29 Haziran 2022 Çarşamba
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Yer yerinden oynayacak! Torrent'ten çok ağır suçlamalar

Galatasaray Teknik Direktörü Domenec Torrent, Sivasspor maçından sonra çok çarpıcı açıklamalarda bulundu

Haber Giriş: 1 Mayıs 2022 Pazar - 23:17
Son Güncelleme: 1 Mayıs 2022 Pazar - 23:30
Takip Et

Torrent'ten Sivasspor maçı sonrası çok sert açıklamalar

Yer yerinden oynayacak! Torrent'ten çok ağır suçlamalar
+
Aa
-

Galatasaray Teknik Direktörü Domenec Torrent, Sivasspor maçından sonra flaş açıklamalarda bulundu.

Torrent, şu ifadeleri kullandı:

- Tamamen düzensiz ve maalesef diyebileceğimiz bir maç oldu. Kalemize 3 tane top direk içeri girdi.

- Biz futbolculara bütün hafta boyunca söyledik. Kornerleri ve serbest vuruşları. 2 gol böyle geldi. 3. golleri ise bence şanstı.

- Tamamen düzensiz oynadık. Kanatlara açılma söz konusu değildi. Daha çok kalbimizle oynadık.

- Ama sıkıntı yok. Kaybettiğinizde sorumlu antrenördür. Ben bunu kabul ediyorum.

- Ben size bir gün açıklarım. Geldiğimde içerde ve dışarda kulübü nasıl buldum; o zaman anlatırım, siz de anlarsınız. 

- Ben takımı nasıl bulduğumuzu söyliyeyim. Boş haldeydi. Bomboş. Yangından mal kaçırır bir ortamdayken pat diye 3 tane peş peşe maç oynadık. Biz böyle bulduk kulübü.

- Oyuncular kulübün sahip olduğu en büyük değerler. Ama biz kesinlikle boş bulduk kulübü. Futbolcular sayesinde sayesinde bir ay elimizden geleni yaptık. 

- Galatasaray'ın 20 yıl öncesini unutun gitsin. Gerçekliğe bakın. Bizim karşılaştığımız durum kötüydü. Biraz dur demek gerekiyordu, biz dur demeyi başardık. Ama son bir aydır çalışmak çok zordu.

- Kulüp de durmuş durumda. Ne transfer, ne kiralık konusu. Hiçbir şey yapamıyoruz. 

 

 

İlgili Haberler
Etiketler

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Frk krmn
3.05.2022 13:12
Gelirken durumu biliyordun hoca gelmesedin o zaman artık babel gibi yaşlı adamları oynatma gençleri oynat gidecek adamlardan ne umuyorsun gelecek gençlerde
 
Murat Yiğit
2.05.2022 12:50
Ben büyük bir futbol adamı değilim, kapasitem bu kadar diyorsun yani....
 
Murat Yiğit
2.05.2022 12:49
Lig bitecek hala geldiğimde, gittiğimde muhabbeti... Kaç ay oldu geleli takıma ne katkın oldu, ne fark yarattın... Hala geldiğimde takımı ne halde buldum felan filan...
 
Ahmet ASLAN
2.05.2022 07:42
Oynamasını bilmeyen gelin "ya yerim dar yahut yenim dar" dermiş. Bu adam beceriksizliğinin faturasını başkalarına yüklemeye çalışıyor. Niye araştırma yapmadan görevi kabul etti.?
 
Gs li
2.05.2022 01:30
Herkese iyi bayramlar....
 
Gs li
2.05.2022 01:27
Yönetim derhal değişme li, ve bana göre OKAN BURUK TAKIMIN BAŞINA Getirilmeli.
 
Gs li
2.05.2022 01:18
Genç takım kurdu hesapta.Bizde ilerde basıp prese dayalı futbol oynatacak sandık nafileymiş. Anadolu takımlRı istanbulda bizim kalenin önünde.
 
Gs li
2.05.2022 01:15
İtalyan futbolcu Pirlo yu herkes bilir.Kitap yazmıştı. Herkese okumasını tavsiye ederim.Bakın Terimle ilgili neler yazıyor
 
Gs li
2.05.2022 01:12
Futbolda kendisini yenileyemeyen,teknik taktik nedir bilmeyen hoca.Takımın durumu ortada ENKAZ.
 
Gs li
2.05.2022 01:06
Bu takımı Fatih TERİM kurdu Sonrada bırakıp kaçtı.Hesap sorulacak kimse varsa fatih terimdir. Takımın neredeyse komple değişmesi gerek.
 
Bakan Koca duyurdu: Viranşehir'deki saldırıyla ilgili tutuklama talep edildi
Bakan Koca duyurdu: Viranşehir'deki saldırıyla ilgili tutuklama talep edildi
Bakan Koca duyurdu: Viranşehir'deki saldırıyla ilgili tutuklama talep edildi
Bodrum’da vahşi cinayet: Kum dolu çuvalın içinden ceset çıktı
Bodrum’da vahşi cinayet: Kum dolu çuvalın içinden ceset çıktı
Bodrum’da vahşi cinayet: Kum dolu çuvalın içinden ceset çıktı
Esenyurt’ta korku dolu anlar: Kimyasal madde dolu tank devrildi
Esenyurt’ta korku dolu anlar: Kimyasal madde dolu tank devrildi
Esenyurt’ta korku dolu anlar: Kimyasal madde dolu tank devrildi
Elektronik ticarete yeni düzenleme
Elektronik ticarete yeni düzenleme
Elektronik ticarete yeni düzenleme
Zelenskiy, Rusya'nın BM'deki haklarından yoksun bırakılması çağrısı yaptı
Zelenskiy, Rusya'nın BM'deki haklarından yoksun bırakılması çağrısı yaptı
Zelenskiy, Rusya'nın BM'deki haklarından yoksun bırakılması çağrısı yaptı
Güney Sudan’da ordu çobanlar ile çatıştı: 18’i asker, 25 ölü
Güney Sudan’da ordu çobanlar ile çatıştı: 18’i asker, 25 ölü
Güney Sudan’da ordu çobanlar ile çatıştı: 18’i asker, 25 ölü
Nadal Wimbledon'da adını 2. tura yazdırdı
Nadal Wimbledon'da adını 2. tura yazdırdı
Nadal Wimbledon'da adını 2. tura yazdırdı