28 Haziran 2022 Salı
İstanbul Hava durumu İstanbul 26°C
Doviz verileri
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN

Benzine dev zamlardan sonra bu gece yarısı şaka gibi indirim geliyor

Brent petrolün 124 dolara yükselen fiyatını gerekçe göstererek benzin ve motorine okkalı zam yapan hükümet, fiyatın 108 dolara kadar düşmesi üzerine sadece benzine 25 kuruş indirim yapacak. İndirim fiyatı 30 TL'yi geçen motorini pas geçecek.

Haber Giriş: 22 Haziran 2022 Çarşamba - 11:52
Son Güncelleme: 22 Haziran 2022 Çarşamba - 17:07
Takip Et

Araç sahipleri şaşkına dönecek. Benzine dev zamlardan sonra şaka gibi indirim geliyor. Varili 124 dolardan 108 dolara düştü

Benzine dev zamlardan sonra bu gece yarısı şaka gibi indirim geliyor
+
Aa
-

Petrol piyasası haftanın ortasında sert fiyat hareketlerine sahne oldu. 124 dolara kadar çıkan Brent petrol 108 dolar seviyelerine kadar düştü. Petrol fiyatlarındaki bu sert düşüş, benzinin pompa fiyatına sadece 25 kuruşluk indirim olarak yansıyacak.

Benzine şaka gibi yapılacak 25 kuruşluk indirimin bu gece yarasından sonra pompa fiyatlarına yansıtılacak. 

Avrupa başta olmak üzere dünyanın bir çok ülkesinde fiyatı jet gibi düşen benzin ve motorin fiyatlarına Türkiye'de minicik indirim yapılması araç sahiplerini şok etti.

Bir araç sahibi "Sırf indirim yaptık demek için 25 kuruşluk indirim yapıyorlar. 10 litrede 2.5 TL indirime indirim demek komik. Ama iş zam yapmaya gelince 2 TL'nin üzerinde zam yapıyorlar. Bu ülke alım gücü kıyaslandığında dünyanın en pahalı yakıtını kullanmayı hek etmiyor" yorumunu yaptı.

İndirimin motorine yapılmayacağı belirtildi. 

GÜNCEL BENZİN VE MOTORİN FİYATLARI

Güncel akaryakıt pompa fiyatlarına göre;
İstanbul'da motorin litre fiyatı 29.99 liradan satılıyor.
Benzinin litresi ise ortalama 27.51 liradan satılıyor.

Motorin İstanbul hariç diğer şehirlerde 30 TL'nin üzerinde satılıyor.

 

 

 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. (!) işaretine tıklayarak yorumla ilgili şikayetinizi editöre bildirebilirsiniz.

Halil şahin
23.06.2022 20:21
Allah bunları bildiği gibi yapsın
 
Fcaglar
23.06.2022 10:29
Olsun genede kısa bir halay çekilir yalakalar eylenir.
 
Reis başkan
23.06.2022 09:40
Bunlar hepsi oyun maksat elektirikli araçları satmak için yapılıyor bu oyunlar allah başkanımızı başımızdan eksik etmesin inadına devam oy vermeyen adam değildir
 
Murat kaya
23.06.2022 08:31
Herkes yaptiginin bedelini er veya geç oder
 
Engin
23.06.2022 08:09
Bir yetkili ekranlara çıkıp asla açıklama yapamıyor oy zamanı gelirler
 
Menderes
23.06.2022 00:35
Bir akrabam öldü. İstanbul'dan 5 kişi doğuya cenazeye gitmeye karar verdik.Otobüs bileti 850x5 Uçak bileti 980x 5 tabi gidiş ve dönüş X2 .Fazla gelince tek araba gidelim dedik.1800 kmx2 birde dönüş.
 
Yalnız kurt
22.06.2022 23:26
Şöyle bir baktım da bu ne ya herkes şikayetçi peki bunlara oy veren kim
 
Erdal durak
22.06.2022 23:14
Yukselince brent zam yap dusunce dusurme baskan gormuyormu
 
EMEKLİ MEMUR
22.06.2022 22:59
Petrol Fiyatları % oranına göre.Çıkınca çok ZAM - Aynı yüzde oranına göre inince Çok az indirim Yapılıyor...DİKKAT ???
 
Sedat selim
22.06.2022 22:04
Bunlara kim oy verdiyse, Hakettiniz..inşallah akıllanmazsınız..
 
Admin
22.06.2022 22:01
Çok büyük indirim yarısını ötvyeayırın
 
Kaaan
22.06.2022 21:35
Bu indirim yapmayin lazim olur size ilerde
 
vatandaş
22.06.2022 20:33
çıkarken aynı gün zam geliyor 1 haftadır iniyor.bunun açıklamasını sayın büyüklerimizden bekliyoruz.neden inmiyor veya neden müdahale edilmiyor
 
Mustafa Kartal
22.06.2022 18:59
Bunları iktidara getiren ve hala orada tutanlar, hakettiniz siz. İnşallah bu günleri de ararsınız. Bizi sorarsanız bizler zaten alışığız, sizin gibi besleme olmadığımız için bizim için farketmez.
 
