Matematik öğretmeni aşkını soruya yazdı. Bakalım siz bu soruyu çözebilecek misiniz?

Melihat Gülses'in ‘Gel Gönlümü Yerden Yere Vurma Güzel Ne Olursun’ şarkısının matematik sorusu olarak öğrencilerin karşısına çıkması “Matematik öğretmeni aşık olursa” yorumunu beraberinde getirdi. Soru sosyal medyanın en çok konuşulanları arasına girdi.

Haber Giriş: 25 Nisan 2022 Pazartesi - 14:26
Son Güncelleme: 25 Nisan 2022 Pazartesi - 14:30
Takip Et
Matematik öğretmeni aşkını soruya yazdı. Bakalım siz  bu soruyu çözebilecek misiniz?
+
Aa
-
Sonuçları Göster

Sosyal medyada günün en çok konuşulanları arasına giren paylaşımda Melihat Gülses’in ‘Gel Gönlümü Yerden Yere Vurma Güzel Ne Olursun’ şarkısının “Git diyemem kal diyemem sen goncasın gül diyemem / Git diyemem kal diyemem sen goncasın gül diyemem / Çok severim söyleyemem sorma güzel ne olursun / Çok severim söyleyemem sorma güzel ne olursun” dizeleri matematik sorusu olarak çıktığı görülüyor.

Soru, görenlerin “Matematik öğretmeni aşık olursa” yorumunda bulunmalarına sebep oldu.

 

Bakalım siz bu soruyu çözebilecek misiniz?

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Muhendis
3.05.2022 12:09
Element uydurmanın ne anlamı vardı ki
 
Ada nalı
30.04.2022 15:03
Diyemen kalamam soyleyemem bunlar yapamadiklari ve 4 adet goncaya benzetmesi 1 adet yani kök 4 Bölü bir ve bu da 2 eder yani tam sayi
 
Matemtk
29.04.2022 17:37
D 2 olacak.guzel soru
 
Ramazan boran
27.04.2022 07:44
Yani hayatimiz onca sorunlar varken bide bu sacma sapan seylermi kafa yoralim baska isimiz yokmu ya gidin isinize be
 
Mehmet Kaya
26.04.2022 10:39
Seviyorsan söyleyecek sin, okadar..
 
Beşgen
25.04.2022 18:33
Alper hocam niye 5 değilde 4. ?
 
Alper a hoca
25.04.2022 18:11
Söyleyemedigi sey 4. Benzettigide bir. 4/1 x/y dirsek. Kökü iki. Tamsayi. D
 
Rüşvetin belgesi olmaz D:))
25.04.2022 17:30
D diyenler öyle kafadan atma yok burda çözüp doğruyu nasıl bulduğunu belgeliyeceksin
 
Kopyacı Nebati
25.04.2022 17:21
Doğru cevap hangisi göstersene
 
Cinci Hoca
25.04.2022 17:07
Öyle kafadan atma yok çözün görelim
 
Amele
25.04.2022 16:37
Doğru cevap hangisi
 
Yalnız adam
25.04.2022 16:35
Bu tür şeyler, farkındalık yaratmak ve öğrencinin dikkatini çekmek için olamaz mı ?
 
Yurttaş
25.04.2022 15:43
Sevgili Emekli Öğretmenim , fırsatınız olursa 'Vladimir Tumanov' un matematiği sevmeyen çocuklarına yazdığı 'Kraliçeyi Kurtarmak' adlı eserini tavsiye edeceğim size ve çocuklarımıza....
 
sinan Tozan
25.04.2022 15:36
D şıkkı
 
misafir
25.04.2022 15:25
bu arada cevap D şıkkı :)
 
Emekli öğretmen
25.04.2022 14:52
Daha da neler ! Böyle saçma şey mi olur muş ?