Adıyaman Sağlık Müdürlüğü diş sarf malzemesi satın alacak

Adıyaman Sağlık Müdürlüğü diş sarf malzemesi satın alacak
Adıyaman İl Sağlık Müdürlüğü 85 diş sarf malzemesi satın alacağını duyurdu.

Basın İlan’da “85 Kalem Diş Sarf Malzemesi Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.” Denildi.

Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. Sözleşme imzalandıktan sonra işin bitim tarihine kadar malzemeler ihtiyaca binaen sipariş edilecektir. Sipariş edildikten sonra 10 gün içerisinde sipariş veren ilgili sağlık tesisinin belirttiği yere raf teslimi yapılacaktır. Fakat İdare isterse teslim süreleri ve miktarları üzerinde değişiklik yapabilir. Özel durumlarda (acil bir malzeme gerektiği anda ) yüklenici firma hiçbir mazeret beyan etmeksizin istenilen sarf malzemeleri 5 (beş) gün içerisinde teslim etmek zorundadır. Her parti malın teslimine ait fatura o mal tesliminden sonra kesilecektir. Teslimat aşamasında doğabilecek her türlü zarar, nakliye ve taşıma giderleri firma tarafından karşılanacaktır.

Malzeme sipariş formları hangi hastanenin sarf biriminden gönderilirse (faks), sarf malzemeler o hastanenin deposuna teslim edilecek, teslim edilen sarf malzemeye ait fatura, malzemeyi alan sorumlu kişiye verilecektir. Mal teslimi mesai saatleri içerisinde yapılacak, mesai saatleri dışında ve hafta sonları mal teslimi yapılmayacaktır. Mal tesliminden sonra kesilen faturaya; sarf malzemenin (her biri için) son kullanma tarihi, UBB barkod numarası, lot numarası ve SUT Kodu yazılması zorunludur. Yüklenici firma, her kurumun belirlediği sayılar dışındaki sarf malzemeleri teslim etmeyecektir. Yani kurumların belirlediği ihtiyaç miktarları, iş artışı v.b resmi yazılar olmadan aşılmayacaktır. Kurumların belirlediği ihtiyacın fazlasının teslim edilmesi ve bir kurumun ihtiyacından diğer kuruma malzeme verilmesi gibi durumlarda yüklenici firma sorumludur. Yüklenici firmanın ilgili kuruma kesmiş olduğu faturada sarf malzemenin (her biri için) son kullanma tarihi, UBB barkod numarası, lot numarası ve SUT Kodu yazılması zorunludur.

İhale (son teklif verme) tarih ve saati: 30.05.2022 - 10:00

İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.