Reklam filmi tartışmalara neden olan Cengiz Holding'e Youtube şoku

Reklam filmi tartışmalara neden olan Cengiz Holding'e Youtube şoku
Vatandaşa ağır küfürler eden Mehmet Cengiz'in sahibi olduğu Cengiz Holding 'in YouTube'da yayınlanan reklam filmine 'dislike' yağdı. Yaklaşık 543 abonesi bulunan şirketin YouTube kanalındaki video, 220 binden fazla kişi tarafından izlendi ve 31 bin "dislike" aldı.

Yolsuzluk operasyonları olarak adlandırılan 17- 25 Aralık sürecinde, halka ettiği küfürle hafızalara kazınan Mehmet Cengiz'in sahibi olduğu, sık sık devletten aldığı ihalelerle gündeme gelen Cengiz Holding, YouTube’da yayınladığı reklam filmiyle tepki çekti.

Hayat Ağacı isminin verildiği reklam filminde, “meyve veren ağaç taşlanır” teması işleniyor.

Küçük bir çocuğun yaşlı bir adamla birlikte ektikleri ağacı anlatan filmde, dedenin “En zor şey meyve veren ağaç olmaktır. Taşlamak isteyen çok olur” sözleri dikkati çekiyor.

“DİSLİKE” YAĞDI

Yaklaşık 543 abonesi bulunan şirketin YouTube kanalındaki video, 220 binden fazla kişi tarafından izlendi ve 31 bin "dislike" aldı.

Filme, “Kuruluşumuzun üzerinden 40 yıl geçmiş olsa bile, Cengiz Holding’in kuruluş felsefesi çok daha önce 1970 yılında ortaya çıktı” notu düşülerek, “Kurulduğumuz ilk günden itibaren bir ağacı şirket felsefemiz yaptık. Cengiz Holding olarak, bugüne kadar, üstlendiğimiz her işi, her zaman memleket menfaatlerini ön planda tutarak hayata geçirdik. Her zaman bu ülkeye ve insanlarına fayda yaratacak, toplumun her katmanına dokunacak projeler geliştirerek, Türkiye’nin gurur duyacağı bir şirket olma vizyonu ile çalıştık. Bizim işimiz de gücümüz de bu memleket” denildi.