Bu yıl da farklı bir durum olmadı ve “Survivor” hem tüm izleyicide, hem de AB Grubu’nda ilk sırada yer aldı. Sayılarla ifade edersek, tüm izleyicide 10’un üzerinde, AB Grubu’ndaysa 9 civarında reytinge ulaştı. O sırada açık olan her 100 televizyondan 22’sinde bu yarışma izlendi.
Bu yıl milli heyecanın da işin içine katılması, tüm izleyici oranlarını olumlu etkilemiş görünüyor. Geçtiğimiz yıllarda, bu yarışmanın AB Grubu reytingleri, hep tüm izleyicinin üzerinde oluyordu, oysa bu kez tam tersi bir durum ortaya çıktı. İlk gün iki müsabaka birden yayınlanması seyircinin başka kanala kaçmasını engelledi. Yarışmacılar şimdilik ılımlı, baskın karakterler ortaya çıktıkça seyircinin ilgisi daha da artabilir