Tobbaş Hüseyin
22.06.2022 18:12
Brent petrol çıktımı, velasıl daha çıkmadan hemen fiyat artırıyolar, Brent petrol düşdümü neden indirmiyorlar inanırmısınız hiçbir yere gidemez olduk
 
Vatansever
22.06.2022 16:52
Dağıtım firmaları bu zammı yapıyor yoksa enerji bakanlığı mı zehir zıkkım olsun beni.m hakkını yiyen kimse allah gün yüzü göstermesin
 
Zam düşmanı
22.06.2022 15:51
Bizde sandıkta indirime gidersek AKP görür şaka gibi indirimin nasıl olduğunu
 
Turgay.
22.06.2022 15:48
Allah'tan vicdan diliyorum
 
dursun aldoğan
22.06.2022 14:55
İnsanlarla dalga geçiyorlar
 
Aytaç öztürk
22.06.2022 14:47
Bu ülkeye müstahak
 
Milliyetçi meto
22.06.2022 14:42
Denizde keyfyapan yatlara nasıl yakıt veriliyorsa vatandaşada aynı verilmesi gerekir zam yapılırken 25 krs mu yapılıyor ARABAM PARKTA ÇÜRÜYOR.
 
Kutsal Dalkılıç
22.06.2022 14:34
Gerçekten de böyle bir şey olamaz bizimle adeta alay ediyorlar
 
Sadi
22.06.2022 13:22
Haram zıkkım olsun
 
Satürn
22.06.2022 12:49
Mazot fiyatları inmeden ucuz sebze meyve yemek bu millete haram
 
BÖRÜ
22.06.2022 12:31
bir yandan da akaryakıt tüketimi %57 artmış nasıl oluyor bu anlamadım ben 5 aydır arabayı garajdan çıkartamıyorum kimler alıyor bunu anlamış değilim demek ki alıyorlar diyor adamlar
 
köylü
22.06.2022 12:31
Hasta ziyaretine cenazeye gidemez olduk bune arkadaş yav.........bırak düğünü derneği.
 
BOZKURT
22.06.2022 12:18
yuh olsun akraba ziyaretine,hasta ziyaretine gidemez olduk.
 
Adnan Ali Arkan
22.06.2022 12:12
HARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN,HALKIN SIRTINDAN SALTANAT SÜRÜN BAKALIM,SEÇİMLERDEN SONRA BAKALIM NE OLACAK?
 
SS
22.06.2022 12:06
MOTORİN İÇİN NE BEKLENİYOR, PETROLÜN BEDAVA OLMASIMI .BU ÜLKE ESKİDEN PETROLÜN %18 KENDİ İMKANIYLA ÇIKARIRDI ŞİMDİ NE OLDU BİTTİMİ? HİÇ PETROLÜ OLMAYAN ÜLKELERDEN DAHA PAHALIYA SATMAK NEDİR YAHU.
 
Yeter
22.06.2022 11:59
Allah cezanizi versin. Mazot çok kullanılıyor ya onun vergisi tatlı geliyor. Kur garantili hesapları ödeyelim biz
 
Bakan Koca: Kullandığım bir cümle çarpıtıldı
Bakan Koca: Kullandığım bir cümle çarpıtıldı
Bakan Koca: Kullandığım bir cümle çarpıtıldı
Sağanak nedeniyle Kastamonu-Ankara kara yolu çöktü
Sağanak nedeniyle Kastamonu-Ankara kara yolu çöktü
Sağanak nedeniyle Kastamonu-Ankara kara yolu çöktü
Gedson Fernandes'ten olay paylaşım
Gedson Fernandes'ten olay paylaşım
Gedson Fernandes'ten olay paylaşım
Yunanistan'a kaçarken yakalanan 4 FETÖ şüphelisi tutuklandı
Yunanistan'a kaçarken yakalanan 4 FETÖ şüphelisi tutuklandı
Yunanistan'a kaçarken yakalanan 4 FETÖ şüphelisi tutuklandı
Okan Buruk: Tek hedef şampiyonluk
Okan Buruk: Tek hedef şampiyonluk
Okan Buruk: Tek hedef şampiyonluk
Emre Mor'da sona yaklaşıldı. Adım adım Fener'e
Emre Mor'da sona yaklaşıldı. Adım adım Fener'e
Emre Mor'da sona yaklaşıldı. Adım adım Fener'e
Galatasaray yeni sezon için sahaya indi
Galatasaray yeni sezon için sahaya indi
Galatasaray yeni sezon için sahaya indi