Pandemi nedeniyle rağbet gösterildi ama şikayetler de arttı

Pandemi nedeniyle rağbet gösterildi ama şikayetler de arttı
Pandemi döneminde online yemek siparişleri en yüksek seviyeye ulaşırken, son dönemde şikayetler de arttı. Şikayetvar'a gelen online yemek siparişlerinde şikayetler yüzde 211 oranında yükseldi.

Şikayetvar’a gelen şikayetlerin artış oranı yüzde 211

Online yemek sipariş uygulamalarıyla ilgili verilerini paylaşan Şikayetvar, 2021’de en çok sorun yaşanan konuları derledi. Yemek sipariş uygulamalarında siparişin teslim siparişin geç, yanlış ve eksik gelmesi en çok karşılaşılan sorun oldu.

Verilere göre, geçen yıla oranla şikayetler yüzde 211 artarak şikâyet sayısı 21 bin 779’e yükseldi. Şikâyetin zirve yaptığı ay ise Mayıs oldu.

Pandeminin başladığı ilk günlerden itibaren dünya genelinde önlem amaçlı uygulanan kapanmalar ve kısıtlamalar online yemek sipariş uygulamalarına talebi de artırdı.

Her ne kadar restoranlar açılmış olsa da ev ya da işyerlerine yemek sipariş verme trendi etkisini kaybetmiş değil. Artan talep bu uygulamalarla ilgili şikayetlerin yükselişini de beraberinde getirdi. Şikayetvar, özellikle metropolde yaşayan tüketicilerin vazgeçilmezi olan online yemek sipariş uygulamalarıyla ilgili rakamlarını açıkladı.