKTİKLERİNİ KİMİN UYGULADIĞINI BİLİYORUZ

Soylu’nun sözlerine Twitter hesabından cevap veren Özdağ, “Soylu, Özdağ Soros taktikleri uyguluyor demiş. Soros taktiklerini kimin uyguladığını biliyoruz. Zafer Partisi, öğrenmesi gerekenleri Soros’tan değil, Toros’dan (Denktaş) ve onun temsil ettiği gelenekten öğrendi.” dedi.

İlgili Haberler

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

hakki
16.05.2022 09:45
o zaman soros cocuguysa istihbarat elamaniysa gerekeni yapin hakkinda sorusturma başlatın gerekenide adli merciler yapar tutuklanir
 
34 istanbul
10.05.2022 06:23
Yorumları okudum. Çok.ezbere konuşuyorsunuz ümit özşahin babası menderesi aşan kişidir önce araştırın
 
Ali Haydar
7.05.2022 10:44
Dün gezi kalkışmasında mesele ağaç değil diyenler şimdi sığınmacılar üzerinden yürüyor. Sığınmacılar üzerinden seçimle yenemedikleri hükumeti yıkmaya çalışıyorlar.
 
Haci
7.05.2022 07:15
Özdağ kadar taş düşsün başına ...
 
Mesut
6.05.2022 22:41
Ben hayret ediyorum bu suriyeliler neden bizlerden daha degerli
 
Bakan Soylu istifa
6.05.2022 15:16
Bakan Soylu istifa
 
özkurtcu
6.05.2022 15:09
en azından adam güldürüyor ! ama kendisine
 
özkurtcu
6.05.2022 15:09
en azından adam güldürüyor ! ama kendisine
 
Kadir
6.05.2022 13:12
Uyarı notunuzda küfür, hakaret vs içeren cümleler kullanmayın diye yazmışsınız. Ama haberin kendisi tamamen küfür ve hakaretten oluşuyor. Şaka gibi..
 
Muazzez Okuyan
6.05.2022 07:23
İçişleri bakanligina hiç yakışmayan biri şu ağzından çıkanlara bak !
 
Sedat
6.05.2022 03:52
Ümit Özdağ BOP projesinin tekerine çomak soktu sesi süleyman soyludan geldi.
 
hamza
6.05.2022 01:56
1o bin dolar alanı hala açıklamadın sayın bakanım
 
ARant
6.05.2022 01:48
Sedat peker susturur bunu ancak.ulkeyi isgal ettirdiniz..isgal hukumeti.sorosun isi bitmeden gitmiyorlar.
 
Hacı ilbeyi
6.05.2022 01:41
Ümit Özdağ ve Süleyman soylu 'nun birbirlerine düşmesi düşmanın ekmeğine yağ sürmesine sebep oluyor. Birlik zamanı. Kavga zamanı değil. Yüce ALLAH Kur'an'da Enfal 46 da ne buyurmuştu. Okuyun..
 
Bir Dost
6.05.2022 00:57
Sayın Özdağ adamdır, gerisi teferruat.
 
Vatandaş
5.05.2022 23:24
Sayın ümit özdağ çok değerli bir insandır herseyden önce itibarı gayet yüksekdir geçin bunları
 
Bozkurt
5.05.2022 22:33
Ne Mutlu Türküm Diyene. M. K. ATATÜRK
 
Boz Kurt
5.05.2022 21:19
Herkes seviyesini belli eder,makamlara oturanlar makama değer katmalı.
 
Hasan Taş
5.05.2022 17:48
Ümit Özdağ adı geçince Soylu'nun bakışlarında bir korku hissettim sanki
 
Okan Buruk: Tek hedef şampiyonluk
Okan Buruk: Tek hedef şampiyonluk
Okan Buruk: Tek hedef şampiyonluk
Emre Mor'da sona yaklaşıldı. Adım adım Fener'e
Emre Mor'da sona yaklaşıldı. Adım adım Fener'e
Emre Mor'da sona yaklaşıldı. Adım adım Fener'e
Galatasaray yeni sezon için sahaya indi
Galatasaray yeni sezon için sahaya indi
Galatasaray yeni sezon için sahaya indi
Balıkesir merkezli DHKP/C operasyonu: 22 gözaltı
Balıkesir merkezli DHKP/C operasyonu: 22 gözaltı
Balıkesir merkezli DHKP/C operasyonu: 22 gözaltı
Oynadığı tüfeğin ateş alması sonucu 3 kişiyi yaralayan çocuk gözaltına alındı
Oynadığı tüfeğin ateş alması sonucu 3 kişiyi yaralayan çocuk gözaltına alındı
Oynadığı tüfeğin ateş alması sonucu 3 kişiyi yaralayan çocuk gözaltına alındı
DSÖ, BM İklim Değişikliği Konferansı hedefleri için özel platform kurdu
DSÖ, BM İklim Değişikliği Konferansı hedefleri için özel platform kurdu
DSÖ, BM İklim Değişikliği Konferansı hedefleri için özel platform kurdu
Altınordu'da flaş ayrılık. 3 ay önce göreve getirilmişti
Altınordu'da flaş ayrılık. 3 ay önce göreve getirilmişti
Altınordu'da flaş ayrılık. 3 ay önce göreve getirilmişti